Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 2017
    4Peter Van24-08-2017

nooit meer

Je heb een oud en nieuw gedeelte oud gedeelte is een ramp veel straat lawaai van de auto en honden . Caravan was niet netjes animaties waren ook een ramp . Zwembad was wel super voor de kinderen . EHBO was ook een ramp te veel jong personeel met zero ervaring

• 3Eetgelegenheden

• 5Alice20-08-2017

Niet al te netjes onderhouden camping

Carvans aan kant van het zwembad prima, wel wat klein en niet geheel schoon. Camping is rommelig en slecht onderhouden. Zwembad is te klein voor aantal mensen, slecht onderhouden en vies, water is er troebel. Er wordt (bijna) geen toezicht gehouden in het zwembad. Er zijn te weinig ligbedden voor aantal bezoekers. De kinderen wel heel blij met nieuwe glijbanen maar ook daar geen toezicht waardoor er meerdere kinderen met gebroken sleutelbeentjes liepen. Er is geen eetgelegenheid bij het zwembad aanwezig. Pizzaria op de camping aanwezig maar gesloten in hoogseizoen. Volgend jaar maar weer een Yelloh camping.

De omgeving is prachtig, in de omliggende plaatsjes genoeg te doen. Bootje huren en de kloof in varen is echt een aanrader!

Tip: neem de route du soliel ipv a51.

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 9Bianca Rolvink17-08-2017

Super plek!

Mooie camping opgedeeld in 2 delen. Wij zaten op het rustige gedeelte!

• 6Eetgelegenheden

• 9Groeneveld14-08-2017

upgrade geweest van zwembad met glijbanen.

Mooie omgeving als Gorge du verdon

• 7Eetgelegenheden

• 9Nathalie03-08-2017

Genieten!

Wij hebben 10 dagen verbleven op deze camping en vonden het fantastisch. Een mooi zwembad met hele leuke glijbanen. Een fantastisch mooi nieuw speelplein! Het eten in het restaurant was ook goed. Het winkeltje heeft alles wat je nodig hebt. Heel lekkere croissants en stokbrood. Ook na 16u lekker vers stokbrood! We hadden een mobilhome via een touroperator rechtstreeks geboekt en die was perfect in orde. Proper en zo goed als nieuw. Enig minpuntje van de camping is dat er in de namiddag tussen 13u en 16u geen bar of dergelijke open is ... Daarnaast is de omgeving prachtig. De Lac de St. Croix, de Gorges du Verdon zijn prachtig. Ook heel erg lekker gaan eten in Aups. Ook Moustiers-Ste-Marie is de moeite waard om te bezichtigen! Heel mooi stadje! Wij hebben ons hier super geamuseerd en genoten van de omgeving én de zon!

• 8Eetgelegenheden

• 8Margreet29-07-2017

Super goed verblijf!

De camping is inderdaad Frans georiënteerd, maar je bent dan ook in Frankrijk. Onze kinderen hadden volop Nederlandse vriendjes en vriendinnetjes trouwens. Het zwembad vonden we super: glijbanen, overzichtelijk, niet te diep. De handdoekenleggers zouden ze wel moeten verbannen. De nieuwe speeltuin is top tot een jaar of 10. Wij zaten aan de "hoofdstraat" en dat is super bevallen. Het gedeelte aan de overkant van de weg sprak ons minder aan, maar daar verbleven we niet. We misten eten- en drinkententjes op de camping. De touroperator gaf op de site aan dat dat gerenoveerd werd, maar het is tot afronding daarvan een gemis (in het hoogseizoen). De omgeving is prachtig: de meren, de canyon en rivieren, allemaal fantastisch! Vanaf de snelweg is het zeker 45 minuten naar de camping, daar moet je zin ik hebben.

• 2Eetgelegenheden

• 6Gert Voskuilen27-07-2017

Mooie Caravan op matig camping

Camping waar nog veel aan verbeterd moet worden.Horeca was zeer matig.Zwembad met glijbanen zijn Super.Maar te weinig logbedjes .Annimatie matig en alleen op Fransen gericht. Zkeer geen 4 sterren camping

• 6Staat v/h sanitair

• 5Twan24-07-2017

Zeker niet wat beloofd was, geen 4 sterren waard.

Omgeving is mooi, als je er van houdt. Alles wel minstens een half uur rijden. Vergeet ook niet om ruim voldoende contant geld mee te nemen, geldautomaten zijn schaars, en vaak leeg of kapot. Ook in omliggende stadjes. Camping personeel spreekt alleen frans, dus geen duidelijke communicatie mogelijk als je geen vloeiend frans spreekt. Minigolf was gesloten in hoogseizoen Pizzaria ook gesloten Snackbar ook gesloten 1 dag iemand met wat ijs gestaan Nieuwe glijbanen bij zwembad alleen open als er genoeg jongeren van het entertainment team waren om op te letten. Receptie op aankomstdagen gewoon gesloten in de middag. Winkeltje verkoopt in de ochtend goed stokbrood en croissants, verder vooral speelgoed en enkele 1e levensbehoeften. Kortom: ga vooral voor de omgeving, verwacht niet teveel en zorg dat je een auto hebt om boodschappen te kunnen doen.

• 6Staat v/h sanitair

• 8bart roegiers13-07-2017

Fantastische plek

Zeer leuke camping. Prachtige omgeving. Super vriendelijk reisleiding. Mooie nieuwe speeltuin voor alle leeftijden. Leuke nieuwe glijbànen in het zwembad.

• 7Eetgelegenheden

• 6Mayo11-07-2017

Je moet er van houden!

Een echte Franse camping. Receptie tussen 13:00 en 15:00 gesloten waardoor je eventueel voor een gesloten deur staat na een lange reis. Camping oogt niet direct gezellig, bar aan het begin van de camping overdag geen gezellige mogelijkheid voor een drankje. Daarnaast kun je op bepaalde tijden een ijsje bij de snackcorner krijgen. Lukt dit niet dan ben je aangewezen op de winkel welke geen los ijs verkoopt, alleen grote verpakkingen. S'avonds is de camping tot 23:00 druk. Zwembad inmiddels bijna af, extra bad geeft veel ruimte echter zijn er begin juli niet altijd genoeg ligbedjes beschikbaar. Glutenvrij eten in het restaurant is niet mogelijk, over het algemeen is dat in Frankrijk geen probleem. Het stadje Aups heeft wel genoeg leuke restaurants te bieden. De nieuwe speeltuin is groot en leuk.

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin