Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)

Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)

6.8Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Richerenches

Op vakantie geweest naar Lodges en Provence (Glamping)?

6.8Voldoende

• 7.7Onderkomen
  • 3.8Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Lodges en Provence (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantiepark info

10 reviews over Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)

• 2018
    8familie Van Keulen30-08-2018

Wij hadden een tent. Nadeel dat er geen ramen inzitten die open kunnen (we hadden superheet weer en konden niet luchten). Tent wordt inderdaad erg warm, maar het wás ook erg warm. Alles zit erin t/m douche en toilet toe. Bedden sliepen goed, vond alleen de dekens beetje stinken. Laken en handdoekenpakket aanwezig. Prachtige plekken, groot, veel privacy, maar wij zaten ook op het allerlaatste plekje. Prachtig. Mooie uitvalbasis voor veel uitstapjes. Personeel spreekt bijna geen Engels (alleen Julie) en wij spreken slecht Frans. Als er niks aan de hand is, is dit prima, bij calamiteiten is dit wel een probleem. Wij hebben het heerlijk gehad. Geen disco's, volop rust en dat met 2 pubers van 15 en 18. Camping ligt erg in de rimboe. Aanvankelijk fantastisch en erg rustgevend, maar je moet wel ver rijden voor simpele boodschapjes. Maar ach, we hebben vakantie :) Je onthaast wel.

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Stijn L.31-07-2018

dubbel gevoel...

Lodges en Provence is een mooie plek om op vakantie te gaan. Bij warm weer is een houten huisje met airco een aanrader. In een tent wordt het té warm. De lodge is mooi, ingericht en verzorgd. We hadden geluk met 't weer waardoor buiten leven mogelijk werd. Als het weer tegenzit is de lodge erg klein voor 5 personen. De locatie is een prima uitvalsbasis voor heel diverse bezoeken in de Vaucluse, Ardeche en Provence. Avignon, Vallon (oa grotten) en Mont Ventoux zijn aanraders. Het 'bedrijfje' Lodges en Provence is vanuit een zeer zakelijk standpunt opgericht in 2013 en heeft bijzonder zwaar geïnvesteerd in toeters en bellen. Dit maakt het mooi voor het publiek die dit verwacht (beetje een luxe publiek), maar wat kunstmatig voor wie op zoek is naar authenticiteit. En het bussiness plan moet kloppen waardoor je een zeker 'opdringerigheid' voelt. Je bent er een klant, eerder dan een gast en de favoriete klanten (die veel verbruiken in de bar) hebben een streepje voor bij het personeel. Restaurant is hiervan een goed voorbeeld: Op zich niet superduur (hoewel in Avignon was 't goedkoper), maar de belachelijk kleine porties (die zeker smaakvol zijn) en extra betalen voor zowat alles. Ze verkopen je wat graag een liter Evian water aan 8 euro per fles, terwijl in heel Frankrijk eigenlijk water aan tafel wordt aangeboden. Groot minpunt is dat de accomodatie (bar, zwembad, tuin) wordt verhuurd om feesten te organiseren. Hierdoor wordt het bij momenten erg druk omdat die gasten ook gebruik maken van oa het zwembad, naast de gasten in de Lodges. Bij aankomst werden we geconfronteerd met een verjaardagsfeest van een 40 jarige waar schaars geklede dames de taart en champagne aanvoerden en de taferelen aan het zwembad op den duur op een aflevering van Temptation Island begonnen te lijken. Gezinsvakantie op een een familiale plek ?? Daags voor vertrek was er in de namiddag een familiefeest en 's avonds + 's nachts opnieuw een feest met zeer luide muziek (opnieuw blij dat we toen niet in een tent logeerden vanwege 't geluid).

• 7Onderkomen
    • 2Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9H van der Zee15-08-2016

Uitstekende camping

ruime plekken en mooie accommodaties! zwembad is niet heel groot maar altijd voldoende plek. restaurant serveert goed eten tegen schappelijke prijzen Allergrootste pluspunt is het personeel, die alle Franse vooroordelen teniet doen.

onze lodge had daadwerkelijk van alles maar 6, dus je ontkomt niet aan regelmatig afwassen. iets meer glazen had wel handig geweest

er is geen mogelijkheid tot "doortochten" aangezien er geen ramen oid in de lodge zitten. Dus alleen de voordeur kun je openritsen. Wel staat er een grote ventilator tot je beschikking

er is geen speeltuin, alleen een sportveld.

• 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Leo10-08-2016

Goed! Fijn! Rustig!

Erg verzorgde 'camping'. Ruime plekken. Lekker rustig. Zwembad niet groot maar toch was het nooit te druk. Altijd wel een ligbedje beschikbaar. Heerlijk klimaat (je verwacht het niet maar bijna iedere dag een heerlijk verkoelend windje) Werkelijk prachtige omgeving! 's avond heerlijk rustig! Geen pompende kermis animatie maar rust. Goed restaurant. Dikke prima dus al met al!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Nicole22-08-2015

Mooie locatie met mooie luxe huisjes

Leuk park, we kregen een gratis upgrade, gezellig ingerichte lodge, prima bedden, gratis bbq te lezen, hangmat. Zwembad en ontbijt prima!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10W. Rietman15-08-2015

Een aanrader!!

Heerlijke week gehad tijdens ons verblijf bij Lodges en Provence. Met toeval hier terecht gekomen. Van aankomst tot vertrek een super service mogen ontvangen! Alles ziet er nog nieuw en schoon uit! Voor iedereen die van luxe kamperen houdt in een heerlijke omgeving, een aanrader!

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 10Mieke jansen14-08-2015

Geweldige plek voor wie luxe wil kamperen

De lodges zijn prachtig en ruim. Woorden lodges voor grotere gezinnen en gewone lodges perfect voor 4 personen. Erg goede service: heel vriendelijke Franse medewerkers, goed restaurant, elektrische bbq te leen, gratis wassen, goede WiFi. Hippe plek, mooi zwembad met fijne ligstoelen en fatboys, loungemuziek. Kleinschalig en kwalitatief hoogwaardig. Zeer ruime plaatsen. Verrassend afwisselende omgeving: drome, Vaucluse, op de rand van de ardeche. Mooie steden zoals Orange en Avignon. Ook dorpjes die de moeite waard zijn: vaison la romaine, Grignan, st Paul trois chateaux. Mooie kastelen. Genoeg te ontdekken in de omgeving en goede wijnen te verkrijgen. Mont Ventoux in de buurt. Echt genoten en twee weken gebleven. Ook te boeken op andere dagen dan aankomst op zaterdag. Wat ons betreft wel het meest geschikt voor gezinnen met jonge kinderen (tot 9).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Erik10-08-2015

Geweldig, klasse apart

Wij zijn net terug van 1 week in Lodges en Provence. Bij aankomst kregen wij een up grade omdat de geboekte lodge iets kleiner was dan de wooden lodge. Zonder bij betaling en idd is de wood lodge beter voor een gezin met grote kinderen. (16, 20 en 22) wat een luxe en oase van rust in deze prachtige omgeving. De Drome herontdekt! Met plaatsen als Orange, Grignan, Vaison la Romaine en de Mont Ventoux op goed te bereizen afstanden. Vailron voor de boodschappen op 7 km. Op het park kun je heerlijk lounchen en tot rust komen en met de 2 zwembaden genoeg afkoeling. De service en bediening zijn uitmuntend en er zijn genoeg activiteiten te boeken. Heerlijke week gehad en wij komen zeker nog een keer terug, maar dan langer!

• 10Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Marjolein12-05-2014

Fantastisch! Uitmuntende service

Wij hebben hier 1 nacht overnacht in de meivakantie. Park is vorig jaar geopend en alles is nog nieuw. Park is prachtig onderhouden. Wij hebben overnacht in een prachtige (eco) lodge.. Op het terras hadden we zelfs een jacuzzi! Echt top! Bij aankomst waren de bedden opgemaakt en de jacuzzi was verwarmd. En de lodge heeft een prive-tuin en uitzicht op een wijngaard. Fantastisch! In het restaurant hebben we heerlijk gegeten. Er wordt gekookt met dagverse producten en daarom is er ook geen menukaart.
    Het park beschikt over een wellness center met sauna,hammam, jacuzzi en er worden ook massages verzorgd. Tip: Op 5 min. van de camping ligt Cave des Templiers, waar je wijn kunt kopen en proeven! Richerenches is een klein dorpje, dat vooral bekend staat om de zwarte truffel. Echt een aanrader voor diegene die rust zoekt! De vriendelijkheid van de eigenaren is echt fantastisch. Er wordt alles gedaan om je het als gasten naar de zin te maken! Wij komen hier zeker terug!

• 7Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

0 tips over Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)

1 vraag over Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping)

• Miranda, 29-03-2017 Rapporteren

zwembad

hallo, Ik reis met kinderen van 4-9 jaar. om het zwembad zie ik kiezelstenen.Is dat wel kindvriendelijk? hartelijk dank!

Vakantiepark Lodges en Provence (Glamping) info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin