Villa Regusse

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurRégusse

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Regusse voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 1 review
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 1 review
  • 9Waardering
  • 9Ruimte

Villa info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Regusse

• 9Linda23-07-2009

Schitterend nieuw huis, in mooie omgeving

Hartelijke ontvangst door eigenaresse. Ze laat alles even zien in het huis. De uitleg over de zwembadbeveiliging was lastig. Zij sprak alleen Frans, en wij te weinig om het goed te begrijpen. Verder echt alles prima voor elkaar in het huis. Alles netjes schoon.

De keuken is voldoende ingericht. Er is een ruime koelkast/vriezer, magnetron, oven, keramische kookplaat, afwasmachine. Er zijn voldoende pannen, en er is voldoende servies. Qua bestek is er ook voldoende aanwezig. Alleen een scherp mesje in de keuken zou handig zijn.

De slaapkamers zijn netjes ingericht. Bedden zijn wat kleiner dan wij gewend zijn, maar prima te doen. Er is voldoende kastruimte. Beneden is een badkamer met douche, boven is een badkamer met bad. Zowel boven als beneden is er een apart toilet.

Het zwembad ligt net iets van het huis af. Vonden wij iets minder handig met onze baby, maar is geen probleem. Wel is het matras van het kinderbed niet van goede kwaliteit.

Wij een heerlijk verblijf gehad!

Villa Regusse info

Veilig betalen met