Reviews over Saint-Saturnin-les-Avignon

mooie vakantie gehad

carine_vanwalleghem,
    19-8-2016

De huisjes zijn inderdaad niet zeer groot maar dat weet je vooraf.

Geen zonnewering buiten en geen parasol maar met de hevige wind sommige dagen was dit ook niet mogelijk.

Het huisjes was relatief proper, grote koelkast met diepvries zeer proper , ook op de vaatwas was niets aan te merken. Je mag niet kijken naar ieder hoekje of kantje want dan vind je wel een spinneweb maar dit heb ik al bij ieder vakantiepark meegemaakt, dit is geen uitzondering

Zaten in huisjes van 8 pers met vijf volwassenen en kleuter.

Warm om te slapen maar je weet dat er geen airco is.

Een nadeel in de keuken : maar twee elektr. platen en die zijn zo geplaatst dat er geen twee grote pannen samen op kunnen.

Aan de receptie vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede uitvalsbasis voor verschillende daguitstappen.

Winkel en bakker op 15 min stappen van het park

Zwembad ok maar niet zo groot

Goed verblijf,een paar negatieve punten.

Willy Creces & Renilde Van Mellaert,
    22-9-2013

Goed gelegen en georganiseerd vakantie verblijf.Vriendelijk en correcte receptie en snelle technische dienst.

Negatief: gebrek aan privacy voor ons huisje (Bastide 6/7) en geen zonne-(regen) bescherming buiten wat toch wel noodzakelijk is bij temperaturen van rond de 30°C.

Geweldige gîtes

Carla,
    13-9-2013

De eigenaars bieden 2 gîtes aan. De kleine gîte heeft 1 slaapkamer en een zetelbed in de living (max 4 pers). Het is een ruime gîte waar echt alles voorhanden is (van haardroger, kamerjas, wasmachine, afwasmachine,...) enkel airco ontbreekt. De grotere gîte heeft 1 slaapkamer en een mezzanine met 2 enkele bedden en een zetelbed. In principe kunnen hier 5 personen logeren, maar dat lijkt ons toch krap. Ook hier is weer alles aanwezig en indien je toch iets zou missen, zullen de eigenaars dit graag bezorgen.

Er is 1 verwarmd zwembad voor de beide gîtes, de eigenaars hebben een eigen zwembad. Meestal heb je het zwembad dus voor jezelf. Er is een grote tuin en elke gîte heeft een eigen privé terras. De eigenaars zijn uiterst charmant en heel discreet aanwezig. Het dorp zelf is niet zo groot, maar in een straal van 25km rond de gîte heb je bezienswaardigheden bij de vleet. Wij hebben hier genoten en zijn zeker van plan om hier nog eens terug te komen.

Mooi verblijf gehad

Smet,
    2-7-2011

We hadden geluk en kregen ook een huisje voor 6 personen ipv voor 4. Van onveiligheid hebben we niks gemerkt. Het huisje was zeer degelijk. Wel slechts 2 kookplaten en inderdaad nauwelijks kastruimte. Hier zouden ze wel iets aan kunnen doen. Wij vonden het vakantiepark eigenlijk best mooi aangelegd met veel kleurrijke planten. Er is inderdaad een vijver met veel kwaakende kikkers, wat misschien vervelend kan zijn als je daarnaast slaapt. De grootste troef van het park is zijn centrale ligging in de prachtige provence. Tal van mooie dorpjes in de buurt: Pernes Les Fontaines, Lourmarin, Vaison la Romaine, Séguret, Chateauneuf du Pape, Isle sur La Sorgue, Venasques, Roussillon, Ménerbes ... en noem maar op. Ook Saint Saturnin les Avignon is een bezoekje waard en is best gezellig.

We hebben een aangename vakantie gehad en zouden misschien wel naar dit park terugkeren

heerlijke plek, prima huisjes

Lieke,
    30-6-2011

De huisjes zijn schoon en het verwarmde zwembad heerlijk! Wij zijn afgelopen zondag terugkomen. Normaal schrijf ik niet op zoover, maar nu ik de laatste recensie heb gelezen moet ik toch wat recht zetten. Het is lang zo slecht niet als de mensen hieronder beweren. We hebben het heerlijk gehad met onze 2 kleine kindjes van 1 en 3 jaar. De prijs- kwaliteit van dit park is perfect. De huisjes zijn in prima staat, onze kindjes konden heerlijk spelen. Daarnaast is het allemaal goed schoon en is de ligging echt perfect! Kortom: een aanrader!

Saint-Saturnin-les-Avignon scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews