Villa Nadine

VillaWeer vandaag33°21°
Villa Nadine

6 reviews over Villa Nadine in het Nederlands

Geweldig, hier kijken we het hele jaar naar uit.

Nancy & Alex
4-7-2018

Prachtige, luxe villa met overweldigend zeezicht en van alle gemakken voorzien. Het grote zwembad ligt direct naast het huis. Koele garage voor de auto. Prijs/kwaliteit is echt prima! Nu twee keer geweest en we gaan plannen voor de derde keer. Echt genieten!

heerlijke vakantievilla direct aan zee

carin en henny lagarde
22-9-2016

van alle comfort voorzien, geeft je een "thuis" gevoel.

zijn eerder in 2012 twee weken geweest blijft een heerlijke plek om te vertoeven.

een adembenedend zeezicht aan de cote d azur

fam. Blondeel
21-12-2015

luxe villa met eigen zwembad aan de kustweg van de Cote d'Azur met prachtig zeezicht en zicht op het unieke Esterelgebergte

Prachtig uitzicht.

Nanda
10-5-2015

Een mooi en ruim vakantiehuis, zeer vriendelijk ontvangen en nog een heerlijke fles wijn koud in de koelkast.

De villa is zeer verzorgd en met goede bedden. Met de meerdere terrassen om heerlijk van de zon en het prachtige uitzicht te genieten.

Je kunt naar veel steden en markten om te bezoeken, maar zelfs bij de villa hoef je je niet te vervelen. Altijd iets te zien van boten, vliegtuigjes en helicopters, auto's en motoren. Voor ons gezin perfect!

Op de wenslijst om nog eens naar terug te gaan.

Voor onze week (week19) was het zwembad toch nog te koud.

Dat was dan het zeer kleine minpuntje van de hele week.

Een paradijsje

j_h_verschoor
27-1-2014

In de zomer van 2012 hier een week verbleven met 5 personen.

Een zeer ruime villa met een prachtig uitzicht. Een enorm balkon met grote tafel, plaats voor iedereen. Direct uitzicht op zee. Een heerlijk zwembad met ligstoelen.

Veilig gevoel doordat de ingang is afgesloten met een groot hek. Ook een privé garage.

Wanneer je in deze villa verblijft hoef je zelf aan weinig te denken. Alles is al aanwezig. Van keukenkruiden, wc-papier, handdoeken tot Dvd's (hopelijk niet nodig met goed weer!) en een heerlijke fles wijn bij aankomst.

Beneden een grote slaap- en badkamer.

Boven 2 slaapkamers en één badkamer. Prima onderhouden en schoon.

Vriendelijke Nederlandse eigenaren die naast de villa wonen.

Je hebt hier wel een auto nodig, weinig op loopafstand.

Broodjes kunnen bij de camping gehaald worden op circa 5 min. loopafstand. Paar (kiezel) strandjes op loopafstand.

Een heerlijk adres om tot rust te komen.

Een schitterende villa met fantastisch zeezicht

Gert Jongbloed
19-9-2011

Zwembad naast de woonkamer, aan de voorzijde een riant terras met een grandioos uitzicht over zee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Nadine in Saint-Raphaël Anthéor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Nadine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Nadine scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.