Camping La Viste

• 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping La Viste Rousset is een rustige familiecamping. Hier is niet de hele dag vermaak, maar wordt wel af en toe wat georganiseerd. Het sanitair en het zwembad zijn goed onderhouden. De camping ligt vlakbij het meer Lac de Serre-Ponçon. Dit is de ideale omgeving om sportief te zijn. Denk aan mountainbiken, bergbeklimmen, raften en watersporten.

79 reviews over Camping La Viste

• 9Sabine VH27-07-2015

Super !

Heel mooie Camping, schitterend zwembad, gezellig restaurant, schitterend uitzicht,supervriendelijke bediening zowel in het restaurant, winkeltje of aan de receptie. Enkel over de wifi valt wat te zeggen. Heel erg duur voor iets wat eigenlijk maar nauwelijks werkt

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Met vrienden

5 tips over Camping La Viste

• Chris, 13-08-2013

Bezoek ook eens Les Orres. Je kunt hier wandelen, sleeën, roddelen en downhillen.

• hartman_jan, 21-09-2012

Waterschoenen mee. Baie St. Michel is prachtig en zwemmen onder toezicht.

• FamKo, 14-08-2012

Het museum over de aanleg van het stuwmeer was zeer interessant (en de geschiedenis van de in de valei gelegen dorpen). Lekker zwemmen of varen in het heldere water van het meer (baaien genoeg rondom het meer). Ritje rond het meer sightseeing. De abdij van Boscodon, met riviertje en bos ernaast.

23 vragen over Camping La Viste

• Cindy, 28-01-2018

BBQ

Is er een openbare BBQ plaats op de camping?

Karin vd Brink, 01-02-2018

Jazeker. Vlak bij het receptiegebouw

• GTijhuis, 25-01-2017

Stadje

En nog een vraag.. is er in de buurt een leuk stadje om 's avonds keer heen te gaan? En hoelang is het rijden naar Embrum?

Miranda, 16-06-2017

Embrun is 20 minuten rijden, Gap is ook leuk maar ietsje verder, half uurtje ongeveer

• GTijhuis, 25-01-2017

Plek

We zoeken een plek voor onze caravan met bijzet tentje, niet te dicht bij de animatie, beetje schaduw, beetje zon, iemand een tip? Of een tip waar je juist niet moet gaan staan?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig