Kasteel Chateau Rosans

Kasteel info

Meer kasteel info

19 reviews over Kasteel Chateau Rosans

• 9Pascal Mannens03-01-2011

Even weg van de wereld...en genieten

Wat een schitterend "huis" om te verrblijven. Zoveel middeleeuwen kan je niet verwerken in een vakantie. Grote poorten, open haarden en schouwen zover je kan kijken en fantastische decoratie. We zijn net terug na een super gezellig oud jaarsfeest in het chateau. Het hele pand was werkelijk in super mooie kerssfeer gebracht. De ene kerstboom nog mooier dan de ander. En ik moet zeggen dat de gastheer, Marce , koste nog moeite spaart om het je naar de zin te maken. Erg goed gegeten en op en top gastheer. Bedden en badruimte zijn niet middeleeuws maar heerlijk luxe bij de tijd.

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 9Ans Wijnings: Breda09-11-2009

Geweldige plek

Een hele bijzondere overnachtingeplek: zoals je je in een echt chateau waant, gastvriendelijke mensen en heerlijk gegeten. De omgeving is zeker de moeite waard vooral in de herfst. Hier komen we nog een keer terug

Gereisd met partner in oktober 2009

• 9Karin en Jan03-10-2009

Wat een ervaring!

Wij hebben enorm genoten van onze twee dagen in Chateau Rosans. Harriet heeft met veel liefde en enthousiasme de kamers ingericht. Geen standaard schilderijtjes aan de muur... je kijkt je ogen uit. Op doorreis naar Italië was dit voor ons een prima tussenstop en we voelden ons reuze thuis. Zoals al in eerdere beoordelingen geschreven is: Marcel kookt heerlijk en wij voelden ons bij deze aardige Nederlanders helemaal thuis in dit indrukwekkende kasteel...

Gereisd met partner in september 2009

• 9Martin15-09-2009

Indrukwekkend chateau

3 nachten in Château Rosans gelogeerd. Toen we binnenkwamen na een gastvrij ontvangst met koffie vielen we van de ene verbazing in de andere (postitief!) Wat is dat een gaaf kasteel, grote kamers en echt heel veel zorg gestoken in de aankleding van echt alle ruimtes. Het leek wel of we in een middeleeuws museum logeerde. De kamer was wel voorzien van moderne gemakken en netjes schoon. Het eten (Table d'hôte) was erg goed en ook het ontbijt niets op aan te merken.

Rosans is een middeleeuws dorpje met in de buurt genoeg provinciaalse markten en mooie gebieden, de 3 dagen dat wij er waren was eigenlijk te kort!

Aanrader!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Dick en Anneke15-09-2009

Fantastische plek, voor een redelijke prijs.

Dit kasteel wordt door een Nederland echtpaar beheerd en is in stijl ingericht. Kamers zijn heel ruim met uitstekende bedden en een ruime badkamer van alle gemakken voorzien. Marcel en Harriet geven je het gevoel echt vakantie te hebben, Marcel kookt zelf en zet je een voortreffelijk 4 gangen diner voor in de huiskamer waar je met de andere gasten eet. De Franse wijn zit hier bij de prijs in, je kuent er zo veel van drinken als je wilt. Je ontbijt in de winkel, dit klinkt gek maar is helemaal top. Dit kasteel is geheel in stijl en stamt uit 1100, je waant je ver terug in de tijd. Wij gaan hiet zeker eens terug om nog eens van de geweldige omgeving te genieten en natuurkijk het kasteel.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Erwin en Yvonne30-08-2007

Een geweldig kasteel! enorme gastvrije uitbaaters en prachtige kamers. boek vooral het diner, Marcel kan heerlijk koken.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9Peter & Hester08-08-2006

Met onze twee kinderen twee dagen doorgebracht in dit heerlijk sfeervolle chateau. Prachtig authentiek ingerichte kamer en lekker losse sfeer. Heerlijk gegeten ook in een prachtige kamer, leuk met andere gasten en bezoekers aan een grote, chique tafel. Gastheer en vrouw lette zelfs op de kinderen via de geleende babyfoon! Aanrader, en als we in de gelegenheid zijn komen we er zeker nog eens terug.

Gereisd in augustus 2006

• 10Paolo en Ina26-07-2006

Als je er over denkt om in zuidoost Frankrijk je vakantie door te brengen is een verblijf in Chateau Rosans een absolute aanrader en zeker een omweg waard! Wij hebben er genoten. De sfeer van het kasteel en de bijzonder smaakvolle inrichting maken dat je je in vroeger tijden waant. De met toewijding klaargemaakte diners hebben iets speciaals zo gegeten aan één grote tafel. Petje af voor de de kasteelvrouw en -heer. Zij zorgden er voor dat wij daar een heerlijke vakantie hadden.

Gereisd in juli 2006

• 9sebastian30-01-2006

Ja, wat moet je zeggen van zo een prachtige omgeving. Ik voel me hier erg thuis en welkom. Wat een gastvrijheid. waar kan je tegenwoordig nog tot rust komen.

Gereisd in januari 2006

• 9Regina25-09-2005

De sfeer en de omgeving spreken boekdelen, de gastheer en gastvrouw doen er alles aan om het hun gasten zeer naar de zin maken en zijn ook ontzettend gastvrij. Dit moet je minsten een keer hebben meegemaakt.

Gereisd in september 2005

0 tips over Kasteel Chateau Rosans