Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

• Onderkomen9,4
  • Activiteiten9,4

12 tips over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

Ad Snijder, 10-9-2015
De derde keer dat ik hier kom, volgend jaar (2016) zeker weer!
Monique Zeijlemaker, 26-8-2015

Neem de (race) fietsen mee. Veel mooie grote en kleine routes in de omgeving. Staan ook op de site van Les Belles Heures.

Prachtige welness aanwezig ! Waar vind je dat nou?

Ryckeboer, 11-8-2015
De speelweide en het zwembad aan de rivierkant kunnen wel een 'heraanleg' gebruiken. Jammer dat dit jaar de boerderijkant en rivierkant echt gescheiden worden en je niet van de gehele residentie kan genieten.

wout.vrolijk, 1-7-2013
Er is elke dag wel ergens in de buurt een markt. Een bezoek aan de Mont Ventoux is zeker de moeite waard. Ook Fontaine-de-Vaucluse zijn zeker een bezienswaardigheid. Dit zijn maar enkele voorbeelden van de talloze mooie plekjes in de buurt.
m.toet, 6-11-2012
Wandelen in de bedding van de rivier de Tourenque. Aan te bevelen als het erg warm is.
I. de Bruijn, 13-10-2012
Bewegwijzering kan beter, o.a. afslag op de rotonde aangeven en dat je later linksaf moet.

Rob Bitterlich, 2-10-2012
In de buurt wandelen zoals uitvoerig beschreven staat in het gastenboek dat in elk huisje aanwezig is.
Stoffels, 1-10-2012
Vaison de la Romaine heeft een hele grote markt! Mont Ventoux.
nico en truus van eijk, 1-10-2012

aparte wijncave Mourchon is op de berg bij Seguret

geadviseerd door de vinoloog van de familie.

H.Corbeau, 30-9-2012
Wij zijn globetrotters. Er is in deze buurt heel veel te zien en te doen. Wij waren erg gecharmeerd van Rousillion. Maar ook Avignon en Sault zijn echte aanraders. Vaison de la Romaine ook. Wij bezoeken deze plaatsen liever niet op marktdagen, die zijn erg druk.