Appartement Les Bastides du Relais

Meer appartement info

43 reviews over Appartement Les Bastides du Relais

• 2Cindy02-02-2011

nooit meer!niet vriendelijk,vuil!personeel=Kids!

Bij aankomst op zondag hing onze sleutel in een enveloppe aan de deur gekleefd van het hotel dat dicht was!Er waren wel mensen te zien aan de receptie maar die zaten op internet!dat was belangrijker dan de klanten te helpen.het personeel was max.25 jaar.handdoeken kregen we maar 1keer per week hadden ze ons gezegd! smorgens bij het ontbijt mochten we eerst de tafel vrij maken van de mensen die voor ons hadden gegeten.en het eten was maar armtierig.wij hadden een kind van 3 jaar bij.op een avond was er een BBQ met discobar aan het zwembad waar ons kamer op uitkwam.akkoord dat je voor de vakantieganger dit doet maar eens die allemaal in hun huisje zijn kan de muziek toch wat zachter maar dat was niet zo. Personeel en verantwoordelijke van het hotel bleven gewoon verder feestvieren met hun vrienden vanuit de buurt!het eten s'avonds was wel lekker omdat dit gelukkig niet tot het hotel behoorde.wij zijn na3 dagen vertrokken naar een ander hotel.Geld terug gekregen van Neckermann.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Marjo en Paul03-09-2010

Een aanrader!

We hadden al geboekt en lazen de verschillende beoordelingen, sommige heel slecht, andere matig. Dus voorbereid op het ergste, want een veel gehoorde klacht was dat het niet schoon is. Wij kwamen in een schoon appartement (nr 31) op de begane grond aan de achterkant van het huis met een leuk terras en tuintje. Keken op een huis, maar links daarvan uitzicht op een prachtig wijnveld. Deze zijde vonden wij het leukst, want er zijn ook terrassen aan de binnenzijde waar alle auto's geparkeerd staan. Het dorp Cecile Les Vignes is op 300 m en helemaal top. Op zondag een rommelmarkt, lekker koffie gedronken op de hoek (saladebar), kan je ook lunchen en avondeten, echt helemaal frans. Vanuit deze plaats een prima vertrekpunt om de provence te ontdekken. Het dorp Menerbes vonden wij 1 van de leukste dorpen. Het kan zijn dat andere appartementen niet schoon waren, omdat je er ook voor kunt kiezen om het zelf schoon te maken, dat scheelt € 50,-.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8E en K19-08-2010

God in frankrijk

Zeer mooie en gezellige appartementjes. Alles is ter beschikking, ruime kamers, leuke kitchenette. Zwembad is netjes en zorgt voor verkoeling. In het dorpje zelf is het aangenaam vertoeven. Er zijn 2 kleine winkeltjes waar je de belangrijkste dingen kan kopen. Héél vriendelijke man aan de receptie: Wij hadden via touroperator een studio geboekt en verwachtten dan ook een kleine woonkamer met uitklapbare zetel en kitchenette. We kregen echter een hotelkamer waarin een campingkitchenette stond, zonder dampkap en met een spoelbak, zo groot als een bord. Na twee dagen kregen we van hem toch een app, zonder extra kosten.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 1doet er niet toe15-08-2010

nog nooit zo slecht behandeld

we logeerden in half pension geen handdoekwissel geen bedopmaak of roomservice slecht en veel te weinig eten( ontbijt was te doen als je de meesten liet voorgaan tot het harde brood op was)

Gereisd met partner in juli 2010

• 9Caroline18-07-2010

een aanrader

Zeer goed gelegen op wandelafstand van het dorp en ideale uitvalsbasis om de Provence te bezoeken (orange, mont ventoux, vaison la romaine, pont du gard,...). Het appartement was veel beter dan verwacht na het lezen van voorgaande commentaren, niets op aan te merken, leuk ingericht, goede bedden, voldoende parkeerplaats, vriendelijke man aan de receptie, mooi zwembad, tuintjes onderhouden, prachtig terras, goede oriëntatie van de appartementen.Wij hadden voor 3 volwassenen een appartement van 6, voor drie voldoende groot, voor 6 zeker niet! minpunten:het appartement was niet super proper bij aankomst (spinnewebben aan muur bv), maar we werden vriendelijk verder geholpen door persoon aan receptie, dus geen enkel probleem! Jammer genoeg geen airco in appartementen die nochtans niet zo lang geleden gebouwd werden, dit had zeker aanwezig moeten zijn. Leuk complex, typisch voor de provence (s avonds ruik je de lavendel en de rozemarijn vanop je balkon) en omgeven door wijngaarden.

Gereisd met partner in juli 2010

• 3P.A. van der Wulp05-06-2010

Mooi appartement

Het park maakt een enigszins verwaarloosde indruk. Lantaarnpaal geknikt, afsluiting terrein wordt niet gebruikt. Het appartement op zich is mooi. Slaapbank is om te zitten slecht, je glijdt de hele tijd onderuit. Uitzicht vanuit appartement 40 t/m 52 is op de parkeerplaats. Tuin slecht onderhouden. Restaurant voor niet pensiongasten gesloten. Geen aanrader in deze periode van het jaar.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8vandevyvere26-04-2010

Ideale uitvalsbasis

Wij waren een 10-tal dagen te gast en voor ons is dalles prima verlopen . Vriendelijk personeel (als je Frans spreekt - we zijn tenslotte in Frankrijk ), prima kamer, verzorgd ontbijt, proper zwembad . Hou rekening met de kostprijs . Voor € 700 voor 10 dagen kun je geen Nice-palace verwachten en niet iedere dag kaviaar eten . Wie meer wil, moet meer betalen .

Gereisd met oudere kinderen in april 2010

• 9Sip en Kyna Lubbers16-10-2009

Puur genieten van het Franse leven

Dit is `een schot in de roos'. Een ideale plek voor mensen die van het leven in de Provence houden. Je leeft hier midden tussen de druivenvelden en veel wijnboeren zitten op loopafstand. Voor liefhebbers van lekker eten zijn er in een straal van 15 kilometer talloze restaurants van heel simpel tot sterrenniveau. Het dorp Sainte Cecile is vijf minuten lopen. Alle belangrijke winkels zijn er. Op zaterdag is er een leuke, redelijk grote markt. De appartementen zijn zeer verzorgd, al is de zithoek wat karig, slechts een slaapbankje en een tafeltje. Het park is klein en knus, maar volgens ons minder geschikt voor gezinnen met kinderen. Voor hen is er geen enkele speelgelegenheid behalve dan het zwembad, maar die is onverwarmd. Mensen die Center Parc achtge toestanden verwachten, zijn hier aan het verkeerde adres. Hier vind je vooral rust. Wij komen hier absoluut weer terug.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 8Gerd Moonen25-09-2009

Wij hadden een vakantiegevoel

We logeerden in een hotelkamer. Ruime kamer, misschien iets te weinig verlichting voor 's avonds. Propere badkamer, afzonderlijk toilet. Mooi zwembad, enkel een bar ontbrak misschien voor 's avonds. Frigo op de kamer, dus geen probleem, tweetal cafeetjes in het dorpscentrum en mooerdan genoeg wijnboeren. Goed ontbijt, genoeg keuze, misschien weinig afwisseling dagelijks, maar ruime keuze. Welogeerden in kamer en ontbijt en aten éénmaal op bestelling 's avonds, en dat was voortreffelijk. Restaurant l'Angelus in het centrum is zeer goed/

Gereisd met partner in september 2009

• 5peter14-09-2009

afknapper

hotelleiding is 22 en 23 jaar en totaal ongeinteresseerd,alles is slechts 2 jaar oud maar zéér slecht onderhouden(alle lampen in keuken kapot,water van de spoelbak liep in de kasten,gordijnen vielen van plafond,afloop bad kapot,geen droogrek,..)nochtans een zeer mooi concept,gemaakt met mooie en goeie materialen,op een mooie plaats gelegen.wij dienden geen waarborg te betalen en geen toer.belasting!ontbijt was voor ons voldoende.weinig aandacht voor kleine kinderen(1 kinderstoel en geen kinderbed beschikbaar!).zwembad te klein bij volle bezetting. met wat inspanning kon dit een topper zijn

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Appartement Les Bastides du Relais info