Camping Rose de Provence

15 reviews over Camping Rose de Provence in het Nederlands

Leuk, gezellig en heel Frans

M.B.,
22-8-2018

Leuke, kleine, gezellige camping. Weinig Nederlanders. Zwembad is klein, maar heel schoon. Eigenaren enorm aardig en hulpvaardig. Ligging t.o.v. activiteiten is uitstekend! Op loopafstand van het dorp en van supermarkt.

Gereisd anders in augustus 2018

Leuk, gezellig en heel Frans

M.B.,
22-8-2018

Gereisd anders in augustus 2018

ex 77 avenue du solei

Y & J,
2-10-2017

Heel aangename en schone camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren gelegen in een zeer mooie omgeving. Op loopafstand van een leuk provençaals dorp ,dat ruim voorzien is van winkels,markten,terrassen en restaurants en van waaruit men vrij makkelijk vele bezienswaardigheden kan bezoeken. Kortom: een schot in de roos.

Gereisd anders in oktober 2017

Top Camping Super

Johan
21-10-2016

Geweldige camping super behulpzame eigenaren toiletten brandschoon en de provence is een heerlijke omgeving . hier kom je vaker .er is geen eetgelegenheid maar dat is op loopafstand in het dorp geen probleem vandaar een 10 omdat het binnen 15 minuten wandelen is.

Gereisd met partner in augustus 2016
Nadine Lepas, Gérant, 17-4-2017
Thank you very mutch for your opinion. See you soon.

lekker rustig direct bij leuk stadje Riez

Herman Jaspers
1-9-2016

Eigenlijk vonden we alles goed. Je moet niet alle op en top luxe van deze camping verwachten, maar hij is wel heel gezellig , incl. de eigenaren.

Goede plaatsen en prima sanitair. Geen restaurant, maar dat is met Riez op 500 meter afstand bepaald geen probleem. Heel gezellig en we gaan er zeker weer eens langs met de camper.

Gereisd met partner in juni 2016

Nooit meer

DK
19-7-2016

Camper niet horizontaal te krijgen, stinken naar motorolie, drukke weg met stof en kiezel achter ons waar zeer hard en met het nodige lawaai (ook 's nachts) gereden werd, kon zelf plaats gaan zoeken en je stroomvoorziening ergens instoppen waar er nog plaats was, piepklein zwembad, ongelijke weg met putten op de camping...Zeer zeker geen 3 * waard

Gereisd met partner in juli 2016
Nadine Lepas, Gérant, 9-4-2017

Thank you very much for writing your review. As I am not fluent in Dutch, I shall answer to you in English.

Our team does its best to answer our client's needs. We would have solved your issue right on spot, should you have mentioned it to us. May I suggest, if such a problem arises again on your next stay, to inform us when it occurs.

Our plots are flat and most of our customers book them from year to year. As we wish that our clients sleep in silence, cars are forbidden from 10 PM. Our swimming pool measures 10 x 4 m and our clients tell us that it corresponds to the size of our camping.

Your satisfaction is our reward. Do not hesitate to contact me directly on your next stay so that I can improve your satisfaction in Rose de Provence.

schitterende mooie camping

schut
20-5-2011

het is er rustig en je kunt er alle kanten op

personeel zeer vriendelijk.

alles brand schoon.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

schitterende mooie camping

Fam Schut
20-8-2010

De camping is perfect voor uitval basis om iets te gaan doen in de omgeving de verdon het meer wandelen, het is allemaal mogelijk en om 10.30 uur is het rustig.jammer dat er geen zwembad is

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Rustige camping in mooi gebied

Emma
7-8-2010

Leuke en rustige camping voor mensen zonder kinderen (niet veel te beleven voor kids). Plekken in de volle zon of halfschaduw. Veel fransen en belgen. Er is een nieuw modern sanitairgebouw, maar de oudere vonden wij ook prima. Wordt goed schoongehouden.

Erg leuke plaatsjes in de omgeving om te bezoeken: Moustier, Bauduen, Aups. Bij Salles du Verdon en St. Croix leuke strandjes (met kiezels, dus neem waterschoenen mee). Ook leuk om te doen is de route van de Gorges du Verdon te rijden.

Elke woensdag en zaterdag markt in Riez. Leuk plaatsje met veel restaurantjes, wat winkels en een Intermache en Proxi supermarkt. De bakker met de blauwe luiken het dichtste bij de kerk heeft het lekkerste brood :-)

Gereisd met partner in juli 2010
2008

een goeie plek

de jong
30-12-2008

helaas nooit meer, want met een camper is het er niet te doen. Met onze tent was het wel leuk daar. maar dat is al wel heel lang geleden alweer. Zelf vondt ik het plaatsje riez waar de markt is het allerleukst.. we zijn alleen meer rondreizigers als dat we twee weken op een plaats blijven. Maar mocht ik ooit nog met een tent daar komen ga ik er best weer graag staan. De eigenaar vondt ik er toen vriendelijk het is denk voor mij zo'n 14 jaar geleden.

Gereisd met vrienden in januari 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rose de Provence in Riez , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rose de Provence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.