Camping La Viste

• 8.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping La Viste Rousset is een rustige familiecamping. Hier is niet de hele dag vermaak, maar wordt wel af en toe wat georganiseerd. Het sanitair en het zwembad zijn goed onderhouden. De camping ligt vlakbij het meer Lac de Serre-Ponçon. Dit is de ideale omgeving om sportief te zijn. Denk aan mountainbiken, bergbeklimmen, raften en watersporten.

79 reviews over Camping La Viste

• 8Monique Dekker31-07-2008

Mooie camping

Mooie camping op een berg gelegen. Leuk zwembad, speeltuintje, en goed snaitair. Wij hebben ons er prima vermaakt. Zeer veel te doen in de omgeving, van heel sportief, raften, tot bergbeklimmen op fiets of te voet. Camping zeer geschikt voor families.

• 7Eetgelegenheden

• 9Maartje08-08-2007

Prachtig uitzicht over de bergen en over het stuwmeer Lac de Serre Poncon vanuit je ligbed aan het zwembad. De staanplaatsen wisselen een beetje van grote 80-100 m2.Toen wij er waren in juli 2007 waren er ontzettend veel NL-ers. In het laatste weekend van juli zouden de Fransen komen. Het sanitair is goed en zeer netjes. Aan het stuwmeer zijn er tal van wateractiviteiten. Vele zeer leuke en mooie dorpen aan het stuwmeer. Aan Baie St Michel kun je heerlijk vertoeven. Watertrapbootjes tot gemotoriseerde (kleine) bootjes kun je daar huren. Je kunt er ook geweldig wandelingen maken.

• 7Eetgelegenheden

• 9Gert 12-07-2007

prima camping hele mooie ligging aan het stuwmeer

• 9Eetgelegenheden

5 tips over Camping La Viste

• Chris, 13-08-2013

Bezoek ook eens Les Orres. Je kunt hier wandelen, sleeën, roddelen en downhillen.

• hartman_jan, 21-09-2012

Waterschoenen mee. Baie St. Michel is prachtig en zwemmen onder toezicht.

• FamKo, 14-08-2012

Het museum over de aanleg van het stuwmeer was zeer interessant (en de geschiedenis van de in de valei gelegen dorpen). Lekker zwemmen of varen in het heldere water van het meer (baaien genoeg rondom het meer). Ritje rond het meer sightseeing. De abdij van Boscodon, met riviertje en bos ernaast.

23 vragen over Camping La Viste

• Cindy, 28-01-2018

BBQ

Is er een openbare BBQ plaats op de camping?

Karin vd Brink, 01-02-2018

Jazeker. Vlak bij het receptiegebouw

• GTijhuis, 25-01-2017

Stadje

En nog een vraag.. is er in de buurt een leuk stadje om 's avonds keer heen te gaan? En hoelang is het rijden naar Embrum?

Miranda, 16-06-2017

Embrun is 20 minuten rijden, Gap is ook leuk maar ietsje verder, half uurtje ongeveer

• GTijhuis, 25-01-2017

Plek

We zoeken een plek voor onze caravan met bijzet tentje, niet te dicht bij de animatie, beetje schaduw, beetje zon, iemand een tip? Of een tip waar je juist niet moet gaan staan?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig