Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

Tonen op kaart

200 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

• 2019
    9Familie Jespers20-08-2019

ideale locatie voor rustig comfortabel verblijf

zeer mooie bungalo's met ruime kamers ; airconditioning ; keuken & badkamers met alle voorzieningen ; zeer grote tuin ; verwarmd zwembad ; rustige ligging ; overdekt terras ; vriendelijke eigenaars

• 6Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Louis van Praet19-08-2019

een aanrader voor wie rust zoekt

toffe mensen en een gezellige sfeer, rustig vakantieverblijf alles tip top onderhouden, echt een aanrader prachtig onderhouden tuin met enkele kunstwerken prima uitvalbasis om de streek te verkennen

Alleen gereisd in augustus 2019

• 10Bianca Haanschoten18-08-2019

Heerlijk tot rust gekomen in bijzondere ambiance

Een prachtige tuin. Met welness zwembad. Veel plekken in zon en schaduw met comfortabele ligbedden. Villa 5 is ruim en lekker koel, door de airco. Je kunt kiezen voor een ontspannende massage. En er is 1 x per week een table de hôte. Waar je leuke nieuwe contacten kunt leggen. Goed georganiseerd.

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Robert en Allet08-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar, fantastisch!

Een zeer rustgevende omgeving en een prima locatie om je vakantie door te brengen. Het huis is van alle gemakken en luxe voorzien. Ook voor (oudere) kinderen een prima verblijf. Ook de tuin geeft veel privacy en het zwembad is lekker van temperatuur. De omliggende tuin is mooi ingericht met mooie beelden en kunstwerken. Voor zon liefhebbers voldoende mogelijkheden om te zonnen, maar er is ook genoeg schaduw aanwezig. Eigenaren Heleen en Eric zijn enorm gastvrij en geven je het gevoel dat je "thuis" komt.

• 9Kristel Andries07-08-2019

Een fantastisch verblijf in de Provence !

Een zeer aangenaam, gezellig en rustig domein om te vertoeven. In de huisjes is alles aanwezig voor een aangenaam verblijf. De gastvrouw en gastheer zijn zeer aangename mensen waardoor je je direct thuis voelt. Het organiseren van oa. een tuinfeest maakt het ook leuk om de andere gasten te leren kennen en wat bij te babbelen bij een hapje en een tapje. Wat ook zeer handig was: in het huisje was een map aanwezig met een reeks van mogelijke uitstappen, alsook een lijst van lekkere restaurantjes in de buurt of in de omliggende dorpen. Wij komen zeker terug !!

• 9Meire Johan01-08-2019

Heel erg genoten van dit verblijf !

Het huisje is heel verzorgd . Het was een super warme week , de airco werkte dan ook uitstekend , geen lawaai ! Er is een boek aanwezeig met tips over uitstappen , alsook goeie restaurantjes in de buurt . Het is er heel rustig vertoeven , ook de sfeer rond het zwembad is heel gemoedelijk . Heel mooie omgeving om te verkennen !

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Patrick S.24-07-2019

Een fantastische vakantie, die smaakt naar nog !

Voor wie houdt van een rustige vakantie in een prachtige omgeving is hier aan het juiste adres. Zeer verzorgde, mooie tuin, ruim zwembad, koel en goed ingericht vakantiehuis. Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars, die je van bij de aankomst een thuis-gevoel geven en die vrijblijvende, leuke activiteiten organiseren om de andere gasten te leren kennen. Ook voor wie houdt van een actieve vakantie komt hier aan zijn trekken want er zijn tal van mogelijkheden in de nabije omgeving (pittoreske dorpjes, fietstochten, wandeltochten ....)

• 10Folkert en Weina de Gier21-07-2019

Een fantastische plek in de Provence !! Aanrader!!

Wij boekten hier omdat we het via internet hadden gevonden en het er zo fantastisch uitzag dat we geen twijfel meer hadden!! We wilden na jaren weer eens een keer naar de Provence ,dus hadden we dit huis geboekt voor een week. We hebben een geweldige week gehad met schitterend weer, soms echt warm, maar de airco in ons huis was heerlijk!! De uitbaters, Eric en Heleen zijn zeer spontane en gastvrije mensen, waar je gelijk een zeer goed gevoel bij hebt! Verder een heerlijk zwembad en prachtige tuin met veel bloemen en planten!! Schitterend !! Wij hebben hier echt genoten van de rust die daar heerst en ook de gesprekken en gezamenlijke bbq met de andere gasten was super!! Erik en Heleen jullie weten de juiste snaren te raken bij mensen die een onvergetelijk vakantie willen genieten!! BEDANKT !!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in juli 2019

• 9E.Veldhuis13-07-2019

Het was een fantastische vakantie !

Voor het eerst in onze carrière als vakantiegangers voor het tweede jaar op rij naar Les Belles Heures. Opnieuw een fantastische vakantie gehad, de gastvrijheid van Erik en Heleen en daardoor ook de prettige sfeer met de andere gasten waren weer super ! Het huis is schoon netjes en leuk ingericht, prachtige tuin met mooie kunstwerken. In deze omgeving is het heerlijk fietsen en wandelen, veel nieuwe routes ontdekt ook markten en de bezienswaardigheden in de omgeving zijn er volop. Kortom we hebben opnieuw geboekt voor volgend jaar want er valt nog steeds van alles te ontdekken!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Familie Vandeperre19-06-2019

Super

Logeren in Les Belles Heures is leven als God in Frankrijk. Eric en Heleen zijn heel lieve mensen, het park met de 7 huisjes heel aangenaam,mooi,proper,heel rustig,super zwembad. De huisjes heel proper,gezellig ingericht,veel privacy. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juni 2019

12 tips over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

• wout.vrolijk, 01-07-2013

Er is elke dag wel ergens in de buurt een markt. Een bezoek aan de Mont Ventoux is zeker de moeite waard. Ook Fontaine-de-Vaucluse zijn zeker een bezienswaardigheid. Dit zijn maar enkele voorbeelden van de talloze mooie plekjes in de buurt.

• m.toet, 06-11-2012

Wandelen in de bedding van de rivier de Tourenque. Aan te bevelen als het erg warm is.

• I. de Bruijn, 13-10-2012

Bewegwijzering kan beter, o.a. afslag op de rotonde aangeven en dat je later linksaf moet.

1 vraag over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

• Danielle, 03-09-2015

Leen Steukers

Leen, Ik heb net je brief ontvangen van mijn klant die bij jullie geweest is; kan ik jou persoonlijk ergens [email protected] Groetjes

Danielle Willemoons

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures info