Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

9,4

• Activiteiten9,2
  • Onderkomen9,3

188 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

Fantastische accommodatie met geweldig gastkoppel!

Koen en Mayke
25-9-2018
  • Onderkomen10

Was Hier in juni met mijn moeder. We logeerden in woning 5. Ruim huis met echt alles erop en eraan. We werden supergoed ontvangen door het lieve gastkoppel Eric en Heleen. Na een goede uitleg kon onze vakantie beginnen. Eric en Heleen organiseren ook enkele activiteiten die bij ons zeer goed in de smaak vielen. Ook de wijnproeverij door Laurens was super! We komen zeker terug!! Bedankt Eric en Heleen voor de goede zorgen!

A la carte vakantie op een schitterend domein!

Pascale Peersman
18-9-2018
  • Onderkomen10

Een rustige klassevolle vakantiebestemming op één van de mooiste plekken in Frankrijk. Niet zomaar een vakantiedomein opgericht voor massatoerisme, maar een lang verhaal dat vorm kreeg door de gastvrije gastvrouw en gastheer, van generatie op generatie. Heel hartelijk onthaal samen met andere gasten waarbij heel veel nuttige info wordt gedeeld en een mogelijk programma wordt voorgesteld, dit alles op een ongedwongen en vrijblijvende wijze. Uniek hier zijn de verzorgde woningen,(alles is echt aanwezig en kraaknet), de luxueuze overvloed aan ruimte die je hebt op het domein (ruime tuin, ruim terras, rustig zwembad...) en natuurlijk de heel betrokken maar toch discrete eigenaars. Geen vraag is hen te veel. En als we dan toch iets negatiefs moeten zeggen, het is er zo goed dat je bijna zou vergeten om de prachtige omgeving te ontdekken...

super fantastisch

Fam. van der Pluijm
12-9-2018
  • Onderkomen10

Voor het tweede opeenvolgende jaar hier geweest. Park is voor rustzoekers maar genoeg te doen in de omgeving. Het voelde als thuiskomen en dat gevoel,gaven Heleen en Eric je !wat zijn jullie gastvrij en wat organiseren jullie leuke avonden zoals Happy Hour(kennis maken met de andere vakantie vierders ,pizza avond,wijn proeverij, gezellig eten met elkaar. Ik kan niets negatiefs ontdekken en wij hebben 2 geweldig weken gehad en weten zeker dat wij voor de derde keer terugkomen.

Super

Fam Vande Weghe - Blondeel
31-8-2018
  • Onderkomen9

We hebben een fantastische vakantie gehad met een stralende zon! Het huisje was heel netjes en alle comfort was er! De airco konden we goed gebruiken! Heleen en Eric waren heel vriendelijk en de lichaamsmassage was heerlijk!

De ligging is perfect en overal dichtbij!

zeker voor herhaling vatbaar.

L.M.E.d'Hondt
5-7-2018
  • Onderkomen8

Het landgoed en de accomodatie voldeden volledig aan de gestelde verwachtingen.

De gastvrijheid was professioneel en toch ook heel persoonlijk.

De locatie bood alle mogelijkheden om de omgeving te ontdekken.

We waren er dit jaar voor de 25ste keer, dat zegt

Marcelle Otjens
13-6-2018
  • Onderkomen9

Het waren weer fijne weken. Dankzij de grote gastvrijheid van Heleen en Eric en hun betrokkenheid bij alles, is het weer een super vakantie geworden. Het weer was niet erg mooi, maar dat is zelfs niet zo heel belangrijk voor het slagen van een verblijf op Les Belles Heures! De goede sfeer en de mooie plek staat bij ons bovenaan.

Prijswinnaars!

Familie Peters
13-5-2018
  • Onderkomen10

Op 2 april werden wij (nog steeds zoekend voor een plekje in de meivakantie) totaal verrast met een mail van Eric en Heleen dat wij de gelukkigen waren, die de hoofdprijs gewonnen hadden en daarom nog een week mochten terugkomen. Zo vlak na 1 april en niet op de hoogte van een loterij, verwachtten we een grap, maar niets bleek minder waar. Ons "eigen huisje" was nog vrij in de meivakantie en de boeking was dus zo geregeld. We hebben een heerlijke (rustige) week gehad. Fontaine de Vaucluse, Vaison la Romaine en Nyons waren prachtige uitjes en ook deze keer mocht het avondzwemmen (in mei!) in het heerlijk verwarmde zwembad niet ontbreken. Kortom, een heerlijke week. Met als laatste hoogtepunt dat we als eersten met Heleen en Eric op hun nieuwe aanwinst mochten proosten, een prachtige nieuwe villa nummer 8 waar we nog graag een keer in komen vertoeven. Nogmaals bedankt en tot ziens.

Heerlijk verblijf in een mooie regio

Vanelstlande
16-11-2017
  • Onderkomen9

Een ideale combinatie van gastvrijheid en activiteiten waar vrijblijvend aan deelgenomen wordt enerzijds(zoals welkomstdrink, wijndegustatie en gezamelijk etentje) en rust en privacy anderzijds. Het is ook aangenaam qua grootte. Heel warm en persoonlijk onthaal. Dat er een wasmachine aanwezig is, was mooi meegenomen daar wij daarna nog een weekje geboekt hadden in het zuiden.

Leven als God in Frankrijk bestaat toch!

Martine en Marc
4-11-2017
  • Onderkomen9

La residence “Les belles heures” is een fantastische plaats om te verblijven. Het is een stijlvol domein met een gezellig ingerichte tuin. Een oase van rust voorzien van een mooi verwarmd zwembad en een wellness voor wie het wenst.

Heleen en Eric zijn een gastvrouw en -heer ten top vanaf de aankomst tot het uitzwaaien. Zij zijn steeds ter beschikking indien je vragen hebt.

De vakantiehuisjes zijn ruim en net, voorzien van alle comfort. Een uitgebreide brochure met volgwegen en wat uitleg ligt klaar om de vele bezienswaardigheden in de ruime omgeving te bezoeken.

Wij vinden de wekelijkse formule “happy hour” en “Fête du jardin” uiterst geslaagd. Op deze manier krijg je de kans om vrijblijvend kennis te maken met de overige gasten, wij hebben er al heel wat aangename mensen ontmoet.

Tijdens ons verblijf hebben we ook telkens genoten van de heerlijke wijnen voorgesteld door Laurens Deblaere.

Samengevat: een aanrader voor iedereen die een rustige of actieve vakantie wil beleven.

Wij komen zeker terug!

"Carpe Diem"

Erik
19-10-2017
  • Onderkomen10

Wanneer je op dit prachtig mooi domein verblijft overvalt je de rust. De intieme huisjes met veel privacy zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Gezellig ingericht en tip top kraaknet. De azur blauwe zwembaden trekken je aan en nodigen uit om aan de rand lekker lui in de zon te gaan liggen. Geen herrie en bommetjes in het zwembad. Zalig !!!!!

En dan de wellness !!!! Ongezien.

Heleen en Eric zijn gastvrouw en -heer ten top. Ze staan altijd voor je klaar en geven je de beste tips voor uitstapjes en restaurantjes in de omgeving.

Laurens Deblaere en zijn echtgenote zijn ons persoonlijk hun heerlijke wijnen komen laten proeven. Deze wijnen zijn een must-have.

De fiets liefhebbers zien de Mont-Ventoux vanop het domein zien liggen.

Wij willen zo snel mogelijk terug. Er is geen betere plaats om je batterijen terug op te laden.

Ik heb besloten op alle onderdelen 10 te geven want minder zou onrecht zijn.

Mieke en Erik

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.