Camping Les Rosieres

Camping Les Rosieres

4 reviews over Camping Les Rosieres in het Nederlands

Geen aanrader als je van goede nachtrust houd

Fam. Jansen
4-1-2018

Wij hebben met een gezin (4 kleine kinderen) 3 weken op deze camping gestaan. In het begin van ons verblijf reden auto's tot diep in de nacht over het kampeerterrein. Ook is het 's avonds vaak tot diep in de nacht onrustig door karaoke of vaste campinggasten die een feestje geven. Na te hebben geklaagd reden er na 22:00 geen auto's meer over de camping, het bleef wel onrustig. Er is geen reglement waarin staat dat het na 22:00 stil moet zijn o.i.d. (en dat is het dan ook niet...). De eigenaar maakt het allemaal niet uit.

Pluspunten: - Overdag heel rustig - Prima zwembad met kinderbad - Grote staanplaatsen - Mooie ligging - MTB mogelijkheden

Minpunten: - Geen camping reglement (auto's rijden tot diep in de nacht over de camping) - 's nachts en 's avonds onrustig (1 x p.w. karaoke tot 2/3 uur 's nachts) - paard/pony rijden niet meer mogelijk voor gasten - geen speeltuin (stond wel op foto's op website) - weinig Nederlandse kinderen (4-10jr), kinderen verveelden zich

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch!

Lisa
30-7-2016

Ik ga er morgen voor de achtste keer achter elkaar heen! Super veel zin in! Er zijn niet al te veel toeters en bellen en erg betaalbaar. Altijd vrij rustig en de mensen zijn super gastvrij! Zeker een aanrader als u rustig op vakantie wil!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Hele leuke kleine camping

Denise
13-8-2010

Camping Les Rosieres is een hele gezellige camping met grote plekken en veel groen. Je kan daar paardrijden, volleyballen e.d. mooie omgeving voor fietsers en wandelaars. Ook de mensen zijn erg aardig. Het sanitair is misschien niet zoals een 4 sterren camping, maar wordt wel 2x per dag schoongemaakt en er zijn ook geen wachtrijen voor toilet en douche. 17 hele leuke dagen gehad en prachtig weer.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Camping perfect voor wandelaars/fietsers.

Bruno
2-10-2009

Tweemaal in juni geweest op de rustige camping "Les Rosières". In het weekend wat fransen in hun (sta)caravan. Verder sta je daar alleen......... Heerlijk! Brood in Rosans en supermarkt in Verclause op 5 km, dus op de fiets of met de auto. Omgeving super om te wandelen en zeker om te fietsen; soms pittig. Op de witte weggetjes waan je je alleen op de wereld en er zijn genoeg rondjes van 35 tot 60 km en meer te rijden aan de zuidkant vanaf Rosans. Maar ook over de Col de Pommerol en de Col des Tourettes aan de noordkant.

Gereisd Met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Rosieres in Rosans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Rosieres zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.