Saint Antonin du Var

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Antonin du Var voor je op een rij gezet:

Reviews over Saint Antonin du Var

Mooie omgeving, vriendelijke bewoners

Mw. Koning
    31-10-2008

Het is inderdaad een rustig dorpje met zo'n 100 huizen. Een kruidenier (7 dagen per weken open) en een echt frans bakkerijtje zijn in het dorp aanwezig. De mensen zijn er erg vriendelijk. Wij vonden het er geweldig. Het rijden naar Lorgues duurt ong. 1 kwartier ( = 7 km) maar je rijdt wel door een mooie omgeving.

Gereisd Familie in oktober 2008

Afgelopen zomer in dit gehucht

tino v anraad
    2-4-2007

Afgelopen zomer in dit gehucht. Om in de bewoonde wereld te komen moet je ong.3 kwartier rijden naar Lorgues.Een slingerweg door een bergachtige gebied.St.Ant. zelf stlet niets voor 15 huizen en een piepklein winkeltje en een bakkertje. Rust volop, dat wel. Maar voor ons niks. Dit jaar 2007 gweoon weer naar Apt. Oh ja, koop oordoppen want de brulkikkers houden je de hele nacht wakker. Plaatselijke hotelletje/restaurant ok.Goed eten. en erg vriendelijke eigenaren

Gereisd Familie in juni 2005
Saint Antonin du Var scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews