Vakantiehuis Roquebrune-sur-Argens

8.5Fantastisch

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Roquebrune sur Argens

Op vakantie geweest naar Roquebrune-sur-Argens?

8.5Fantastisch

• 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Roquebrune-sur-Argens voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Roquebrune-sur-Argens

• 9Silvia22-05-2016

Geweldige bestemming!

Heel boomrijk gebied, dus veel schaduw. Omdat Roquebrune niet gelijk aan zee ligt, wel iets warmer dan de plaatsjes die gelijk aan zee liggen en meer verkoeling van de wind hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Familie De Gucht02-02-2010

Provence en de Middellandse Zee op 2 passen

Met het gezin hebben wij in juli 2009 2 weken op het domein "Green Village" op de Domaine du Golf de Roquebrune verbleven. Wij vonden de ligging subliem. Op enkele minuten rijden van de stranden van Saint Maxime,Les Issambres, Frejus en toch op een rustig domein kunnen verblijven. Als we eens niet naar het strand gingen stond altijd wel een bezoekje naar één van de pittoreske provencaalse dorpjes in het hinterland op het programma. Roquebrune zelf is niet echt groot te noemen maar wij vonden de markten er toch erg gezellig. Over het verblijf zelf kunnen wij enkel positief zijn. De woning was voor ons (met baby) volledig uitgerust met gezellige tuin. Ook van de buitendouche hebben wij veel genoten als we eens niet naar het zwembad gingen. Wij gaan er thuis ook zo één installeren...

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

0 tips over Vakantiehuis Roquebrune-sur-Argens

0 vragen over Vakantiehuis Roquebrune-sur-Argens

Vakantiehuis info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Room ServiceBeperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesKluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Adres100 Avenue Jean Jaures 6190(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website