Camping Les Templiers

Camping Info

Meer campinginfo

18 reviews over Camping Les Templiers

• 7Annelore01-06-2015

Oke camping in een prachtige omgeving!

Een camping gelegen in Mercantour. Wij huurden een Tithome, combinatie van tent en chalet. Die was netjes verzorgd, heel schoon. Douchen moest in het toiletgebouw. Deze was zeer verouderd met drukknop douches, maar wel schoon. Personeel kan alleen Frans, dus als je geen Frans kent is het echt handen en voeten werk om je een beetje verstaanbaar te maken. Naast de camping ligt een klein parkje. Vanuit de camping kun je prachtige tochten maken door de bergen. Vanuit daar kun je mooie wandeltochten maken. Wij hebben de route gelopen naar Lac de Fenestre. Dit was echt prachtig!! Zo ontzettend mooi. We hebben alpensteenbokken, gemzen, moeflons en marmotten gespot. De meeste wandelroutes zijn wel voor de ervaren wandelaars weggelegd. In Roquebillière zitten wat eetgelegenheden. Maar veel moet je er niet van verwachten. Toen wij er waren, was het allemaal stilletjes. Maar de omgeving is werkelijk prachtig!

• 6Staat v/h sanitair

• 7Marc22-05-2014

Voor twee pubers samen op vakantie was het niets.

Ouders en oom/ tante zaten in een huisje in hert naastgelegen Belvedere. Wij ( mijn neef en ik ) mochten bij hoge uitzondering samen op de camping. zeel leuke herinneringen, maar over de camping kan ik kort zijn. Niet geschikt voor twee losgelaten pubers

• 6Staat v/h sanitair

Anders

0 tips over Camping Les Templiers

1 vraag over Camping Les Templiers

• A.H. Gazan, 03-01-2019

Leeftijdsgenoten

Wij willen naar deze camping met onze zoon van dan bijna 16. Gaan er meer leeftijdsgenoten?

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
    • SchaduwplaatsenAanwezig