Reviews over Sainte-Cécile-les-Vignes

Fantastisch!

Rob
    15-9-2013

Wat een geweldig verblijf hebben wij hier gehad. Vanaf de ontvangst bij de poort tot het vertrek hebben wij ons meer dan welkom gevoeld. Rob en Mildred weten wat gastvrijheid is!

Het Domaine heeft heerlijk ruime kamers, een prachtige tuin en een mooi zwembad. Elke ochtend wordt het ontbijt op het terras geserveerd. Voor een chambre d'hotes is het ontbijt zeer royaal. In de avonden werd voortreffelijk gekookt. Ook hebben ze ons met de oude Tube meegenomen naar diverse wijnboeren. Genieten!

In de omgeving is heel veel te doen. Leuke dorpjes, gezellige markten en een prachtige natuur.

Ook voor ouders met (kleine) kinderen die toch wat luxe en gemak willen, is dit de perfecte plek.

Wij komen zeker terug!

Tromperie car absence d'hôtel!

haway
    16-10-2010

Ce sont uniquement des appartements aux " Bastides du Relais*** à Sainte-Cécile-les-Vignes" ou des chambres.

Nous avions choisi la formule Hôtel présentée dans le catalogue du TO!

Il n'y a absolument pas d'hôtel (Publicité mensongère des agences de voyage) mais seulement des chambres dans la résidence principale.

Le gérant lui-même nous a affirmé qu'Olea ne parle d'ailleurs que de "résidence hôtelière" et en aucun cas d'hôtel!

Cela explique l'absence du service hôtelier habituel: ni nettoyage, ni changement du linge, ni ...

Petit déjeuner: à oublier: seulement des "produits blancs".

Ma réclamation auprès du TO n'a eu aucune suite: on continue de parler d'un hôtel!

Par contre, j'ai apprécié la situation centrale.

Les appartements semblaient bien selon les autres touristes.

Een aanrader!

Marjo en Paul
    3-9-2010

We hadden al geboekt en lazen de verschillende beoordelingen, sommige heel slecht, andere matig. Dus voorbereid op het ergste, want een veel gehoorde klacht was dat het niet schoon is. Wij kwamen in een schoon appartement (nr 31) op de begane grond aan de achterkant van het huis met een leuk terras en tuintje. Keken op een huis, maar links daarvan uitzicht op een prachtig wijnveld. Deze zijde vonden wij het leukst, want er zijn ook terrassen aan de binnenzijde waar alle auto's geparkeerd staan. Het dorp Cecile Les Vignes is op 300 m en helemaal top. Op zondag een rommelmarkt, lekker koffie gedronken op de hoek (saladebar), kan je ook lunchen en avondeten, echt helemaal frans. Vanuit deze plaats een prima vertrekpunt om de provence te ontdekken. Het dorp Menerbes vonden wij 1 van de leukste dorpen. Het kan zijn dat andere appartementen niet schoon waren, omdat je er ook voor kunt kiezen om het zelf schoon te maken, dat scheelt € 50,-.

God in frankrijk

E en K
    19-8-2010

Zeer mooie en gezellige appartementjes. Alles is ter beschikking, ruime kamers, leuke kitchenette. Zwembad is netjes en zorgt voor verkoeling. In het dorpje zelf is het aangenaam vertoeven. Er zijn 2 kleine winkeltjes waar je de belangrijkste dingen kan kopen. Héél vriendelijke man aan de receptie: Wij hadden via touroperator een studio geboekt en verwachtten dan ook een kleine woonkamer met uitklapbare zetel en kitchenette. We kregen echter een hotelkamer waarin een campingkitchenette stond, zonder dampkap en met een spoelbak, zo groot als een bord. Na twee dagen kregen we van hem toch een app, zonder extra kosten.

een aanrader

Caroline
    18-7-2010

Zeer goed gelegen op wandelafstand van het dorp en ideale uitvalsbasis om de Provence te bezoeken (orange, mont ventoux, vaison la romaine, pont du gard,...). Het appartement was veel beter dan verwacht na het lezen van voorgaande commentaren, niets op aan te merken, leuk ingericht, goede bedden, voldoende parkeerplaats, vriendelijke man aan de receptie, mooi zwembad, tuintjes onderhouden, prachtig terras, goede oriëntatie van de appartementen.Wij hadden voor 3 volwassenen een appartement van 6, voor drie voldoende groot, voor 6 zeker niet! minpunten:het appartement was niet super proper bij aankomst (spinnewebben aan muur bv), maar we werden vriendelijk verder geholpen door persoon aan receptie, dus geen enkel probleem! Jammer genoeg geen airco in appartementen die nochtans niet zo lang geleden gebouwd werden, dit had zeker aanwezig moeten zijn. Leuk complex, typisch voor de provence (s avonds ruik je de lavendel en de rozemarijn vanop je balkon) en omgeven door wijngaarden.

Sainte-Cécile-les-Vignes scoort een 7,8 uit 10, op basis van 3 reviews