Camping La Viste

Camping La Viste
7,9

5 tips over Camping La Viste

DouwesAn, 26-7-2015
Wat veel mensen niet weten is dat er elke vrijdag een rondleiding (gratis) wordt gegeven in de stuwdam. Opgeven en legitimeren is noodzakelijk.
ronaldgea, 23-9-2014
Hoogte punt in onze vakantie was het raften. Aan de andere kant van het meer meerdere locaties waar je kon watersporten over de vele wilde riviertjes die dit gebied rijk zijn. Wij hebben gekozen voor Crazy River in Barcelonette-Ubaye. Een kleine organisatie (betaalbaar) waarbij de medewerkers flink hun best deden ons een fijne dag te bezorgen. Dat was ze dus gelukt! Geen overvolle Raft, Wij mochten gewoon met ons viertjes in één boot. Dat was bij andere organisaties wel anders....
Chris, 13-8-2013
Bezoek ook eens Les Orres. Je kunt hier wandelen, sleeën, roddelen en downhillen.

hartman_jan, 21-9-2012
Waterschoenen mee. Baie St. Michel is prachtig en zwemmen onder toezicht.
FamKo, 14-8-2012
Het museum over de aanleg van het stuwmeer was zeer interessant (en de geschiedenis van de in de valei gelegen dorpen). Lekker zwemmen of varen in het heldere water van het meer (baaien genoeg rondom het meer). Ritje rond het meer sightseeing. De abdij van Boscodon, met riviertje en bos ernaast.