Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

13 Reviews over Lou Mistralou

• 9karen leonard05-09-2013

Héél goed hotel voor die prijs!

Fantastisch hotel voor die prijs! Wij hadden een familiekamer met een dubbel bed en een stapelbed en deze was zeker ruim genoeg en altijd heel proper! De badkamer is inderdaad klein maar dat neem je erbij. De warmte in de kamer was van ons goed te doen, we zaten in nr. 9 en we hadden een ventilator aangevraagd maar hebben die zelfs niet gebruikt. Het eten is heerlijk en voor de kindjes was het zwembad fantastisch! Ook de ligging van het terras aan het zwembad was super: terwijl wij nog rustig een koffietjes dronken tot 10u konden de kindjes al in het zwembad spelen terwijl je hen in de gaten kon houden! Overal heel proper, echt een aanrader. We zouden onmiddellijk terug gaan! In de omgeving van het hotel is niks te doen maar daarvoor heb je een huurwagen en dan is het ideaal om vanuit Saint Andiol te vertrekken. In het stadje zelf is er niet veel maar St Remy de Provence ligt bvb vlakbij. Voor ons was dit een heel geslaagde vakantie!

• 8Van de Voorde Tim29-07-2013

Groots hotel voor prijs/kwaliteit

Eten was super, ontbijt eentonig maar middag of avondeten waren super. Uitbaters zijn heel flexibel qua aanpassing van menu. Zeer kindvriendelijk maar ontvangst bij inchecken kon beter. Kamers waren verzorgd maar badkamer was klein en vooral: geen airco aanwezig. Er waren wel waaiers ter beschikking maar neemt niet weg dat het toch bevangen is in de kamer. Zeer centraal gelegen om uitstappen te doen en verzorgd zwembad is een welgekomen verfrissing. Hotel ligt middenin een industrieterrein maar daar is zeer weinig van te merken.

• 5ruttens kurt17-07-2011

Lou Mistralou, nie goe !

Normaal geef ik geen commentaar op bezochte hotels, vaak lees ik beoordelingen die totaal niet kloppen met de realiteit. Echter hotel Lou Mistralou zou ik niemand aanbevelen ! Op reis wil je na een drukke dag in de omgeving kunnen terugkeren naar een hotel waar je terug op krachten kan komen voor de volgende dag, iets lekkers eten en met de smile behandeld worden. Als je dan in een superwarme kamer zit en dan met het enige kleine ruitje je kamer wat wil verfrissen moet je er wel bijnemen dat naast het hotel een brouwer reeds vanaf 05u 30 in de morgen kabaal maakt. Wat eten betreft, als je tot het touroperator publiek behoort ben je in hun ogen minder dan het publiek dat à la carte eet. Ravioli is blijkbaar hun specialteit en wat de porties betreft, gelukkig krijg je veel broodjes.... Ik ben altijd opgevoed met dank u en alsjeblief, elementaire vormen van beleefdheid die bij het opdienen ontbraken. Bij het ontbijt moet je telkens zeuren zodat iets aangevuld zou worden.

• 10jojo06-10-2010

mega plaats

het is daar super omdat er vriendelijke service is het dicht bij trekpleisters ligt en een mooi klimaat deelt

• 7De Ridder12-08-2010

Zeer goed gelegen

Dit hotel is gelegen in een artisanale zone en dus geen industriezone! De kamers zijn aan de kleine kant, deze zijn wel proper. Minpunt is de douche en toilet die in een cabine zitten. Het ontbijt is een continentaal ontbijt, avondeten zeer goed, was er iets wat je niet lustte dan kreeg je zonder problemen wat anders. Uitstekend gelegen om de omgeving te verkennen.

• 5Michèle en Elie24-07-2010

Teleurstelling

Op internet hadden wij reeds gelezen dat de kamers klein waren, geen probleem: wij gaan namelijk niet op reis om op de hotelkamer te zitten... Dan zagen we de 1e kamer. Als je de deur open deed viel je op bed. Tussen het voeteinde en de muur zat er 20cm plaats om te passeren. Er was één -klein- raam, een bizarre 'container-douche' en het rook er helemaal niet fris! Ik heb geen probleem met een kleine kamer, maar slapen op een zelfgemaakt bed waar je op een mdf-plaat slaapt, waar de vijzen uitsteken en de matras bizarre vlekken vertoont is géén comfort. De douche was ook uitermate te vermijden, een plastieken cabine gecombineerd met lavabo én toilet! Het was om te walgen! Bijkomend was het er heet (40°), zonder airco en met maar één raam was het er onmogelijk om de kamer 'koel' te krijgen...

Gelukkig was het personeel wel héél vriendelijk! Het eten viel ook best mee, er was voldoende afwisseling en er was helemaal niets gefrituurd. Het zwembad was ook dik ok, mooi & goed onderhouden!

• 9MAERTEN Patrick27-10-2009

Goede uitvalbasis voor wie de streek wil verkennen

Wij verbleven er van 17/08/09 tem 26/08/09.Zeer vriendelijke uitbaters en personeel. Heel goede keuken. Het was er de periode dat we er aanwezig waren zeer warm ( 38 tot 40°). Spijtig dat er geen airco op de kamers was. Niettemin een aanrader.

• 2Bert en Ernie15-09-2009

Niet voor herhaling vatbaar !!!!

Hotel enkel geschikte voor personen op doorreis, vergelijkbaar met F1 hotels, kamers extreem klein, geen plaats om koffers mee op d ekamer te nemen. Ligging midden in een industriegebied. Peroneel liep er vaak bij alsof het tegen hun zin was dat ze daar waren, net zoals de gasten dus. Enkel de kok deed erg zijn best, vooral rekening houdende met het feit dat hij heel beperkte middelen kreeg. Eenmaal maar daarna nooit meer.

• 9marc van miegroet17-08-2008

zeer centraal gelegen

De omschrijving in de reisgids klopt wat de kamers betreft dus men weet het op voorhand.Maar de kamers worden zeer goed onderhouden en het is er overal proper.Het eten is lekker en afwisselend hebben er acht dagen verbleven en niet eenmaal het zelfde geeten.Het ontbijd kan uitgebreider maar thuis eet men ook niet meer en indien men iets anders wou hoefde men het maar te vragen,waarschijnlijk wel tegen betaling maar in vele andere hotels is dat ook zo.Het zwembad en de omgeving van het hotel zijn goed onderhouden en de parking is afgesloten.De uitbaters en het personeel zijn zeer vriendelijk en op uw wenken wordt men bediend en geholpen.De opmerking dat alles gefrituurd is ik zou niet weten wat er gefrurd was buiten de frieten.Voor die prijs zal men ver moeten gaan zoeken .

• 8Fam. Van Miegroet- Spriet Ieper16-08-2008

Als je het op voorhand weet, is het makkelijker.

Onze ervaring met dit hotel was positief.

We waren op de hoogte dat het kleine kamers waren/zijn, dus we waren er op ingesteld. De kamers waren steeds netjes. Ook de rest van het hotel was zéér proper.

Een groot proper zwembad. Ook ideaal voor kinderen. Het eten was idd zéér lekker en niet zoals hier iemand beweerde dat alles gefrituurd was/is. Deze informatie klopt niet. We zijn hier een volle week geweest en buiten frietjes hebben we niks uit de frietketel gegeten. Het ontbijt is idd continetaal. Wel lekker, maar mss een gebrek aan vers fruit en Choco ;-) Het personeel was allemaal heel vriendelijk.

Hotel Lou Mistralou info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar