Villa Soleil

7.5GoedScore uit 2 reviews
  • 6Ruimte

Villa info

• Sportfaciliteiten
Meer villa infoTonen op kaart

2 Reviews over Soleil

• 8Puk16-01-2011

Prima vertoeven

3 slaapkamers totaal, met 1 x 2 bedden, 1 x stapelbed (2 bedden totaal, kleine kids kamer), 1 x 4 bedden (2p + 2x1p) en er is een vide met een 2 pers. bed boven de woonkamer (gehorig). Huis is wat oudbollig ingericht, maar zeer volledig en comfortabel. Ligt beetje afgelegen, veel groen en erg veel privacy. Twee badkamers, boven met bad.

Zwembad is top; maar de (zon)verwarming was kapot daardoor te koud voor onze kleintjes.

Centrum ong. 2 km; eigenlijk alleen per auto te bereiken. De 70 weg is redelijk gevaarlijk; veel snelheidsduivels.

Karakteristiek dorpje Regusse heb je zo gezien, maar wel leuk. Een cafe met terras en een pizzeria met terras. Verder in het dorp een bakkertje en nog een beter restaurant. In onze week was er ook nog een braderie en een kleine kermis.

Nieuw sinds 2009 is de redelijk grote supermarkt ATAC, net buiten het dorp ong. 3 km/5 min. rijden. Kwalitatief mss. niet perfect en iets duurder, maar beter dan 18 km. rijden door de berg/bos weggetjes.

• 7Edgar03-11-2007

Voor twee gezinnen is dit huis echt te klein. De helft van de slaapkamers zijn af gesloten door alleen een gordijn, wat dus geen privacy geeft en ook geen rust. Als er een iemand in het huis wakker is is meteen het hele huis wakker. Slaap je boven lig je zo ie zo wakker van de eekhoorns die tussen het dak rennen met zijn allen. Qua ligging, ligt het huis mooi rustig gelegen, absoluut geen last van buren of wat dan ook. Het zwembad is top.De man die hem om de paar dagen schoon maakt is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de buurt is er absoluut niets te beleven. Je kan niet even naar een dorpje lopen of fietsen om ergens een terrasje te pakken. Enige aanrader in het dorpje was volgens mij en mijn maat de bakker!! Altijd auto nodig en dan een uur rijden om bij echt een grote plaats te komen. Omgeving is wel heel mooi, voor wandelaars wel een aanrader.
    Kom je voor je rust is het ook top maar dan niet met te veel mensen wij waren met z'n negenen en dan is het echt te klein.

Villa Soleil info

• Aantal personen7 tot 8