Appartement Les Mélèzes

Meer appartement info

102 reviews over Appartement Les Mélèzes

• 2019
    5Zora25-02-2019

Een echt gehorig party complex!

Het is een heel krap appartement en er zit geen twee persoonsbed in. Er staat een stapelbed in t gangetje en in de woonkamer heb je de bank met er onder nog een matras. Het is heel gehorig, als de buren de deur open doen kraakt heet alsof het in jouw gang is. Daarnaast is het echt een party complex, er zitten hele groepen over gangen verdeeld die tot diep in de nacht veel lawaai maken. Je hoort trouwens ook de harde muziek van andere verdiepingen erg goed. Neem je oordopjes dus mee. Leuk voor jongeren, maar als je niet zo vaak wilt apres-skiën is dit niet zo een fijne plek.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2019

• 7Iris28-01-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, geen enorme luxe

Ik ben er zelf geweest met een groep jongeren voor een lage prijs. Dan is het een perfecte plek! Je skiet zo de piste op en aan het einde van de dag de après ski in, die zich onder de appartementen bevind. Je hoeft je geen zorgen te maken om overlast, want de après ski duurt maar van 4-6. De appartementen zijn niet uitgebreid maar hebben wel alles wat je nodig hebt en de bedden liggen helemaal prima! De prijs/kwaliteit verhouding is top en met een groep kun je gezellig alle appartementen aan 1 gang kiezen.

Gereisd met vrienden in december 2018

• 8Veenhut12-01-2019

Fantastisch goedkoop appartement aan mooie pistes!

In tegenstelling met de rmeeste reacties, is het appartement ons mee gevallen. We hadden een 3-kamerappartement gebouw D61 bovenste verdieping. 2 slaapkamer met stapelbedden. Het was schoon met goede bedden. 2 badkamers . Eigen skilockers in de kelder met uitgang via het terras direct op de piste. Wij zaten aan de straatzijde dus weinig overlast van de apres-ski in de Yetibar. Het is een mooi skigebied met veel makkelijke pistes voor beginners groen en blauw, maar ook veel rode pistes vooral in Vars. Lekker rustig bij de liften! Het enigste nadeel is wel de afstand, en het laatste stuk rijden vanaf de snelweg. Ideaal voor als je goedkoop in een ruim appartement wilt. Boek altijd een appartement waar 2 extra personen in kunnen. Enigste nadeel is de kleine WC!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2019

• 2018
    1erbin visser18-09-2018

Alsjeblieft ga hier nooit heen slechtste verblijf

Ik vond alles vreselijk, zat oprecht te overwegen terug naar huis te gaan. Mijn slechste week ooit

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 2robin konings28-04-2018

slechtste verblijf ooit

gang stonk naar urine, vragen €100 borg per persoon welke ze dan op allerlei slinkse manieren proberen te ontfutselen, schimmel op de muren, uitzonderlijk kleine WC (deur kon niet gesloten worden tijdens het gebruik). Slechte verluchting

Gereisd met vrienden in april 2018

• Oude reviews

7Wokke K27-12-2017

Prima 🇳🇱

Onderweg de reviews gelezen !! Ik dacht werkelijk waar ga ik naartoe en het janken stond mij nader dan het lachen !! Bah dacht ik

Echter wij met een kind van 9 en een ander bevriend gezin in kamer 44 en 42 in blok D !!

Het is eenvoudig en geen luxe maar echt het was schoon en prima !! Breng je eigen bedding en handdoeken en keuken goed en je hebt hier een prima tijd !!!

Wij konden niet ander boeken vanwege tijdsdruk en zijn veel luxe gewend maar als je dit afkeurd ben je echt stront verwend !!

Als je voor weinig voelt weet je het basic is dus dont complian!!!

Voor ons twee gezinnen gewend aan wat meer luxe met twee kids 5 en 9 was dit prima !!

Je weet wat je boekt low budget so dont complain !!

Het was sober maar schoon en prima geen klachten !!!

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• 6Paul02-11-2017

Betaalbare kleine appartementen met goede locatie

Vorig jaar ben ik op wintersport geweest naar Risoul. We hebben overnacht in bovenstaande appartementencomplex. De ligging van dit appartementencomplex is geweldig! Je stapt de deur uit en staat op de piste. Per appartement heb je in het depot ook een kluis voor je wintersport materiaal wat erg prettig is. De appartementen zelf zijn echter erg klein maar wel voor een betaalbare prijs. Dus als je op low budget zit en niet veel waarde hecht aan veel ruimte is dit ideaal!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 1Daan feelders18-04-2017

Ga hier niet heen

Een verschrikkelijk ranzig appartement. Bij aankomst lag er zand overal, waaronder in de bedden. Vlekken op de muur, dingen ontbraken, smerig op de gangen, geen warm water etc. De 100 euro borg was tevens ook belachelijk, want de kamers zijn niet eens 100 euro waard. Personeel wil niet naar heb luisteren en weigeren om Engels te spreken. Ga hier dus aboluut niet naartoe!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 6Robbin05-04-2017

What you see is what you get

Les Melezes is een budget hotel. En voor de prijs van 10 euro per nacht hoef je er niet veel van te verwachten. Maak bij aankomst fotos van alles en laat ze het meteen zien wat er mis is anders heb je grote kans dat je je borg kwijt raakt zoals vele gasten. Kamer was slecht schoongemaakt ligging was zeer goed kon zo de piste op en prachtig uitzicht. Personeel spreekt engels als het ze uitkomt. Liften worden snachts vaak als urinoirs gebruikt. Neem oordoppen en slaapzakken mee. Voor de rest hadden ze een goede service wij hadden geen stroom meer en binnen 5 minuten hadden we een nieuwe kamer. Meer kan je niet voor het geld verwachten aanrader als je goedkoop op wintersport wil en wel wat gewend ben qau smerige hotels. Risoul is prachtig om te skieen en het dorp heeft heerlijk goedkoop eten

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 2Danny den Boer20-03-2017

Zoek maar iets anders.

Het appartementencomplex Les melezes is werkelijk het slechtste, ranzigste appartementen complex waar ik ooit ben geweest. Om maar positief te beginnen is de ligging mooi. Dat is ook het enige positieve.

Het appartement was alles behalve schoon. Zwarte vegen op de verwarming, schimmel op de muren, een steelpan met een cm aangekoekt spul erin, ga zo maar door. Een tas vol met spullen is tevens gejat uit de opslag van het hotel.

Zoals we al van fransen gewent zijn spreke ze geen engels. Het personeel van Les melezes is hierop geen uitzondering. Het chagrijnige personeel weigert engels te spreken of te communiceren op elke andere manier. De 100 euro borg per persoon is puur en alleen bedoelt om je op te lichten. Borg werd afgetrokken vanwege de vieze verwarming ook al hadden we bewijs (foto's) van het feit dat dit al zo was toen we aankwamen. Les Melezes ging hier niet mee akkoord en trok alsnog meer dan 50 euro borg af.

Ga hier nooit heen.

• 8Ligging t.o.v. pistes