Appartement Les Balcons de Sirius

8Fantastisch

• 8.4Ligging t.o.v. pistes
  • 7.8Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de Sirius voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

28 reviews over Appartement Les Balcons de Sirius

• 9Glorie28-07-2012

zeer aan te raden hotel

Les Balcons de Sirius is een prachtige accommodatie , daar wij op zomervakantie gaan voor te wandelen is het zeker de moeite waard om daar te overnachten met de keuze uit verschillende wandelingen. In de omgeving heb je alles bij de hand ( restaurants, bars, winkels ). Het personeel is er heel vriendelijk en de kamers zijn degelijk ingericht en zeker met een apart balkon. Prijs/ kwaliteit is het zeer goed

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 9Ernst Jansen04-05-2012

prijs/kwaliteit zeer goed.

Zeer mooi en ruim appartement. Alleen liften binnen het gebouw zijn te beperkt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2012

• 8Aline DeCock01-05-2012

Fantastische plek

Appartement in les balkons de sirius was goed voor met vrienden te verblijven.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 7Anciëlla06-03-2012

5 persoons app. met uitzicht op de piste

Wij hadden een appartement voor 5 personen, we waren er met 4 personen. Het app. was ruim genoeg maar raar ingedeeld, waardoor we met 3 personen op een kamer lagen en 1 persoon op een ander kamer waar alleen maar kasten stonden en geen raam. Dit omdat we niet in de woonkamer op de slaapbank wilde liggen. Bedden zijn vrij kort (lengte 190 cm), met dunne matrassen... Zwembad erg klein en niet goed onderhouden. App. stond aan de zijkant van de piste. mooie ligging. Tegenover het app. een app. gebouw waar veel jongeren zaten, met een disco eronder, dus 's nachts nogal eens overlast van geluid, jammer. Er werden 3 avonden iets georganiseerd op de piste en dit was goed te zien vanaf het balkon, we keken uit op de piste. Bakker en Spar op 50 meter van app. Wifi mogelijkheid, jammer genoeg niet sterk genoeg tot in je appartement. Leuk skigebied, met veel mogelijkheden voor beginners, maar ook uitdagende stukken voor de betere skiërs.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Daan03-02-2012

les balcons de sirius

Ruime appartementen en goed voorzieningen. Rustig en comfortabel

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 8Jurjen Klijn29-03-2011

Schitterend!!!

Dit hotel ligt op een schitterende plek, in een schiterend ski-gebied. Je kunt bij wijze van spreke van het balkon afspringen en je staat direct op de pistes.

Helaas is de omgeving van het hotel erg duur, zoals de plaatselijke spar, restaurantjes en terrassen.

Daarentegen is het hotel prima tebetalen, en zeker waar voor je geld.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 10Charlotte Spyns29-03-2011

Super! Een echte aanrader!

We waren met een groep van tien vrienden en hadden een kamer voor zes en een voor vier geboekt. Bij aankomst kregen we twee duplexen van zes, wat super was omdat we zo veel meer ruimte hadden. Alles was spiksplinternieuw, heel mooi en netjes. Het zwembad en de sauna waren ook super. Er waren skilockers beneden, waardoor we rechtstreeks van de piste het hotel konden binnenskiën. Over het algemeen kan ik zeggen dat alles mooi, nieuw en netjes was. Zeer aangenaam, zeker voor die prijs! Ik raad het iedereen aan.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 9de coster07-03-2011

fantastisch appartement

Wij waren gelogeerd in Balcons de sirius met 5 personen in een appartement ( duplex) met 2 slaapkamers en slaaphoek , badkamer met bad en extra douchecel. Ruim en proper appartement, veel ruimte, zeer mooie ligging tov skigebied en tov dorp. Ruime skilockers voor materiaal voor 5 personen. Internet in appartement ( extra te betalen) Super logement voor gezin met 3 grote kinderen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 7Els06-01-2010

Prima als je niet van apres ski houdt

Het app.complex is prima, leuk ingericht en goed onderhouden. Je zult wel elke dag een 8 tal trappen op moeten lopen en er wordt niet gestrooid dus hou rekening met gladheid. Als je in de avond aan komt, dien je een avondnummer te bellen, ze spreken geen engels en het is lang wachten voordat men je komt zoeken. In de tussentijd maar wachten dus.... Er moet ook borg worden betaald a 250 euro per app, dit staat ook niet vermeld in de papieren, hetzelfde geldt voor de toeristenbelasting a 50 cent per persoon per dag.

Wat apres skie betreft, die is in de verste verte niet te vinden, vreselijk! Wat dat betreft snappen de Fransen echt niks van gezelligheid, apres ski en knusse restaurantjes, succes want die vind je zo goed als niet.

Stoeltjesliftjes zonder kapjes, ijspegel aan de neus is gebruikelijk. Ski gebied verder prima voor een weekje, verder niet echt speciaal.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2009

• 8Ria Reurink24-03-2008

Redelijk ruim appartement, dicht bij de pistes, redelijk gezellig dorp.

Gereisd met familie in maart 2008

Appartement Les Balcons de Sirius info