Reviews over Saint-Trinit

erg mooi huis, zeer rustig gelegen.

Paul,
    29-4-2014

Ideeal voor een luxe en rustige vakantie in de Vaucluse. De Mont Ventoux ligt dichtbij. Het is gelegen in centrum van de lavendelstreek. Aanrader is toch door de Gorges de la Nesque en naar Forcalquier of Montbrun,

Mooie huizen op een kleinschalig park

Manon,
    30-6-2013

Onze woning was erg mooi en zeer schoon, met 3 slaapkamers (weinig kastruimte) en 2 badkamers. De keuken was van alle gemakken voorzien.

Er is een gezamenlijk zwembad, dat erg koud is, maar het uitzicht maakt veel goed. De algehele indruk is zeer rustig, en heel goed verzorgd.

Dit park is een aanrader voor fietsliefhebbers (en de rest van de familie), en mensen die rust zoeken in een mooie omgeving.

Fantastisch huis

anja,
    9-8-2012

In 2011 hier geweest met gezien en 2 oudere kinderen. His is simpel maar goedd ingericht. Alles is netjes en je hebt voldoende leefruimte. Daar het huis ver weg staat van de weg heb je meer dan voldoende priviacy.

Elek morgen lkeer op fiets even broodjes halen 5 kilometer verderop. Saint Vite is niet het middelpunt van de wereld dus je maakt wat meer kilometers. Daarentegen is de rust perfect en de rpijsstelling van het huisje weer. Wanneer je van landal en dat soort parken houdt is dit geen optie. Maar als uitvalsbasis perfect. Dorpje kent een perfect restaurant waar je niet op alle dagen terecht kunt. Eten is er zeer goed en wij hebben daar veel plezier beleefd.

mooie huisjes,mooie streek,luxe

davy,
    5-8-2011

in de maand juli 2011 zijn we naar het vakantiepark geweest.het was er mooi,verzorgd.de huisjes waren ruim en alle comford was aanwezig.de streek was er mooi,maar het weer iets minder.(25 graden)de ligging vd huisjes was goed,maar iets te ver vd dorpjes in de streek.wel supermarkt op 10 min met auto.het zwembad was ijskoud.(19 graden)de sateliet tv werkte niet,en het internet was niet echt goed.voor mij vind ik de prijs wat te hoog voor de waarde.niet voor herhaling vatbaar

Zalige plek

hans,
    15-7-2011

We hebben allemaal genoten van een weekje zalige rust. Het huisje en de streek zijn prachtig. Er is een mooie wandelweg (± 1 u) naar Sault, waar we 's morgens een krant en brood haalden en een koffietje dronken op de terras van de bar vlakbij. Ook Aurel is een heel mooi dorpje met 1 hotelletje en een mooi gelegen terras. Enige minpunt was dat we de verbinding met de satelliettelevisie niet in orde kregen.

Tensloote, wat de vliegen op het terras betreft, een goede tip neem een vliegenmepper mee

Saint-Trinit scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews