Appartement Villa Cap Martin

Meer appartement info

25 reviews over Appartement Villa Cap Martin

• 9Maartje11-09-2015

Net en luxe appartement

We hebben een aantal dagen doorgebracht in appartement Bougainville. Een ruim appartement voor ons 2 en voorzien van alle luxe. Het bed was zeer comfortabel en het is prettig dat er Nederlandse televisie is. Bij het zwembad was het heerlijk. Lekker rustig en ontspannen. Het uitzicht vanaf het appartement is fantastisch en het buitenmeubilair zit en ligt super. We raden wel een auto aan, omdat het nog wel een klim is van de boulevard/winkels naar het appartement. Wij hebben met de trein een stuk van de kust afgereisd en dit was erg leuk om te doen. Wij hebben elke dag heerlijk gegeten, de keuze uit restaurants is ruim voldoende.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Rena van der Molen09-08-2015

Heerlijk genieten!

We zijn nu al 3x in Villa Cap Martin geweest en het verveelt nooit. Ditmaal zaten we in appartement Eucalypte, wat zeer smaakvol is ingericht. De living is erg ruim, zelfs met de slaapbank uitgeklapt is er voldoende ruimte om met je gezin door te brengen. Het appartement beschikt over 2 balkons met comfortabele loungestoelen om van het prachtige uitzicht te genieten. Het grote balkon beschikt over een eettafel om gezellig buiten te kunnen eten. Ondanks de hoge temperaturen, was het prima vertoeven in het zwembad of aan het strand. De stranden bestaan uit kiezelstenen, dus waterschoenen zijn echt aan te raden. Het appartement is schoon en ook het gehele complex wordt goed schoongehouden en netjes onderhouden. Ondanks dat we al met 4 vakanties het aangrenzende Monaco hebben bezocht, hebben we pas het prachtige plaatsje Eze ontdekt. Er is veel te zien en er zijn overal restaurantjes. De 3 weken zijn voorbij gevlogen, we hebben weer een topvakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9I. Braber15-07-2015

Eucalypte een toplocatie

Het was inmiddels alweer de 3e keer dat wij in Villa Cap Martin verbleven. Appartement Eucalypt is werkelijk een fantastisch. Een geweldig uitzicht op de Middellandse Zee. Schoon. Uitstekende bedden en goed meubilair. De terrassen bieden de mogelijkheid om zowel in de zon te verblijven als een plekje meer in de schaduw op te zoeken. De auto staat onder in de parkeergarage, veilig en koel. Waarschijnlijk hadden de vorige bewoners de sleutel om bij de garage te komen meegenomen. Een mailtje was voldoende om de volgende dag gelijk over een reservesleutel te beschikken. Een prima service! Dit werd zeer gewaardeerd. Wij voelen ons op deze plek erg thuis en gaan ook zeker terugkomen. De ligging is geweldig op korte afstand hebben we Italië, maar ook Frankrijk is er erg veel te zien zonder te grote afstanden te moeten overbruggen. Dit geldt ook voor de vele goede restaurants in de directe omgeving. Wij kunnen dit appartement dus zeer aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Fam .Wage11-05-2015

Goed verzorgd appartement/Prima ligging

De appartementen Bougainville en Les Lauriers Roses in Villa Cap Martin zijn beiden ruim en zeer smaakvol ingericht; schoon en verzorgd. Alle gewenste voorzieningen zijn voorhanden om een leuke vakantie te hebben. De ligging is mooi. Italie dichtbij evenals diverse leuke plaatsen zoals Menton, Monaco , Cannes etc. Komen graag terug.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Michael Vrancken02-05-2015

Fantastisch appartement

Het appartement "Eucalyptus" is erg ruim. Een mooie grote en smaakvol ingerichte living, een apart toilet, een ruime badkamer en een slaapkamer met heerlijke matrassen. In eén woord geweldig.

Gereisd met partner in april 2015

• 10Fam. Verhoeven29-04-2015

Een geweldig appartement

Na zeven keer een voorjaarsvakantie te hebben doorgebracht in Les Lauriers Roses, vinden wij het nog steeds een geweldig onderkomen. Wij komen volgend jaar zeker weer terug. Prachtig uitzicht en een leuke bloemrijke omgeving.

Gereisd met partner in april 2015

• 9Fam Groeneveld19-10-2014

Prachtig appartement, heel mooi gelegen

Wij verbleven in appartement Les Lauriers Roses. Het is een heel mooi, luxe en ruim appartement. Heel schoon ook, wat erg prettig is. Van alle gemakken voorzien. Ook is het smaakvol ingericht. De twee balkons, waarvan 1 overdekt, zijn erg ruim. Je geniet van een prachtig weids uitzicht op de zee en het lager gelegen dorp. Vooral het overdekte balkon biedt veel pricacy. De andere appartement bewoners zijn vriendelijk en behulpzaam, maar met respect voor elkaars privacy. Je kunt je auto parkeren op het eigen afgesloten terrein. Allerlei leuke stadjes en dorpen zijn onder handbereik zoals Nice en Monaco. Een aanrader is om bij uitstapjes via de kustwegen te rijden. Je ziet op deze manier de prachtigste plekjes en hebt adembenemende uitzichten!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

• 9Saskia Driessen23-08-2014

Fantastisch appartement met spectaculair uitzicht!

Appartement Eucalypt Een heerlijk appartement, van alle luxe voorzien met twee zeer ruime balkons, beiden met uitzicht op zee. Net wat verder uit het drukkere centrum, waardoor er nauwelijks tot geen geluidsoverlast is. Vanuit deze uitvalsbasis kun je makkelijk allerlei uitstapjes maken. Bijv. naar Monaco, maar ook leuk is St. Agnes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9I. Braber06-07-2014

Appartement Eucalypte een toplocatie

Wij troffen een fantastisch appartement aan. Schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt en daarnaast voorzien van goede bedden. Het appartement biedt een fraai uitzicht op de Middellandse Zee vanaf de beide zeer ruime terrassen. We voelden ons er direct thuis. De auto stond in de parkeergarage onder het pand en bleef daardoor lekker koel. Er is goed meubilair op de terrassen en in het appartement zelf aanwezig. De ligging is heel goed vanwege de mogelijkheid zowel Frankrijk als Italië te verkennen. Restaurants zijn er ruim voldoende in de directe omgeving.

Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9G. van Hoorn06-06-2014

Zeer verzorgd appartement met schitterend uitzicht

Wij hebben een heerlijke week gehad in het appartement Les Lauriers Roses in Villa Cap Martin. Het is een licht en zeer comfortabel appartement. Wat ons ook opviel dat het heel schoon was.

Gereisd met partner in mei 2014

6 tips over Appartement Villa Cap Martin

• G. van Hoorn, 06-06-2014 Rapporteren

De week was te kort om alles in de omgeving te zien. Het oude Roquebrune is de moeite waard, Menton, Nice, Antibes (Picasso museum)

• Joke de Graaf, 08-06-2013 Rapporteren

Wij zijn met de trein naar Nice, Cannes en Ventimiglia gegaan. Lijkt ons vooral goed in het drukke seizoen.

• Ellen Nuijt, 30-09-2012 Rapporteren

Neem zo veel mogelijk voor tripjes de bus of de trein. Die komen langs alle dorpjes en stadjes, en gaan vaak.

1 vraag over Appartement Villa Cap Martin

• PJH de Bliek, 31-12-2018 Rapporteren

rolstoeltoegankelijkheid

Geachte,

Kunt u aan mij laten weten of dit appartement rolstoeltoegankelijk is ? Indien ja, dan zou ik graag foto's willen zien van de aangepaste badkamer. Zijn er beugels bij het toilet ? Is de douche toegankelijk ? Zijn er geen trappen o.i.d. naar het zwembad ?

Groet,

Peter de Bliek