Bed and Breakfast Villa Boulou

BedAndBreakfast

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Boulou voor je op een rij gezet:

Laatste review

een superverblijf met een superuitzicht!

viviane vanminsel,
21-9-2016

Bed en Breakfast met super mooie en zeer grote kamers, tv, airco, balkon, eigen wc en badkamer, zeepjes, handdoeken, super ontbijt ,dagelijks vers en gevarieerd, zeer mooie tuin en de woning is achteraan tegen een bos gelegen vanwaaruit we heerlijke wandelingen hebben gemaakt naar meertjes en dorpjes. Woning is rustig gelegen, privé zwembad en bij helder weer uitzicht tot aan de Top van de Mont Ventoux!!!

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Speeltuin

1 review over Bed and Breakfast Villa Boulou in het Nederlands

een superverblijf met een superuitzicht!

viviane vanminsel
21-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Boulou in Rognes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Boulou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.