Vakantiepark Résidence Les Belles Heures

184 reviews over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

zeker voor herhaling vatbaar.

L.M.E.d'Hondt
5-7-2018
  • Onderkomen8

Het landgoed en de accomodatie voldeden volledig aan de gestelde verwachtingen.

De gastvrijheid was professioneel en toch ook heel persoonlijk.

De locatie bood alle mogelijkheden om de omgeving te ontdekken.

We waren er dit jaar voor de 25ste keer, dat zegt

Marcelle Otjens
13-6-2018
  • Onderkomen9

Het waren weer fijne weken. Dankzij de grote gastvrijheid van Heleen en Eric en hun betrokkenheid bij alles, is het weer een super vakantie geworden. Het weer was niet erg mooi, maar dat is zelfs niet zo heel belangrijk voor het slagen van een verblijf op Les Belles Heures! De goede sfeer en de mooie plek staat bij ons bovenaan.

Prijswinnaars!

Familie Peters
13-5-2018
  • Onderkomen10

Op 2 april werden wij (nog steeds zoekend voor een plekje in de meivakantie) totaal verrast met een mail van Eric en Heleen dat wij de gelukkigen waren, die de hoofdprijs gewonnen hadden en daarom nog een week mochten terugkomen. Zo vlak na 1 april en niet op de hoogte van een loterij, verwachtten we een grap, maar niets bleek minder waar. Ons "eigen huisje" was nog vrij in de meivakantie en de boeking was dus zo geregeld. We hebben een heerlijke (rustige) week gehad. Fontaine de Vaucluse, Vaison la Romaine en Nyons waren prachtige uitjes en ook deze keer mocht het avondzwemmen (in mei!) in het heerlijk verwarmde zwembad niet ontbreken. Kortom, een heerlijke week. Met als laatste hoogtepunt dat we als eersten met Heleen en Eric op hun nieuwe aanwinst mochten proosten, een prachtige nieuwe villa nummer 8 waar we nog graag een keer in komen vertoeven. Nogmaals bedankt en tot ziens.

Heerlijk verblijf in een mooie regio

Vanelstlande
16-11-2017
  • Onderkomen9

Een ideale combinatie van gastvrijheid en activiteiten waar vrijblijvend aan deelgenomen wordt enerzijds(zoals welkomstdrink, wijndegustatie en gezamelijk etentje) en rust en privacy anderzijds. Het is ook aangenaam qua grootte. Heel warm en persoonlijk onthaal. Dat er een wasmachine aanwezig is, was mooi meegenomen daar wij daarna nog een weekje geboekt hadden in het zuiden.

Leven als God in Frankrijk bestaat toch!

Martine en Marc
4-11-2017
  • Onderkomen9

La residence “Les belles heures” is een fantastische plaats om te verblijven. Het is een stijlvol domein met een gezellig ingerichte tuin. Een oase van rust voorzien van een mooi verwarmd zwembad en een wellness voor wie het wenst.

Heleen en Eric zijn een gastvrouw en -heer ten top vanaf de aankomst tot het uitzwaaien. Zij zijn steeds ter beschikking indien je vragen hebt.

De vakantiehuisjes zijn ruim en net, voorzien van alle comfort. Een uitgebreide brochure met volgwegen en wat uitleg ligt klaar om de vele bezienswaardigheden in de ruime omgeving te bezoeken.

Wij vinden de wekelijkse formule “happy hour” en “Fête du jardin” uiterst geslaagd. Op deze manier krijg je de kans om vrijblijvend kennis te maken met de overige gasten, wij hebben er al heel wat aangename mensen ontmoet.

Tijdens ons verblijf hebben we ook telkens genoten van de heerlijke wijnen voorgesteld door Laurens Deblaere.

Samengevat: een aanrader voor iedereen die een rustige of actieve vakantie wil beleven.

Wij komen zeker terug!

"Carpe Diem"

Erik
19-10-2017
  • Onderkomen10

Wanneer je op dit prachtig mooi domein verblijft overvalt je de rust. De intieme huisjes met veel privacy zijn voorzien van alles wat je nodig hebt. Gezellig ingericht en tip top kraaknet. De azur blauwe zwembaden trekken je aan en nodigen uit om aan de rand lekker lui in de zon te gaan liggen. Geen herrie en bommetjes in het zwembad. Zalig !!!!!

En dan de wellness !!!! Ongezien.

Heleen en Eric zijn gastvrouw en -heer ten top. Ze staan altijd voor je klaar en geven je de beste tips voor uitstapjes en restaurantjes in de omgeving.

Laurens Deblaere en zijn echtgenote zijn ons persoonlijk hun heerlijke wijnen komen laten proeven. Deze wijnen zijn een must-have.

De fiets liefhebbers zien de Mont-Ventoux vanop het domein zien liggen.

Wij willen zo snel mogelijk terug. Er is geen betere plaats om je batterijen terug op te laden.

Ik heb besloten op alle onderdelen 10 te geven want minder zou onrecht zijn.

Mieke en Erik

God in Frankrijk

Els en Piet
17-10-2017
  • Onderkomen9

Oase van rust en ontspanning, als ook en goede uitvalbasis voor sport, cultuur en culinair genot..

Prima onderkomens, een aangename, persoonlijke service en een zeer relaxte sfeer; alles kan, niets hoeft. Wie hier eenmaal is geweest wil altijd terug..

Relaxed, ontspannen, ambiance,intiem ,x factor

Wim en Avelien
9-10-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Dit is een rustige vakantieomgeving. Geen herrie en een goede sfeer met de andere gasten. Je hoeft niet maar kunt wel contact hebben met de andere gasten.

Eric en Heleen hebben zeer goed geholpen met het zoeken naar geschikte locaties om te bezoeken en om er te eten. Voor taalproblemen was de hulp van Heleen ook zeer welkom.

Het appartement was compleet en schoon.

Het douchen is soms een probleem omdat er weinig water uit komt wanneer anderen gelijktijdig douchen. Verder is er wifi dat wel werkt, maar verschillende adressen heeft die afhankelijk zijn van waar je op het park bent. Dat was echter nooit een echt probleem.

Het zwembad is heeeerlijk en zo ook de welness.

het park is schoon en opgeruimd en een lust voor het oog. Mooie kunstwerken en heerlijk rijp fruit aan de bomen.

Het was een fantastische week.

Ruud Buiting
9-10-2017
  • Onderkomen8

Je gaat naar dit park voor rust en ontspanning. De ligging is centraal om een aantal bezienswaardigheden in de Provence te bezoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Les Belles Heures in Roaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Les Belles Heures zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Les Belles Heures scoort een 9.34 uit 10 op basis van 186 reviews.