Sainte-Cécile-les-Vignes

We hebben een aantal aanbieders voor Sainte-Cécile-les-Vignes voor je op een rij gezet:

Reviews over Sainte-Cécile-les-Vignes

Fantastische omgeving

Rob,
    15-9-2013

Saint-Cécile is een klein dorpje met een leuk marktje - het bijzondere is de hele regio: leuke anthieke Franse dorpjes, mooie stadjes, fantastische natuur en heerlijk eten & drinken. Provence op z'n best!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Hier ben ik al 2 x geweest en zeker niet de laatste keer

Mary,
    19-1-2007

Hier ben ik al 2 x geweest en zeker niet de laatste keer. De vorige schrijver heeft voor 100% gelijk; het Domaine Les Serres is een paradijs op aarde. Ton en Loeke ( nederlanders )zijn ongelooflijk gastvrij en je komt hier echt voor je rust.Eén weekje is eigenlijk te kort. de kamers zijn super, lijken eigenlijk meer op suites in een luxe hotel.En het ontbijt...Ton weet er iedere dag weer een feest van te maken, kakelverse eieren naar wens bereid, ovenvers brood, eigengemaakte jam, kaas, ham etc etc. Reserveer wel op tijd want het Domaine bestaat uit slechts 5 kamers. Een échte aanrader.

Gereisd anders in Fri Jan 19 2007 13:38:28 GMT+0000 (UTC)
Sainte-Cécile-les-Vignes scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews