Vakantiepark Le Cigalon

0Tonen op kaart

4 Reviews over Le Cigalon

• 10Danielle de cambrai12-09-2016

Mes plus belles vacances à 4 ❤️

Tout était bien piscine accueil chaleureux. Très familial

• 9Activiteiten
  • 81 DSens17-07-2011

Bien vu

une bonne installation pour une bonne prestation, un endroit agreable pour une pause de passage ou un sejour, a recommander en famille, et ou en tete a tete pour la decompression.

• 8Activiteiten
  • 8Leen31-07-2007

Wij waren hier in 2005 en 2006 met twee tieners. Le Cigalon is een kleinschalig en rustig vakantiepark met een zwembad (met een gezellige bar erbij), sportveldje, tennisvelden en restaurant. Het park zelf bevindt zich tussen de pijnbomen, waardoor je overal wel verkoeling kan vinden. Voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die rust zoeken is dit park ideaal. Er is vrij weinig te doen voor tieners. Bungalows waren aan opknapbeurt toe. Er is een beperkt animatieprogramma (waterspelen, petanquetornooi, basebal, etc..) In 2005 was het restaurant geweldig, maar in 2006 was dit wat minder (andere kok). Prachtige streek, goede uitvalsbasis voor uitstappen naar de zee (Frejus, St.Tropez) via autosnelweg. Over het algemeen heerst er een rustige, familiale sfeer.

• 7M.Soetens15-06-2006

Le Cigalon is een typisch provencaals parkje. Het is klein en zeker bij de nederlanders erg onbekend. De keren dat wij er waren (zijn er 2x geweest) slechts 3 nederlanders gezien. Als je daar van houd is het heerlijk. Het parkje is vrij sober en zo dus ook de huisjes. Maar aangezien je in dit soort streken voornamelijk buiten leeft vonden wij dat helemaal niet erg. Het zwembad is niet groot maar wel mooi, gezellig en goed verzorgd. De ijsjes zijn er nog normaal geprijsd. En het restaurant is ook goed betaalbaar. Heerlijke pizza's. Wij aten vaak 's middags een pizza voor lunch. Heerlijk in de schaduw bij het zwembad. Als god in Frankrijk!

Vakantiepark Le Cigalon info

Veilig betalen met