Géén boekingskosten

Appartement P&V Resort du Cap Esterel

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSaint-Raphaël Agay

We hebben de beste aanbieders voor Appartement P&V Resort du Cap Esterel voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 72 reviews

Meer appartement info

76 Reviews over P&V Resort du Cap Esterel

• 5Isabelle30-10-2018

Gewoon neem geen studio

We hadden een studio gehuurd voor 4 a 5 personen en zijn maar met 2 dus we dachten dat moet lukken. We zijn snachts aangekomen dus de receptie was niet meer open na een half uur. De slaapbank bleek uit een stuk zetel en een latten bodem met matras te bestaan ook was er een stapelbed voor 1 kind. Met als gevolg dat mijn man dus op een lattenbodem op de grond geslapen heeft. Smorgens ben ik naar de receptie gegaan en heb gezegd tegen de juffrouw aan de receptie dat ik een kamer wou met echt bed. En ook verse lakens want de onze waren met schimmel. Met mijn gebrekkig Frans heeft de juffrouw ons een andere kamer gegeven en verse lakens heb wel moeten bijbetalen voor de kamer. Er zijn verschillende restaurants die naar mijn mening betaalbaar zijn 50 euro voor 2 personen vind ik geen abnormale prijs in een vakantiepark. En proper in Frankrijk kan je niet vergelijken met België maar het was doenbaar. Juf balie mercikes

• 1Joanna23-06-2018

Dno i 2 metry muły

Pokój bez klimatyzacji dla zmylenia nazywany apartamentem - "aż" 25 m2 razem z łazienką i aneksem kuchennym +2 dodatkowe łózka piętrowe. Wiek mebli - raczej wczesny Gomułka. Zaopatrzenie w papier toaletowy - we własnym zakresie, pościel i ręczniki nie zmieniane przez 2 tygodnie pobytu, worki na śmieci trzeba mieć własne i samemu je opróżniać, sprzątanie pokoju to też zmartwienie mieszkańca. Czyli standard raczej jak na schronisko młodzieżowe - i to raczej z tych kiepskich. Wyżywienie (HB) poniżej krytyki - o ile śniadania były w porządku, to obiady już nie. Okropna opieszałość obsługi - od przyjęcia zamówienia przez kelnera do otrzymania obiadu - spokojnie można było stracić 2 godziny. Do obiadu napoje dodatkowo płatne - skromne 7E za 0.5l Fanty. Zejście z pokoju na stołówkę tylko dla wytrenowanych - około 100 schodów. Zejście na plażę - kolejna oferta dla wysportowanych - "tylko" 300 stromych schodów. Wg oferty biura powinny kursować dwie kolejki na plaze - jedna na piaszczystą i jedna na kamienistą. Kursowała tylko jedna - oczywiście na kamienistą. Rezydentka na wszelkie uwagi była wstanie tylko odpowiedzieć, że to jest styl francuski i że wszystko musi tak wyglądać. No raczej nie koniecznie.... Nie polecam nikomu - ani tego hotelu, ani tym bardziej wczasów z tym biurem.

• 6Daniel04-11-2017

Heel mooi met fantastisch zicht maar dure extra's

Kijk goed naar de extra kosten, parking 8€/dag (je kan nergens gratis parkeren), Kids Club 20€/halve dag, ligzetels (gratis toen wij er waren, betalend in het seizoen), zelfs doosje met schotelvod en spons... Veel kamers liggen in een uithoek met veel trappen. Zelfs buiten het seizoen kregen we een kamer met amper zeezicht (terwijl we "superieur" geboekt hadden en 2 keer gebeld om een zon gerichte kamer te krijgen, dat laatste kon maar kostte 25€ extra!). Pas na klacht kregen we een beter gelegen kamer. Beide kamers waren vuil, zelfs na de gevraagde extra poetsbeurt. Let op als je de omgeving wil bezoeken: telkens bochtige weg naar A8, naar Cannes en naar St. Tropez (bovendien gegarandeerd files in het hoogseizoen).

• 5Tessy sinke15-08-2017

Niet heen gaan met kleine kinderen.!!

Deze zomer een weekje hier geweest, 3500 betaald voor een apartment dat opzich goed te doen was.. alleen de locatie.. overal trappen, zaten drie hoog kinderwagen steeds optillen.. in apartement vreselijk warm.. en dan muziek elke avond keihard tot 2uur in de nacht.. we zijn twee dagen eerder naar huis gekomen.. noooooit meer. En ook nog elke dag 12 euro voor je bedje betalen bij het zwembad..

• 6Lindsy28-06-2016

Tegenvaller

Wij zijn aangekomen op 18/6 en kwamen tot de conclusie dat bijna het gehele domein afgehuurd was door Zweden cfr EK voetbal. Bij aankomst bitter weinig informatie gekregen, geen begeleiding naar huisje, geen info ivm eten etc... De service was ronduit een ramp. Het huisje was klein, maar doenbaar voor 6 volwassenen en 1 kind. Doch wel een huisje voor 8 personen gekozen.

• 5stefanie31-07-2015

spijtig van het geld

Aangekomen aan de receptie , was het appartement niet klaar. Kon onze pret niet drukken, eerste indruk was subliem. Mooie ligging , park goed onderhouden. Twee mooie zwembaden die uitnodigen om een duik te nemen, toffe winkelstraat . Aangekomen : Klein . Woonkamer 4x3 waar je met 5 in moet leven én slapen. Keuken 1 m. Nogthans de luxe versie gereserveerd. Handvaten hangen van de kasten, niet proper. één slaapkamer met een bed in. Mijn man is 1m80, hing met voeten uit bed. Gevraagde internet ging niet, personeel aan de receptie trok zich dit niet aan: stuk papier gekregen met de gegevens van de externe firma. We moesten het maar zelf oplossen. Alles moet worden bijbetaald. Parking = 65€ , ligstoelen 160 € , drank bij maaltijden , iedere activiteit. Uiteindelijk reis van 5000€ zonder gek te doen. Eten matig , altijd hetzelfde. Geen informatie tenzij je twee uur wacht aan balie. NOOIT MEER!! Jammer....

• 9Maxphil7612-09-2014

Heerlijk relaxen

Groot complex!! Redelijk rustig doordat vakantieperiode erop zit. Kunnen ons niet vinden in kritiek van veel mensen hier. Wat een ramp he om met je koffers even zelf te lopen... Of stukje lopen heuvel op/af... Vriendelijke mensen hier, met engels gaat het prima! Zwembad(en) fantastisch. Een gedeelte van de bedjes is betaald maar veel ook niet. Groot voordeel van betaald, geen gezeur met handdoeken neerleggen om 6 uur s, ochtends en ruzie over parasol... Ligging is hier zo mooi. Heerlijke stranden in de buurt met een zee.....wow! Appartement prima alhoewel klein inderdaad, maar ook met baby,s of iets grotere kinderen is het echt heerlijk hier!

• 9Gourribon 10-05-2014

Très bonne semaine!

Peu peur au départ vue les avis...mais nous sommes bien tombé! Appartement 4/5 personnes , 1 chambre (on ne peut pas mettre lit bébé dans la chambre) plus séjour avec 3 lits, propre certes petit mais du qualité. Nous avons pris arrangement VIP, bonne literie et vue mer. Le conducteur du train Eugène est venue le plus grand ami de nos enfants qui ont pris le train chaque matin au poney club "Les Trois Fers" ( pas réserver par P&V mais en direct donc moins cher et pas de différence de prestation!). Le super U pratique et abordable. La saison (début Mai) fait beaucoup pas de foule donc plus calme. Pensez a prendre vos chaussures d'eau si vous voulez se baigner dans la mer! (Plage de Dramont en galets) . Nous sommes content de notre séjour !

• 4Fam Pronk10-09-2013

Absoluut geen aanrader!

App is echt heel erg klein en geen airco. Vol muggen en loeiheet, zelfs in het naseizoen. Voor alles moet je nog eens extra betalen, en dat voor een best prijzig appartement, waar je letterlijk je kont niet kunt keren (laat staan waar je je bagage kwijt kunt). Auto is ook bekrast op het park (in totaal 7 auto's) door permanente bewoners. Personeel is niet erg vriendelijk. Het Grill rest. was wel goed & kindvriendelijk. Zwembaden zijn goed voor (kleine) kinderen, niet druk ih naseizoen.Voor ligbedjes moet je betalen, bizar. Strand is kiezel met grote stenen, niet fijn met kleine kinderen, strand van Agay zelf is wel top. Voor ons iig nooit & nooit meer. Met name het ontbreken van airco in Zuid-Frankrijk in een app van dik 800 Euro en de grootte van het app waren voor ons de dooddoeners. Voor uw beeld: Ons bed thuis (boxspring) is even groot als de gehele ouderslaapkamer in een 4/5 pers app! Hier slaap je in een twijfelaar. Je loopt je tevens een ongeluk (trappen en hekken overal).

• 3Frank04-08-2013

veel te kleine appartment NOOIT MEER

het resort is in 1e aanblik mooi met voldoende zwembaden en activiteiten. Echter na een week hebben we helaas de volgende conclusie: appartementen zijn echt belachelijk klein, met 2 volwassen en 2 kinderen, kun je daar niet in leven, echt niet. Appartement is redelijk ingericht met een mooie badkamertje, een keukentje,maar voor zoveel geld (€ 1.700,=/per week) mag je (veel) meer verwachten. Het is ook de hele dag trappen trappen en trappen lopen om overal te komen. Alles kost geld, parkeren € 65,=perweek internet € 25,=, activiteiten ca € 25,= stoelen bij het zwembad € 12,= per dag (en zijn allemaal verhuurd voor de hele week aan de fransen, dus lekker zitten is er voor nederlanders niet bij) Alles gericht op fransen, ze spreken heel beperkt engels, kinderen kunnen bijna nergens aan meedoen, vanwege de taal. Het zwembad is zo druk, dat iedereen hutje op mutje staat, echt zwemmen is niet mogelijk. Toiletten bij zwembad zijn te smerig voor woorden.

Appartement P&V Resort du Cap Esterel info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar