Camping Les Milles Vents

8,8

4 reviews over Camping Les Milles Vents in het Nederlands

Derde keer weer.

18-8-2016

Wij waren hier voor de derde keer. Régine de eigenares is een zeer hartelijke vrouw. Kampeerplekken zijn zeer ruim. Het sanitair is basic maar wordt elke dag gepoetst. Zwembad is proper en verfrissend ;-) Speeltuintje voor de kids. Op wandelafstand een WW-baantje met pizza tent. Vooral wildwater sporters zullen hier hun hart ophalen. De regio is schitterend. En de prijs is meer dan correct.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor de tweede keer ..

6-8-2014

Dit was onze tweede keer op milles vents. Stonden er dan ook met een aantal kennissen. Dat zorgde voor de leuke sfeer. Sanitair was nog steeds hetzelfde, verouderd maar proper. Douche's soms te heet. Aan de speeltuin waren er precies verbeteringen aangebracht. Zwembad nog steeds eenvoudig met koud water. Bakker nog steeds om 7:45 op de camping. De eigenares is vriendelijk en behulpzaam. Gezien prijs:kwaliteit blijft dit een goede camping.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Indien grand luxe niet nodig is

6-8-2013

Sanitair wordt eenmaal per dag goed gepoetst met de franse slag. Soms douche water heel heet. Zwembad is een koude bak water. Ping pong tafels niet meer vlak. Doch mooie plaatsen onder de bomen. Vlak aan een hige berg dus pas vanaf 10:00 zon en warmte. Nachten heerlijk fris slapen. Bakker met camionette op camping. Vlak aan de durance en slalompiste dus voor kajakkers super. Helemaal geen dure camping dus vandaar een goede prijs kwaliteit !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

2008

rustgevend

ADJ-vdW
17-10-2008

Deze zomer voor de 5e keer (niet achtereenvolgend) op deze camping vertoefd. Minpuntjes: De bomen worden steeds groter en de takken groeien steeds hoger, zodat het zicht vanuit tent/caravan op de bergen met de jaren is verminderd. Jammer dat de toiletten maar 1 keer per dag schoongemaakt worden; en zijn er nauwelijks zit-toiletten. Pluspuntjes: Het is een heerlijke camping om er te vertoeven, een kleine camping met rust, geen entertaiment, geen muzieklawaai, etc.etc., en een verfissend zwembad; eigenaressen houden duidelijk van veel bloemen....(zoals rondom receptie te zien is); verder ruime, afgebakende staanplekken met veel schaduw, mogelijkheid voor houden van grote barbeque, elke morgen komt de bakker langs, mogelijkheid voor laten invriezen van diepvrieselementen, gratis lenen van wandelkaarten, enz. enz.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Milles Vents in Saint Clement sur Durance, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Milles Vents zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.