Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 4us20-08-2016

Geen 4 sterren waard+

Camping is niet wat we hadden verwacht 1 "speeltuin "voor de hele camping een paar wipkippen een glijbaantoestel en een klimtoren dat Is alles,ook fijn dat ze allemaal kleine steentjes in de speeltuin hebben liggen,op de paden ook overal stenen en ook hele grote stenen er tussen,paden zijn slecht onderhouden en amper verlicht zodat je in het donker zowat je nek breekt over die stenen zooi,animatie in het Frans en word Door 1 persoon gedaan,erg matig ook,verder weinig faciliteiten Weinig privacy hooguit 2 meter naast en achter je, Zwembad wel leuk maar je moet echt op juiste tijden gaan wil je kunnen zwemmen,op spitstijden kan je namelijk alleen maar staan in het water zo druk,water ook erg koud Omgeving is echt prachtig Maar rondom de camping is helemaal niets,ligt heel afgelegen Voornamelijk Fransen op de camping Ondanks alles ons wel vermaakt maar zou het niet aanraden Je moet het echt van de omgeving hebben

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

• 7Mevrouw m.16-08-2016

Hele mooie camping met heel leuk zwembad. Er waren weinig nederlanders maar aangezien het aan het einde van het seizoen was, Vonden wij dat logisch. Caravan is mooi, Zwembad groot genoeg voor iedereen, En leuke faciliteiten. Restaurant daarentegen was echt slecht. Ze hadden alleen mosselen en patat, Wat wij niet begrepen. Pizzeria is wel lekker. Omgeving is supermooi. In de avond bijna niks te doen. Kortom, leuke camping voor een paar dagen, langer wordt toch wel saai. Als wij nog een keer naar deze regio gaan, zouden wij deze camping wel weer boeken, Super! P.s Het is leuk om een keer naar de gorges du verdon te gaan of een tour door de bergen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 4P.W.05-07-2016

Nooit meer!

Als je boekt via touroperator krijg je op deze camping in ieder geval niet de accommodatie, die je geboekt hebt, want die is niet beschikbaar! Dit wordt ook bevestigd door de bedrijfsleidster. Ondanks het feit, dat zij touroperator er verschillende keren op gewezen heeft, dat de aangeboden accommodatie niet aanwezig is wordt daar niets aan gedaan. In goed Nederlands heet dat misleiding van de klant! De stacaravan op deze camping was overigens oud, te klein en vochtig, terwijl er slechts 2 elektrische kookpitten aanwezig waren ( en dit anno 2016!). Ook was er een zeer klein terras en dat voor een stacaravan voor maximaal 6 personen! De receptie was wel vriendelijk, maar sprak geen woord Engels, terwijl dit wel op de website van touroperator was vermeld. Touroperator lost de klachten niet op en is slecht bereikbaar. Een grotere stacaravan was niet beschikbaar, terwijl daar wel voor was betaald. Dus de conclusie is: boek nooit via touroperator een stacaravan op deze camping. De camping zelf was netjes, het restaurant zeer matig, zwembad wel schoon, maar te klein als de camping volgeboekt is ( erg veel stacaravans op kleine plekken), algehele beeld is niet positief. Enige lichtpunt was eigenlijk de omgeving, die is prachtig!

• 4Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 7A & A05-09-2015

Lekkere vakantie

Van 8 tm 26 augustus op deze camping gestaan. Mobilhome stond direct aan de doorgaande weg op het oude gedeelte. (nr41) Camping met heel veel Fransen en weinig Nederlanders. Zwembad leuk maar druk. Niet op elk moment van de dag voldoende bedjes. Winkeltje en restaurant waren goed. Mobilhome was echt aan zijn laatste jaar bezig: veel kapotte randen, kranen, deuren, kastjes ed. Gelukkig was het wel netjes schoon. Omgeving echt top. Binnen een straal van ongeveer 50 km leuke dorpjes zoals: Moustiers, Aups, Tourtour, Bauduen en Quinson. Watervallen van Sillians ook een aanrader. Al met al een leukde camping. Zoek je veel Nederlanders en veel animatie en glijbanen dan zou ik verder kijken.

• 6Eetgelegenheden

• 8Gezinmet2kids25-08-2015

Goed bevallen

Mooi opgezette camping. Stonden op nieuwe gedeelte aan de andere kant van de weg die de camping "doormidden" snijdt. Maar stonden vooraan dus geen probleem. Stacaravan was zo goed als nieuw. Wel klein en weinig opbergmogelijkheden voor kleding vd kids.Zwembad idd erg klein voor aantal campinggasten. Wel leuke glijbanen en fijne ligbedden op het liggedeelte net naast de omheining van het zwembad. Animatie 's avonds nodigt niet echt uit. Geen leuk terrasje oid om te gaan zitten tijdens het avondprogramma. WiFi werkt prima: 180 min gratis WiFi bij het restaurant. Mooie omgeving, leuke stadjes en bezienswaardigheden in de omgeving. Ook dagje naar Monaco geweest, is een 2 uurtjes rijden vanaf de camping.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Marco de Bie23-08-2015

Prima camping met enkele kanttekeningen

De camping is weids opgezet en alle voorzieningen liggen centraal gelegen. Het algemene beeld van de camping was prima. De camping ligt wel iets afgelegen t.o.v. interessante dingen (zoals Gorges du Verdon). In eerdere reviews hadden we al gelezen dat 't zwembad wat aan de kleine kant was (voor 't aantal gasten) en dat is ook écht zo. Wij hadden via een touroperator geboekt bij deze camping en wij verbleven in één van de Mobile Homes. Het lijkt erop dat de touroperator vooral de wat oudere MH verhuurt. Onze MH was ondanks dat prima schoon, alle voorzieningen werkten goed, maar de kwaliteit van onze MH lag tegen "aftands" aan. De overige MH op de camping oogde nieuw(er). Ondanks de vele Engelse gasten werd er zeer slecht Engels gesproken (Maar ja, 't blijven toch Fransen) en het spontaan bestellen van pizza's is niet mogelijk. (Wachttijd 2 uur). Menukaart bij restaurant alleen in 't Frans. Ook vonden wij de omgevingsinformatie bij de receptie wat minimaal. Brood van de winkel was prima.

• 4Eetgelegenheden

• 6Angelique06-08-2015

Mooie omgeving, maar geen 2de keer deze camping.

Ontvangst was goed, hoewel ze gebrekkig Engels spreken.

Ontvangst brief met alle info is alleen in het Frans. Waarom niet even 1 in het Engels maken. Regels voor het achterlaten van caravan staat ook in 5 talen

De caravan was voor 4 tot 6 personen. maar om daar met 6 personen in te verblijven is voor mij een vraagteken. Bijna geen kastruimte voor kleding. In de kast bij de kinderen zat een grote boiler, dus daar had je niets aan. Kleding aan de gordijnrails moeten hangen. Caravan was niet zo nieuw als op de foto's. Het was vies binnen, dus eerst alles schoongemaakt. Gelukkig eigen kussens bij, want aanwezige kussen geel en vies. Bedden waren vrij kort. Ben je langer dan 1,83 hangen je voeten over het bed heen. Kookplaat was kapot, kregen vervanging en was ook weer vies.

Zwembad veel te klein voor zo'n grote camping. Zwemmen is onmogelijk. Het meer is veel leuker en je kunt overal zwemmen.

's Avonds is er niet veel te beleven.

Omgeving is erg mooi.

• 6Job30-07-2015

Camping net-niet, omgeving maakte alles goed.

Zowel bij aankomst en vertrek "communicatie-moeilijkheden" met de receptie. Bij aankomst bleek dat we € 170,00 borg moesten betalen. Bij vertrek waren ze deze zelfde € 170,00 "kwijt" waren (bijna een uur moeten wachten). Weliswaar geen hele nieuwe caravan zoals werd "geschreven" maar de ligging maakte heel veel goed. Het aanwezige/nieuwe(?) zwembad is veel te klein voor het aantal bezoekers. I.p.v. het zwembad zijn we vaak naar het meer van Sainte-Croix geweest (wel beneden auto parkeren, want anders is het een flinke klim). De winkel op de camping is klein-maar-fijn. Voor de grote boodschappen zijn wij steeds naar de Super U in Regusse geweest. Tip : ga een keer naar Aix.

• 4Eetgelegenheden

• 8Van den Berg23-07-2015

Prima Camping

Prima camping. Mooi zwembad met glijbanen, zwembad wel te klein voor het aantal mensen wat er op de camping past. Shorts zijn Niet toegestaan, maar toch zijn er altijd mensen die geen bordjes kunnen lezen. Personeel vriendelijk, spreken redelijk Engels. Het grootste gedeelte van de gasten zijn Frans waardoor er in ons geval weinig leeftijdsgenoten waren voor onze kinderen. Winkeltje heeft een goed assortiment, maar op 10 min rijden zit een super u. Wij hadden een mooie ruime plek, maar dit verschilt heel erg, camping bestaat uit 2 delen, het "oude" deel met alle vertier en aan de andere kant van een rustige weg het 2de deel, hoe het er daar uitziet weet ik niet, maar oogte krap. Wij gaan nooit 2x naar dezelfde camping en zullen dat nu ook niet doen, maar dat heeft niks te maken met de camping. Wij hebben geboekt via touroperator, maar die zijn daar niet aanwezig. Bereik met je mobile telefoon is slecht en hoe je aan WiFi komt geen idee, zijn wij niet achteraan gegaan, wel zo relaxt☺

• 8Ramaut11-08-2014

Fantastische plek

Hele mooie caming, zeer rustig gelegen! Score van 6,2 is veel te laag. Camping verdient 8,5!! Heel mooie omgeving, wel telkens de wagen nemen om ergens te komen. 30 minuutjes stappen naar dorp regusse. Is een leuke wandeling tot daar. Stacaravan zeer proper. Zwembad is ook zeer proper en juist genoeg ligbedden. Personeel is supervriendelijk en s'avonds heel leuke animatie. Rond 23u is het er stil. Lekker gegeten ook in restaurant! Heel kindvriendelijk!! Speelplein, voetbalpleintje etc...

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin