Camping La Viste

Camping La Viste
8,3

Camping La Viste Rousset is een rustige familiecamping. Hier is niet de hele dag vermaak, maar wordt wel af en toe wat georganiseerd. Het sanitair en het zwembad zijn goed onderhouden. De camping ligt vlakbij het meer Lac de Serre-Ponçon. Dit is de ideale omgeving om sportief te zijn. Denk aan mountainbiken, bergbeklimmen, raften en watersporten.

1 review over Camping La Viste in het Nederlands

Super !

Sabine VH
27-7-2015

Heel mooie Camping, schitterend zwembad, gezellig restaurant, schitterend uitzicht,supervriendelijke bediening zowel in het restaurant, winkeltje of aan de receptie. Enkel over de wifi valt wat te zeggen. Heel erg duur voor iets wat eigenlijk maar nauwelijks werkt

Gereisd Met vrienden in juli 2015

• Betaalde wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Viste in Rousset, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Viste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.