Appartement Mas de Haute Provence

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurSaint Etienne les Orgues

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Mas de Haute Provence voor je op een rij gezet:

4.5MatigScore uit 4 reviews

0Tonen op kaart

4 Reviews over Mas de Haute Provence

• 9guicheteau05-06-2012

bonne semaine au calme

seul bemol, il manque un four la semaine que nous avions prise était prévue pour être sans enfants et au calme. ca été le cas rien à dire

• 3Daniel19-06-2011

nooit meer

aan dit domein is nog veel werk. Huisje van 6 personen is geschikt voor max 2volwassenen en 2klein kinderen. Buiten juni en juli is alles toe in dit domein. Het zwembad was open maar de koepel ging niet open wat het zeer warm en zeer onfris maakte. Op het einde van ons verlof ging het eindelijk open. Wij hebben een goed verlof gehad maar daar hebben we zelf voor gezorgd maar niet dankzij dit domein.

• 2familie de lil07-09-2008

nooit meer

geweest in september 2006 dit was het slechtste in 10 jaar frankrijk.geboekt maar bedrogen. 1)park in algemeen slechte staat 2)chalet vuil, stuk, bestek beroest; afvoerbuis van chalet boven kwam uit naast nachtkast 3) vuil versleten tuinmeubilair 4)was daar met 2 kleintjes, speeltuintoren stond op 3 poten vierde rot en los 5)golfbaan totaal stuk 6) kinderzwembad was 1.10 diep koud en lad vol ongedierte na lang aandringen toch eens gekuist 7)boordstenen zwembad lagen overal los gevaar voor blessures voet en tenen MAAR DE GERANT SLOEG ALLES oplossingen gingen er komen maar niet gezien zwembad dicht om 19h00!!!!!! vroeg je teveel iets dan deed hij gewoon onthaal dicht dit was er een om serieus te vergeten hebben van alles foto gemaakt en 35% van onze reis door touroperator terug gekregen dit jaar stonbd hij weer in de boek met likje verf overal op nooit meer niet voor de kinderen nog voor ons

• 4jerry van mele23-12-2007

de chalets waren in een verschrikkellijke staat,toilet was stuk.Wij hadden dat euvel aangekaart bij de verantwoordelijke,deze persoon zei dat het zo snel mogelijk ging gemaakt worden,na vier dagen heb ik het opgegeven.Elke keer kraantje afgezet als de bak vol was.....Verlichting stuk,chalet was niet gepoetst enzovoort,Het water van het zwembad was ijs-en ijskoud.De minigolfbekleding was overal gescheurd,de begroeiing,tuinaanleg kun je het echt niet noemen,was helemaal verwilderd.We werden er als Belg bekeken als een neger tijdens de expo in antwerpen,en de verantwoordelijke was zeer onbeleefd tegen ons.Nooit meer.

Appartement Mas de Haute Provence info

Veilig betalen met