Hotel Auberge Du Colombier

2 reviews over Hotel Auberge Du Colombier in het Nederlands

slecht

E. Hofsink
25-8-2010

Muffe kamer. geen balkon, stinkt in de badkamer. Slecht ontbijt! Service laat te wensen over. Dit is een 2 sterren hotel en absoluut geen 3 sterren waardig.

Gereisd Met partner in Tue Aug 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

dit hotel moet het hebben van zijn ligging en zijn de zijn

bouwman
29-8-2007

dit hotel moet het hebben van zijn ligging en zijn restaurant, de kamers zijn nogal eenvoudig en er is geen airconditioning. de prijzen zijn evenwel erg laag voor de rivièra, het terras, de tuin en het zwembad zijn rustig en prima in orde en de bediening vriendelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge Du Colombier in Roquefort-Les-Pins, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge Du Colombier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.