Camping Royal

3 reviews over Camping Royal in het Nederlands

Zeer schoon sanitair

Karin Hazen
15-4-2019

Het ontvangst is vriendelijk. Het sanitair is zeer, zeer schoon. Camping is klein en heeft kleine plaatsen en is niet zo erg geschikt voor grotere caravans. Camping heeft veel schaduw. Veel terugkomende bezoekers, dus een beetje gesloten gezelschap.

Gereisd Met partner in september 2018

fatastische plek

Goffart Jeremy
6-6-2010

het is zo dat de camping een zeer kleine maar een zeer gezellige plaats is. De ligging is buiten gewoon prachtig .De eigenaars zijn supper vriendelijk en behulpzaam .Het is echter zo dat juli en augustus supper druk is en de kamping bijna volledig vogeboekt is met vaste kampeerders .Dus dit is een pracht van een kamping voor buiten het sezoen .De sanitair is wat minder maar het is er nog echt kamperen en er is geen kinder animatie .Nu de zee is vlak bij dus dit is al animatie genoeg .Besluit dit is een kamping voor mensen die echt nog willen kamperen en buiten het sezoen kunnen gaan

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2010

Heerlijke camping

Jan Tuijn
17-5-2009

Direct aan het strand gelegen, zeer gemoedelijke camping. Veel vaste bezoekers ieder jaar en vrijwel altijd mooi weer.

Gereisd Met partner in Sun May 17 2009 14:22:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Royal in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.