Camping La Vallee du Paradis

Camping La Vallee du Paradis

We hebben een aantal aanbieders voor La Vallee du Paradis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Camping La Vallee du Paradis in het Nederlands

Met oudere kinderen

prima uitvalbasis

T-G-E
28-1-2015

prima uitvalbasis voor een weekje cote d'azur. Stacaravan gehuurd, opstelling caravans niet echt gezellig , rijen. als je mazzel hebt sta je met terras naar het beekje dat langs de camping kabbelt. anders zit je met je neus op het pad vd camping en met je rug tegen de drukke doorgaande weg.

caravans waren prima. zwembad en restaurantje leek ook goed. vlakbij sochtends broodjes te halen, ideaal als ontbijtje. een kleine wandeling en je bent bij het strand.

een paar km van frejus/st raphael en ideale startplaats voor overige excursies als cannes, nice, monaco etc.

zou er zelf geen 2 weken met kinderen willen zitten.

voor liefhebbers van zon en rust

T. de Groot
5-5-2009

Een aanrader voor wie in het voor- of naseizoen een weekje van de Cote d'azur wil genieten. Strand is op loopafstand. Op de camping een prachtig zwembad. De mobilhomes zijn schoon en van alle gemaaken voorzien. Prachtige ligging midden in de natuur. Geschikt voor rustzoekers en als uitvalbasis voor uitstapjes in de prachtige omgeving. Heb je behoefte aan bingo en ander vertier: Ga dan vooral niet!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vallee du Paradis in Saint-Raphaël Agay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vallee du Paradis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.