Hotel Mas Shabanou

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Roquefort-Les-Pins

8.6Fantastisch

28 reviews over Hotel Mas Shabanou

• 10Leontine16-07-2017

Heerlijke plek om je te ontspannen!

We zijn zeer gastvrij ontvangen. Niets is Ingrid en Edwin teveel om het je naar je zin te maken. We hebben genoten van hun enthousiasme en passie voor Frankrijk. Zeer mooie omgeving, heel veel te doen. Maar ook lekker rustig om heerlijk te luieren bij het grote zwembad. Wij hebben genoten en komen zeer zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Gea Huisman21-05-2017

fantastisch, gastvrij, mooi, sfeervol, gezellig

Edwin en Ingrid Lichtveld zijn een zeer goede gastheer en gastvrouw. Ze zijn geliefd bij hun gasten en vrienden. Het ontbreekt je aan niets op de Mas. Ze weten gasten weg wijs te maken qua bezienswaardigheden, restaurants, excursies, sporten, stranden. De service die zij bieden is grandioos. Het ontbijt is zeer goed verzorgd. De table d'hote is fantastisch. Edwin is een uitstekende kok.

Roquefort is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Zoals Cannes, Antibes, Nice, Grasse, Valbonne, Monaco. Mooie kustwegen met zicht op zee. Mooie golfbanen in de buurt.

Het hele jaar door is er in deze omgeving genoeg te beleven op sociaal en cultureel vlak.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 10Harold, Angelique en Thierry05-08-2015

Super verblijf!

Prachtige accomodatie, tot in de puntjes verzorgd. Heerlijke table d'hote en goede tips voor de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Willems18-09-2013

Gastvrijheid ten top

Ultieme gastvrijheid, heerlijk eten, ontspannen sfeer. Kortom: aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10mevrouw Stibbe-Huisman22-10-2012

a day in paradise

fijne plek om te verblijven, uit te rusten, gezellig goede locatie om vanuit daar de cotre d'azur te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 8Christiaan 20-09-2012

Heerlijke tijd gehad!

Wij hebben een heerlijke tijd gehad met onze kinderen (1 en 3 jaar). Ruim twee weken zijn voorbij gevlogen. Gastvrij, het klinkt als vanzelfsprekend, dat is men hier ook daadwerkelijk, alles kan en niets moet. Zeer kindvriendelijke honden! Een heerlijk zwembad en voldoende te doen rondom het huis. Wij konden (dagelijks) gebruik maken van huis BBQ, buiten koken dus, met een geweldig aanbod van (lokale) ingrediënten is dat genieten. Lokale anchoiade, olijven en wijn om te beginnen, smaakvolle tomaten, verse vis (in lokale supermarkt op een paar minuten lopen), zoet en rijp fruit............. Indien we weer in de omgeving zijn komen we graag nog eens terug. Ingrid en Edwin, bedankt! Oh ja, en het overdekte terras bij gite 7 is een absoluut pluspunt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Lodewijk10-09-2012

Zo ontspan je dus!

Drie weken in gite 6 gezeten met twee jonge (1 en 4 jr) kinderen. Feit dat we direct gereserveerd hebben voor volgend jaar zegt eigenlijk alles. Service is perfect, niets hoeft alles mag, zwembad erg fijn, locatie ideaal voor trips en (vrij belangrijk voor ons) de kinderen vonden het ook helemaal geweldig. Last but not least, de honden zijn super lief voor de kleintjes!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10R. Kaaks04-09-2012

op en top genieten!

Top locatie, super strakke kamers en met super lieve/gastvrije eigenaren & statigere die de hele dag voor je klaar staan en je heel veel weten te vertellen over de omgeving, en gewoon even gezellig met je babbelen als je een dagje weg bent geweest. Ook de gezellige avondjes eten aan de grote tafel is bere gezellig.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 10Frank, Elske en Roos Kropman- Van der Heijden03-08-2012

Weer genoten!

Alweer voor de 3de keer vakantie gevierd bij Ingrid en Ed! Wederom weer een geweldige tijd, nu ook met onze dochter van 17 weken en ook dat ging prima! Voor het eerst een gite, afgelopen jaren hadden we een kamer. Gite met een kleintje is ons zeer goed bevallen, aankleedkussen was er, babybedje stond al klaar, wasje kon gedraaid worden en een vaatwasser voor de flessen, top!! Omdat we de andere 2 keer al veel op pad geweest waren naar o.a. Grasse, Antibes, Cannes, Mougins, Marineland, Saint Paul de Vence, hebben we er nu een relax weekje van gemaakt, veel gelezen en bij het zwembad gelegen. Ook Roos heeft fijn gezwommen in het zwembad! Vrienden van ons hadden de gite naast ons, ideaal met kleine kids. Terwijl zij 's avonds op bed lagen, zaten wij op het terras bij onze gite of deden mee aan de overheerlijke table d' hotes! Babyfoon aan en wij konden genieten terwijl de kids lekker in hun bedjes lagen te slapen! Wat wil een mens nou nog meer! Tot ziens maar weer! Liefs ons!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8CCS06-03-2012

Heerlijk weekje relaxen!

Wij hebben met onze kinderen aan 6 en 9 jaar heerlijk een weekje genoten van deze prachtige Mas in een perfecte omgeving. Binnen 20 min. in Nice aan het strand/stad/luchthaven, binnen 1 à 2 uur bovenop een berg om te skiën, de mogelijkheid voor paardrijden in directe omgeving en shoppen in Cannes of in een van de knusse omringende dorpjes. Super relaxed aan het zwembad liggen en de kinderen vermaken zich op de trampoline of met de superlieve honden. Ingrid en Edwin zijn bijzonder leuke en relaxte mensen, niks moet, als je maar geniet. De honden zijn groot en waaks, maar doen werkelijk geen vlieg kwaad en zouden het liefst op je schoot willen kruipen

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats