Reviews over Rocbaron

Le Clos de Lavandes , dichtbij Lacoste

aad dourlein,
    15-8-2011

De B&B heeft 5 schitterende apartementen, heel mooi ingericht met heerlijke bedden, tv en koelkastje. Mooie grote en vooral schone badkamer. Buiten is het genieten op je eigen terras met uitzicht op de prachtige lavendeltuin. Loopafstand naar Lacoste is ca 15 min, waar je dan via het kasteel steile straatjes en paadjes door moet om de eerste bar te vinden.

De eigenaar vraagt wel bij aankomst om de hele rekening te betalen (zeker door schade en schande wijs geworden)

Een heerlijk adres om de Luberon te verkennen.

Wij waren hier in 2005 en 2006 met twee tieners

Leen,
    31-7-2007

Wij waren hier in 2005 en 2006 met twee tieners.

Le Cigalon is een kleinschalig en rustig vakantiepark met een zwembad (met een gezellige bar erbij), sportveldje, tennisvelden en restaurant.

Het park zelf bevindt zich tussen de pijnbomen, waardoor je overal wel verkoeling kan vinden.

Voor gezinnen met kleine kinderen of mensen die rust zoeken is dit park ideaal. Er is vrij weinig te doen voor tieners.

Bungalows waren aan opknapbeurt toe.

Er is een beperkt animatieprogramma (waterspelen, petanquetornooi, basebal, etc..)

In 2005 was het restaurant geweldig, maar in 2006 was dit wat minder (andere kok).

Prachtige streek, goede uitvalsbasis voor uitstappen naar de zee (Frejus, St.Tropez) via autosnelweg.

Over het algemeen heerst er een rustige, familiale sfeer.

Le Cigalon is een typisch provencaals parkje

M.Soetens,
    15-6-2006

Le Cigalon is een typisch provencaals parkje. Het is klein en zeker bij de nederlanders erg onbekend. De keren dat wij er waren (zijn er 2x geweest) slechts 3 nederlanders gezien. Als je daar van houd is het heerlijk. Het parkje is vrij sober en zo dus ook de huisjes. Maar aangezien je in dit soort streken voornamelijk buiten leeft vonden wij dat helemaal niet erg.

Het zwembad is niet groot maar wel mooi, gezellig en goed verzorgd. De ijsjes zijn er nog normaal geprijsd. En het restaurant is ook goed betaalbaar. Heerlijke pizza's. Wij aten vaak 's middags een pizza voor lunch. Heerlijk in de schaduw bij het zwembad. Als god in Frankrijk!

Rocbaron scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews