Reviews over Saint-Raphaël Anthéor

Super.

Van de wiel Johan,
    13-8-2018

Echt een super camping met zeer vriendelijk personeel en zeer proper en zeer goed om te eten en niet duur.

Geweldig, hier kijken we het hele jaar naar uit.

Nancy & Alex,
    4-7-2018

Prachtige, luxe villa met overweldigend zeezicht en van alle gemakken voorzien. Het grote zwembad ligt direct naast het huis. Koele garage voor de auto. Prijs/kwaliteit is echt prima! Nu twee keer geweest en we gaan plannen voor de derde keer. Echt genieten!

Fantastisch huis op unieke locatie.

Famile Van Egeraat,
    1-11-2016

Zeer ruime villa en dito tuin.

We liepen met onze kinderen zo naar het strand.

Ook mooi vertrekpunt om in het Esterel gebergte te wandelen.

Restaurants in de omgeving die betaalbaar zijn.

Ook handig dat het treinstation op loopafstand is en vandaar naar de markt in Italië.

heerlijke vakantievilla direct aan zee

carin en henny lagarde,
    22-9-2016

van alle comfort voorzien, geeft je een "thuis" gevoel.

zijn eerder in 2012 twee weken geweest blijft een heerlijke plek om te vertoeven.

Mooie fijne rustige camping.

Seinrad,
    1-8-2016

Ouderwetse grote plaatsen op een sfeervolle terrassen camping. Voldoende schaduwplekken. Sanitair is prima. Fijne douches met wastafelruimte eraan vast. Geen muntjesdouche gewoon op de knop drukken. Ook fijn is de buitendouche om je even af te kunnen spoelen na het strandbezoek .

Honden zijn op de camping toegestaan alleen niet op het zandstrandje ervoor. Maar in de ochtend en avond is dat geen probleem. Er zijn ook kiezelstrandjes op loopafstand waar de hond oogluikend wordt toegestaan.

Gewoon aanlijnen en niemand tot last zijn .

Wij zijn hier in 1989, 1994 en 2016 geweest. Fantastische plek blijft het voor ons!

Saint-Raphaël Anthéor scoort een 8,8 uit 10, op basis van 17 reviews