Géén boekingskosten

Kasteel Chateau Rosans

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRosans

We hebben de beste aanbieders voor Kasteel Chateau Rosans voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 19 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.9FantastischScore uit 19 reviews

Kasteel info

Meer kasteel info

19 Reviews over Chateau Rosans

• 10lecoin17-03-2012

site fantastique

nous avons passés un excellent week end le proprietaire est charmant et cuisine très bien le cadre est magnifique établissement à recommander annabelle

• 9Pascal Mannens03-01-2011

Even weg van de wereld...en genieten

Wat een schitterend "huis" om te verrblijven. Zoveel middeleeuwen kan je niet verwerken in een vakantie. Grote poorten, open haarden en schouwen zover je kan kijken en fantastische decoratie. We zijn net terug na een super gezellig oud jaarsfeest in het chateau. Het hele pand was werkelijk in super mooie kerssfeer gebracht. De ene kerstboom nog mooier dan de ander. En ik moet zeggen dat de gastheer, Marce , koste nog moeite spaart om het je naar de zin te maken. Erg goed gegeten en op en top gastheer. Bedden en badruimte zijn niet middeleeuws maar heerlijk luxe bij de tijd.

• 10Ron and Charlene18-01-2010

Simply wonderful!

This was one of the highlights of our 2006 trip to Europe and England. We often speak tell people about the wonderful meals and the great service. It was charming and we would love to return someday.

• 9Ans Wijnings: Breda09-11-2009

Geweldige plek

Een hele bijzondere overnachtingeplek: zoals je je in een echt chateau waant, gastvriendelijke mensen en heerlijk gegeten. De omgeving is zeker de moeite waard vooral in de herfst. Hier komen we nog een keer terug

• 9Karin en Jan03-10-2009

Wat een ervaring!

Wij hebben enorm genoten van onze twee dagen in Chateau Rosans. Harriet heeft met veel liefde en enthousiasme de kamers ingericht. Geen standaard schilderijtjes aan de muur... je kijkt je ogen uit. Op doorreis naar Italië was dit voor ons een prima tussenstop en we voelden ons reuze thuis. Zoals al in eerdere beoordelingen geschreven is: Marcel kookt heerlijk en wij voelden ons bij deze aardige Nederlanders helemaal thuis in dit indrukwekkende kasteel...

• 9Martin15-09-2009

Indrukwekkend chateau

3 nachten in Château Rosans gelogeerd. Toen we binnenkwamen na een gastvrij ontvangst met koffie vielen we van de ene verbazing in de andere (postitief!) Wat is dat een gaaf kasteel, grote kamers en echt heel veel zorg gestoken in de aankleding van echt alle ruimtes. Het leek wel of we in een middeleeuws museum logeerde. De kamer was wel voorzien van moderne gemakken en netjes schoon. Het eten (Table d'hôte) was erg goed en ook het ontbijt niets op aan te merken.

Rosans is een middeleeuws dorpje met in de buurt genoeg provinciaalse markten en mooie gebieden, de 3 dagen dat wij er waren was eigenlijk te kort!

Aanrader!

• 9Dick en Anneke15-09-2009

Fantastische plek, voor een redelijke prijs.

Dit kasteel wordt door een Nederland echtpaar beheerd en is in stijl ingericht. Kamers zijn heel ruim met uitstekende bedden en een ruime badkamer van alle gemakken voorzien. Marcel en Harriet geven je het gevoel echt vakantie te hebben, Marcel kookt zelf en zet je een voortreffelijk 4 gangen diner voor in de huiskamer waar je met de andere gasten eet. De Franse wijn zit hier bij de prijs in, je kuent er zo veel van drinken als je wilt. Je ontbijt in de winkel, dit klinkt gek maar is helemaal top. Dit kasteel is geheel in stijl en stamt uit 1100, je waant je ver terug in de tijd. Wij gaan hiet zeker eens terug om nog eens van de geweldige omgeving te genieten en natuurkijk het kasteel.

• 8Bram&Anneke van der Spek 01-10-2007

Erg gastvrije ontvangst. Leuke, vriendelijke en spontane mensen. Mooie omgeving.

• 9Erwin en Yvonne30-08-2007

Een geweldig kasteel! enorme gastvrije uitbaaters en prachtige kamers. boek vooral het diner, Marcel kan heerlijk koken.

• 9Barry07-09-2006

Even terug naar het gevoel van vroeger, maar toch de luxe van een persoonlijke benadering. Zeker de moeite waard om een keer langs (terug) te gaan. Ook in de omgeving is veel te beleven en het echtpaar maakt er echt iets moois van.

Kasteel Chateau Rosans info

• CafeNiet beschikbaar