Vakantiepark Les Rives du Lac

mooie vakantie gehad

carine_vanwalleghem
19-8-2016
  • Activiteiten3

De huisjes zijn inderdaad niet zeer groot maar dat weet je vooraf.

Geen zonnewering buiten en geen parasol maar met de hevige wind sommige dagen was dit ook niet mogelijk.

Het huisjes was relatief proper, grote koelkast met diepvries zeer proper , ook op de vaatwas was niets aan te merken. Je mag niet kijken naar ieder hoekje of kantje want dan vind je wel een spinneweb maar dit heb ik al bij ieder vakantiepark meegemaakt, dit is geen uitzondering

Zaten in huisjes van 8 pers met vijf volwassenen en kleuter.

Warm om te slapen maar je weet dat er geen airco is.

Een nadeel in de keuken : maar twee elektr. platen en die zijn zo geplaatst dat er geen twee grote pannen samen op kunnen.

Aan de receptie vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede uitvalsbasis voor verschillende daguitstappen.

Winkel en bakker op 15 min stappen van het park

Zwembad ok maar niet zo groot

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Schandalig!

Familie Fieremans- de pauw
3-8-2014
  • Onderkomen1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Zaterdag 19juli 2014 toegekomen om 16u. Bij het binnenkomen in het huisje onmiddellijk beslist om dag nadien terug te keren naar België! Het huisje was smerig, vuil, al heel lang niet meer gekuist! Alles was er vuil, tot het zwembad toe! Zondag 20 juli 2014 terug gekomen. Hier komen we nooit meer terug, eigenlijk schandalig dat ze er nog mensen mogen ontvangen, zoiets zou moeten sluiten! Hebben direct iets kunnen boeken in NL en daar hebben we nog een super vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Goed verblijf,een paar negatieve punten.

Willy Creces & Renilde Van Mellaert
22-9-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Goed gelegen en georganiseerd vakantie verblijf.Vriendelijk en correcte receptie en snelle technische dienst.

Negatief: gebrek aan privacy voor ons huisje (Bastide 6/7) en geen zonne-(regen) bescherming buiten wat toch wel noodzakelijk is bij temperaturen van rond de 30°C.

Gereisd met partner in augustus 2013

Beetje dubbel

Ineke en Hans
14-8-2012
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Gek, er zijn hier (bijna) geen Nederlanders (meer). Weinig privacy. Slaapkamer boven warm. Ventilator gekocht. Trap zonder leuning. Metalen eetkamerstoelen erg Frans, doch zitten op 4 smalle ijzeren bandjes met dun kussentjes is ramp. Onze koelkast was kapot, klacht en tijdens onze afwezigheid, werd er een andere koelkast geplaatst. Buren kregen een andere tuinset. In badk. tegeltje kapot en douchen in een bad met een douchekop op 20cm boven de rand bad. Dus "onder de douche" is niet mogelijk. Schimmel in het huisje hebben wij niet gezien. Auto op de grote P, (kindvriendelijk). Zwembad klein maar simpel. Kraam met brood, fruit e.d. Ik zag 3 schoonmaakster in 1 huisje. Geen garantie, maar toch. Toen ik wilde betalen met een c.c. werd ik verzocht even mee te gaan naar een kantoortje, alwaar een vriendje werd gebeld. en mijn c.c.- nr werd voorgelezen. Toen ik mijn card teruggekregen had ging het gesprek jolig verder, terwijl mij met wat handwuiven te kennen werd gegeven dat ik kon gaan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Sobere residentie met weinig privacy

Fam Ghyselinck
10-8-2011
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2

We vonden de accomodaties toch wel héél sober. Met 5 een huisje van 8 genomen, en het was echt te klein . De huisjes liggen niet echt strategisch op het domein, iedereen kijkt binnen bij iedereen, er is geen privacy...nochthans makkelijk op te lossen met wat hegjes en lavendelstruikjes???? Wat ook jammer was is dat er wel een parasol aanwezig is maar geen parasolvoet te bespeuren viel, en met de franse mistral is dat wel handig. De meeste huisjes hebben een houten raster op het terras doch deze heeft geen dak, dus ofwel zit je in de regen te eten ofwel smelt je weg onder de hitte...Ook dit lijkt ons makkelijk oplosbaar te zijn...En zo kunnen we nog wel even doorgaan...

Nee, hier keren we niet meer terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

nooit meer

corry
16-7-2011

juist terug met 6 vriendinnen

wel zonder auto

niet te doen zonder auto

huisje niet proper en te klein voor zeven personen (was een villa voor 8) maar zes stoelen aanwezig. geen airco dus veel te warm om te slapen.

zou nog veel meer kunnen zeggen maar is te veel om op te noemen

in ieder geval hebben wij er het beste van gemaakt, het weer was goed.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Mooi verblijf gehad

Smet
2-7-2011
  • Activiteiten6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

We hadden geluk en kregen ook een huisje voor 6 personen ipv voor 4. Van onveiligheid hebben we niks gemerkt. Het huisje was zeer degelijk. Wel slechts 2 kookplaten en inderdaad nauwelijks kastruimte. Hier zouden ze wel iets aan kunnen doen. Wij vonden het vakantiepark eigenlijk best mooi aangelegd met veel kleurrijke planten. Er is inderdaad een vijver met veel kwaakende kikkers, wat misschien vervelend kan zijn als je daarnaast slaapt. De grootste troef van het park is zijn centrale ligging in de prachtige provence. Tal van mooie dorpjes in de buurt: Pernes Les Fontaines, Lourmarin, Vaison la Romaine, Séguret, Chateauneuf du Pape, Isle sur La Sorgue, Venasques, Roussillon, Ménerbes ... en noem maar op. Ook Saint Saturnin les Avignon is een bezoekje waard en is best gezellig.

We hebben een aangename vakantie gehad en zouden misschien wel naar dit park terugkeren

heerlijke plek, prima huisjes

Lieke
30-6-2011
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

De huisjes zijn schoon en het verwarmde zwembad heerlijk! Wij zijn afgelopen zondag terugkomen. Normaal schrijf ik niet op zoover, maar nu ik de laatste recensie heb gelezen moet ik toch wat recht zetten. Het is lang zo slecht niet als de mensen hieronder beweren. We hebben het heerlijk gehad met onze 2 kleine kindjes van 1 en 3 jaar. De prijs- kwaliteit van dit park is perfect. De huisjes zijn in prima staat, onze kindjes konden heerlijk spelen. Daarnaast is het allemaal goed schoon en is de ligging echt perfect! Kortom: een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Heerlijke vakantie

Nicole Joosten
30-6-2011

Wij zijn net terug van een weekje Saint Saturnin les Avignon, een geweldige week en perfectie locatie! Leuk park et prima accomodatie.

Een aanrader!!

Nicole

Zonde!! In 5 jaar tijd niets meer waard

frankenmarina
21-6-2011
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Wij zijn van 7 juni tot en met 13 juni voor de 2e keer op dit park geweest. De eerste keer was een aantal jaar gelden toen het net open was en dit keer was het onze laatste bestemming van 18 dagen Frankrijk. De huisjes zijn ronduit vies, er is niet of zeer beperkt schoongemaakt, de tuinset was kapot, de schimmel stond op de muur in de wc/douche. Als je iets langer bent (1.93) dan kun je boven in de slaapkamer niet rechtop staan (foto's) Bij aankomst niemand aanwezig, pas 2 dagen later. Ik belde van te voren om te vragen hoe laat we in ons huisje konden en toen kreeg ik een code door om de poort door te kunnen en vervolgens was ons huisje open. dus je geeft een borg af maar je huisje is niet afgesloten dus....

Ik moet zeggen dat dit wel onze ergste ervaring is en wij komen toch al jaren in Frankrijk en per vakantie zien wij 3 of 4 accommodaties (zie reishistorie) maar dat TO dit nog aanbiedt is niet slim want ik ga er vanuit dat ik niet de enige zal zijn die compensatie zal vragen

We hebben een aantal aanbieders voor Les Rives du Lac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Les Rives du Lac in Saint-Saturnin-les-Avignon , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Les Rives du Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.