Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

35 Reviews over Les Rives du Lac

• 1Ronald10-08-2021

Slecht georganiseerd, niet schoon, van alles kapot

Wat een waardeloos vakantiepark is dit. Bij aankomst was de poort dicht en was er geen bel te vinden. Uiteindelijk binnen gekomen, geen receptie aanwezig. Door een klusjesman naar een huisje geleid, dit bleek niet het huisje dat wij geboekt hadden, maar een huisje dat bijna de helft kleiner was. Ook nog eens onvoldoende beddengoed, afwasmachine nog met vuile vaat voorganger, bruine vlekken in de pot en kapotte tuinstoelen, Uiteindelijk iemand van de receptie gesproken, was heel vriendelijk, maar loste niets op. Park is niet (meer) autovrij en toen het wat warmer werd begon de sloot naast ons huisje te stinken door gebrek aan onderhoud. Zwembad is wel aardig, maar niet zo diep (1.10 meter) en geen ligbedden of stoelen bij zwembad. Helaas bestond onze keuze uit dit hok, of naar huis gaan. Als je wel de keuze hebt, zou ik iets anders kiezen.Omgeving is prima, zowel de nodige cultuur als natuur binnen uurtje goed te bereiken.

• 1Onderkomen
  • 7carine_vanwalleghem19-08-2016

mooie vakantie gehad

De huisjes zijn inderdaad niet zeer groot maar dat weet je vooraf. Geen zonnewering buiten en geen parasol maar met de hevige wind sommige dagen was dit ook niet mogelijk. Het huisjes was relatief proper, grote koelkast met diepvries zeer proper , ook op de vaatwas was niets aan te merken. Je mag niet kijken naar ieder hoekje of kantje want dan vind je wel een spinneweb maar dit heb ik al bij ieder vakantiepark meegemaakt, dit is geen uitzondering Zaten in huisjes van 8 pers met vijf volwassenen en kleuter. Warm om te slapen maar je weet dat er geen airco is. Een nadeel in de keuken : maar twee elektr. platen en die zijn zo geplaatst dat er geen twee grote pannen samen op kunnen. Aan de receptie vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede uitvalsbasis voor verschillende daguitstappen. Winkel en bakker op 15 min stappen van het park Zwembad ok maar niet zo groot

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 1Familie Fieremans- de pauw03-08-2014

Schandalig!

Zaterdag 19juli 2014 toegekomen om 16u. Bij het binnenkomen in het huisje onmiddellijk beslist om dag nadien terug te keren naar België! Het huisje was smerig, vuil, al heel lang niet meer gekuist! Alles was er vuil, tot het zwembad toe! Zondag 20 juli 2014 terug gekomen. Hier komen we nooit meer terug, eigenlijk schandalig dat ze er nog mensen mogen ontvangen, zoiets zou moeten sluiten! Hebben direct iets kunnen boeken in NL en daar hebben we nog een super vakantie gehad!

• 1Onderkomen
  • 8Willy Creces & Renilde Van Mellaert22-09-2013

Goed verblijf,een paar negatieve punten.

Goed gelegen en georganiseerd vakantie verblijf.Vriendelijk en correcte receptie en snelle technische dienst. Negatief: gebrek aan privacy voor ons huisje (Bastide 6/7) en geen zonne-(regen) bescherming buiten wat toch wel noodzakelijk is bij temperaturen van rond de 30°C.

• 9Onderkomen
  • 5Ineke en Hans14-08-2012

Beetje dubbel

Gek, er zijn hier (bijna) geen Nederlanders (meer). Weinig privacy. Slaapkamer boven warm. Ventilator gekocht. Trap zonder leuning. Metalen eetkamerstoelen erg Frans, doch zitten op 4 smalle ijzeren bandjes met dun kussentjes is ramp. Onze koelkast was kapot, klacht en tijdens onze afwezigheid, werd er een andere koelkast geplaatst. Buren kregen een andere tuinset. In badk. tegeltje kapot en douchen in een bad met een douchekop op 20cm boven de rand bad. Dus "onder de douche" is niet mogelijk. Schimmel in het huisje hebben wij niet gezien. Auto op de grote P, (kindvriendelijk). Zwembad klein maar simpel. Kraam met brood, fruit e.d. Ik zag 3 schoonmaakster in 1 huisje. Geen garantie, maar toch. Toen ik wilde betalen met een c.c. werd ik verzocht even mee te gaan naar een kantoortje, alwaar een vriendje werd gebeld. en mijn c.c.- nr werd voorgelezen. Toen ik mijn card teruggekregen had ging het gesprek jolig verder, terwijl mij met wat handwuiven te kennen werd gegeven dat ik kon gaan.

• 6Onderkomen
  • 5Niss16-09-2011

Décevant !!

Les "villas" son peu équipées ou avec de la qualité bas de gamme : très peu de placard de rangement dans les chambres, cafetière en plastique, couteau qui ne coupe pas, rangement dans la cuisine très petit ingérable pour stocker de la nourriture pour 8 personnes, le frigo marchait très mal (perte de nourriture), télé minuscule dans un si grand salon, salle de bain toute petite.... De plus il y a un soucis de parking , les villas se trouvant dans le fond du village vacances, il n'y a pas assez de places prévues pour le nombre de voiture par villa, il faut donc soit se garer à l'entrée soit quand il n'y a plus de place là non plus se débrouiller.

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 4Fam Ghyselinck10-08-2011

Sobere residentie met weinig privacy

We vonden de accomodaties toch wel héél sober. Met 5 een huisje van 8 genomen, en het was echt te klein . De huisjes liggen niet echt strategisch op het domein, iedereen kijkt binnen bij iedereen, er is geen privacy...nochthans makkelijk op te lossen met wat hegjes en lavendelstruikjes???? Wat ook jammer was is dat er wel een parasol aanwezig is maar geen parasolvoet te bespeuren viel, en met de franse mistral is dat wel handig. De meeste huisjes hebben een houten raster op het terras doch deze heeft geen dak, dus ofwel zit je in de regen te eten ofwel smelt je weg onder de hitte...Ook dit lijkt ons makkelijk oplosbaar te zijn...En zo kunnen we nog wel even doorgaan... Nee, hier keren we niet meer terug

• 2Onderkomen
  • 8lamotte karine03-08-2011

nous avons passé de bonnes vacances

Satisfaits de nos vacances, nous avions loué une petite maison mitoyenne de 8 personnes. Nous étions 2 couples et 3 enfants dont 1 en bas âge. Logement bien équipé avec frigo, plaque électrique, lave vaisselle, micro-onde grill, grille-pain,1 salle de bain à l'étage avec baignoire, 1 salle de bain avec douche au RDC. logement bien situé, près de la piscine (chauffée à 28 degrés )et sans vis à vis sur l'allée principale, avec vue sur un petit étang ou l'on peut voir des canards et un cygne. Agréable la petite salle de gym et le jacuzzi(il faut s'inscrire dés votre arrivée si vous voulez en profiter )

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 2corry16-07-2011

nooit meer

juist terug met 6 vriendinnen wel zonder auto niet te doen zonder auto huisje niet proper en te klein voor zeven personen (was een villa voor 8) maar zes stoelen aanwezig. geen airco dus veel te warm om te slapen. zou nog veel meer kunnen zeggen maar is te veel om op te noemen in ieder geval hebben wij er het beste van gemaakt, het weer was goed.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 8Smet02-07-2011

Mooi verblijf gehad

We hadden geluk en kregen ook een huisje voor 6 personen ipv voor 4. Van onveiligheid hebben we niks gemerkt. Het huisje was zeer degelijk. Wel slechts 2 kookplaten en inderdaad nauwelijks kastruimte. Hier zouden ze wel iets aan kunnen doen. Wij vonden het vakantiepark eigenlijk best mooi aangelegd met veel kleurrijke planten. Er is inderdaad een vijver met veel kwaakende kikkers, wat misschien vervelend kan zijn als je daarnaast slaapt. De grootste troef van het park is zijn centrale ligging in de prachtige provence. Tal van mooie dorpjes in de buurt: Pernes Les Fontaines, Lourmarin, Vaison la Romaine, Séguret, Chateauneuf du Pape, Isle sur La Sorgue, Venasques, Roussillon, Ménerbes ... en noem maar op. Ook Saint Saturnin les Avignon is een bezoekje waard en is best gezellig. We hebben een aangename vakantie gehad en zouden misschien wel naar dit park terugkeren

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen