Reviews over Saint-Hippolyte-Le-Graveyron

heerrtlijke B&B

willy,
    10-9-2012

we waren uiterst tevreden over ons verblijf in chateau juvnal (14 d. in aug 2012). Ligging is ideaal om de Vaucluse te verkennen (Mt/ Ventouw, gorges de la Nesque rousillon, gordes, avignon op zondag Isle sur la sorgue, fontaine de Vaucluse; Gewelig om te fietsen en te wandelen. Zeker waterwanding in de Toulourenc vanuit Vaux is een must (in zomer). Ontbijt prima (alleen iets meer variatie in charcuterie graag). Table d' hôte super, overvloedig overgoten met eigen superieure wijn ! zwembad, rust en ruimt op het domeinen superieure gastheer en gastvrouw (bernad en Anne- Marie) Niets negatiefs te melden (maar jiers kamer met douche indien beschikbaar).

prachtige B& B !

willy vanrobaeys,
    28-8-2012

Ligging top op haalbare afstand van Ventoux, wijnroutes, avignon, roussillon enz...Fietsparadijs, waar je in een schitterend kasteel met bijhorend par, zwembad, zomerkeuken enz... prefract tot rust komt. Vriendelijkheid van Bernard en Ann-Marie is niet te overtreffen. Enig minpuntes : niet alle kamers hebben douche (wel mooi bad!), en wat meer variatie in ontbijt zou het onopvertroffen maken, hoewel zeker alles voorhanden, maar dagelijks "hetzelfde" Super lekkere rode wijn van het huis. Table d'hôtes was tweemaal per week aangekondigd, maar ing. werkomstandigheden is dit nu slechts 1 maal per week, wat we jammer vinden. Een absolute aanrader ! De website geeft perfect weer zoals het ook effectief is !

Bijzondere Chambre d'hote

Odile, Derk, Jorrit,
    1-8-2010

Rust, ruimte, prachtige omgeving, mooie, ruime kamer, heerlijke tuin, zwembad, uitstekend eten. We hebben genoten van een heerlijke vakantie in Chateau Juvenal.

De website geeft compleet weer zoals het in werkelijkheid is!