We hebben een aantal aanbieders voor Riez voor je op een rij gezet:

Reviews over Riez

Leuk, gezellig en heel Frans

M.B.,
    22-8-2018

Leuke, kleine, gezellige camping. Weinig Nederlanders. Zwembad is klein, maar heel schoon. Eigenaren enorm aardig en hulpvaardig. Ligging t.o.v. activiteiten is uitstekend! Op loopafstand van het dorp en van supermarkt.

Gereisd anders in augustus 2018

Leuk, gezellig en heel Frans

M.B.,
    22-8-2018

Gereisd anders in augustus 2018

ex 77 avenue du solei

Y & J,
    2-10-2017

Heel aangename en schone camping met vriendelijke en behulpzame eigenaren gelegen in een zeer mooie omgeving. Op loopafstand van een leuk provençaals dorp ,dat ruim voorzien is van winkels,markten,terrassen en restaurants en van waaruit men vrij makkelijk vele bezienswaardigheden kan bezoeken. Kortom: een schot in de roos.

Gereisd anders in oktober 2017

Top Camping Super

Johan,
    21-10-2016

Geweldige camping super behulpzame eigenaren toiletten brandschoon en de provence is een heerlijke omgeving . hier kom je vaker .er is geen eetgelegenheid maar dat is op loopafstand in het dorp geen probleem vandaar een 10 omdat het binnen 15 minuten wandelen is.

Gereisd met partner in augustus 2016
    Nadine Lepas, Gérant, 17-4-2017
    Thank you very mutch for your opinion. See you soon.

lekker rustig direct bij leuk stadje Riez

Herman Jaspers,
    1-9-2016

Eigenlijk vonden we alles goed. Je moet niet alle op en top luxe van deze camping verwachten, maar hij is wel heel gezellig , incl. de eigenaren.

Goede plaatsen en prima sanitair. Geen restaurant, maar dat is met Riez op 500 meter afstand bepaald geen probleem. Heel gezellig en we gaan er zeker weer eens langs met de camper.

Gereisd met partner in juni 2016
Riez scoort een 8,8 uit 10, op basis van 5 reviews