Camping La Viste

7,9

23 reacties Camping La Viste

BBQ

Cindy, 28-1-2018
Is er een openbare BBQ plaats op de camping?

Stadje

GTijhuis, 25-1-2017
En nog een vraag.. is er in de buurt een leuk stadje om 's avonds keer heen te gaan? En hoelang is het rijden naar Embrum?

Plek

GTijhuis, 25-1-2017
We zoeken een plek voor onze caravan met bijzet tentje, niet te dicht bij de animatie, beetje schaduw, beetje zon, iemand een tip? Of een tip waar je juist niet moet gaan staan?

Daniek, 12-1-2017
Is er wifi aanwezig op de camping?

Grote kampeerplaats

MVisser, 12-1-2017

Kan iemand mij wat nummers doorgeven van echt grote (liefst rustig gelegen en (half) schaduwrijke) kampeerplaatsen?

Wij willen half augustus 2017 naar deze camping toe, maar zijn in het bezit van een zeer grote vouwwagen die niet op elke kampeerplek past (helaas). De camping zelf reageert (nog) niet op mijn vraag.

6 reacties

Zwembroek heren

Natascha, 31-7-2016
Mag je in het zwembad een zwemshort aan of moet dit een strakke zwembroek zijn?

Bbq op kolen

bmelchers, 4-5-2016

Mag je op la Viste bbq-en met houtskool, of alleen gas/electra?

Groet Barry

grote van de plekken

mpoot, 10-1-2016
Hallo, kan iemand ons vertellen wat een beetje de ruime plekken zijn?
2 reacties

lopend naar het strand?

abewitteveen, 16-11-2015

Hoe ver is het lopen naar het strand?

En hoe is het pad er heen?

ervaringen met de Mobil homes

yvonne1974, 21-10-2015

weet iemand hoe de ligging van de Mobil homes is? Kunnen de kinderen bij de plek ook buiten spelen? Of staan ze erg dicht op elkaar? En heel belangrijk, hoe zijn de bedden?

Alvast bedankt voor het reageren!