Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

95 reviews over Camping Les Lacs du Verdon in het Nederlands

Nooit meer, pure ellende!!!!

Dhr. van Santvoort
15-8-2018

De mooie praatjes en plaatjes op de website blijken helaas niks meer dan een illusie te zijn! De mobile home die we gehuurd hadden was erg klein. De bedden zijn te klein voor personen van 1.90 en de matrassen zijn zo dun als papier daardoor zeer slecht geslapen tijdens de gehele vakantie. Na meerdere malen aangeven aan de contactpersoon van de touroperator, gaven zij pas na drie dagen aan hier niks in te kunnen betekenen. Wij zaten aan de andere kant van de camping en deze is zeer slecht onderhouden!! Overal onkruid en bij de sanitair voorziening overal kapotte tegels. Zorg dat je 's nachts geen vuilnis buiten laat staan want de wilde zwijnen zijn er dol op..... En als klap op de vuurpijl blijken de waterglijbanen pas iedere dag om 14:00 uur open te gaan. Als reden geeft men aan niet genoeg personeel te hebben. Voor bijna 1300 euro voor 7 nachten had ik toch echt een andere verwachting van deze camping!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima camping

P. Christiaens
10-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We zaten in een mobile home op het gedeelte van het zwembad. Erg rustig en een ruime plek. Als je een mobile home vlak bij het zwembad/speeltuin hebt zal dit anders zijn aangezien de jeugd hier s'avonds langer blijft hangen. Ik begrijp niet wat mensen bedoelen met de opmerking dat de camping slecht is onderhouden. We zijn niet in het gedeelte geweest aan de andere kant van de weg. Leuke glijbanen en natuurlijk is het zwembad druk in het hoogseizoen. Ik heb nog nooit op een camping gezeten waar dit niet zo is. Camping is Frans georiënteerd, voor ons geen probleem. Tips: met een bootje door de Gorges, waterval bij Silans de Cascade, Moustiers. Zelf heb ik nog een paar fietstochten gedaan in deze prachtige omgeving en hebben we een canyoningtocht gemaakt. Ook zeer de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping in een prachtige omgeving.

W. Bennink
8-8-2018

Prima camping in een prachtige omgeving. Wij hadden een mobil home van een touroperator. Compleet en schoon. De camping is inderdaad meer gericht op Fransen dan anderstaligen. Maar dit hoeft natuurlijk niet negatief te zijn. Voor de boodschappen is er in Régusse een grote Super U. De campingwinkel heeft een zeer klein assortiment, alleen geschikt voor het hoogstnoodzakelijke en voor het stokbrood en de croissantjes. Wij zaten op het 'oude gedeelte'; wij vonden de camping goed aangelegd en vonden het zeker geen verwaarloosde indruk maken. Zwembad met mooie glijbanen. Zeker druk, maar wij hebben nog geen camping meegemaakt waar het niet druk is bij /in het zwembad in het hoogseizoen. Animatie stelt niet veel voor. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid op de camping. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

D-reizen

Prachtige omgeving, maar deze camping nooit meer.

Niels
1-8-2018

De prijs die wij betaalden voor deze viersterrencamping was het absoluut niet waard; het afgelegen campinggedeelte was slecht onderhouden.

Zwembad was relatief klein, zeker voor het aantal gasten dat er telkens in het zwembad aanwezig was en een vervelende zwembadbodem. Ook erg jammer dat de glijbanen zo kort open waren.

Badmeesters het belangrijker vonden om mensen met een "verkeerde zwembroek" aan te spreken, dan op de veiligheid in het bad zelf te letten.

Slechte kwaliteit en zeer weinig eten, voor een hele hoop geld. Wij hebben p.p. 15 euro betaald voor met vetdoordrenkte, donker gebakken frites +hamburger. Het personeel was bovendien uiterst onvriendelijk; toen andere klanten met het eten terugkwamen en hun beklag deden over de slechte kwaliteit van het eten, begon de kok hen toe te schreeuwen.

Weinig vermaak op de camping overdag.

Dit was een once in a lifetime experience, maar dan in negatieve zin. Helaas nooit meer.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Leuk voor een keer

Jill
24-7-2018

Camping bestaat uit twee delen, gescheiden door een weg. Het oude deel ziet er verwaarloosd uit, het nieuwe deel waar ook het zwembad is ziet er prima uit. Leuk zwembad met leuke glijbanen. De twee nieuwe, grote, glijbanen zijn alleen van 14 tot 18.30 geopend, dat is jammer want daardoor is het steeds erg druk. Zwembad te klein voor aantal mensen. Speeltuin erg leuk. Restaurant qua eten ok maar bediening slecht ( ongeïnteresseerd en stralen uit er geen zin in te hebben) Klein winkeltje met elke dag lekker stokbrood en croissants etc. Camping ligt 20 minuten rijden van meer af. Voor uitstapjes meestal 40 minuten in de auto. Erg mooie omgeving. Huur een kano of bootje en vaar over de gorges! Aups, Moustiers, Tourtour en waterval in sillans les cascades en grotten in Villecroze zeker een bezoek waard. Wij zaten in stacaravan op oude deel, ondanks dat dit deel niet mooi is wel blij hier te zitten ivm animatie op nieuwe deel.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Nooit meer

Ingrid
20-6-2018

Wat viel deze camping tegen. In een mooie omgeving is deze sterk verwaarloosde camping te vinden. Zeker geen 4 sterren waard! Chalets zijn verouderd en staan erg op elkaar. De camping is slecht onderhouden. Rondom het zwembad wordt het ook niet schoongehouden. Er zijn zelfs in het laagseizoen al te weinig bedjes. Regelmatig dreunt daar keiharde muziek uit de speakers en is het niet een plek om met jonge kinderen ontspannen te gaan zwemnen. Camping is in tweeen gedeeld. Het oude gedeelte is rustiger, maar nog slechter onderhouden dan het 'nieuwere' gedeelte. Het positieve is dat er een keurige speeltuin is en er iedere ochtend vers brood is in het kampwinkeltje. Omgeving is ook mooi. Leuke dorpjes, strandjes, restaurants.Wij komen nooit meer naar deze camping!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Heerlijk verblijf, mooie omgeving!

Oprins
11-5-2018

Aangezien je kunt zien dat deze campingbeheerder(s) volop bezig zijn met het doorvoeren van vernieuwingen/aanpassingen, vind ik dat een review welverdiend is. Wij hebben gereisd met kinderen in de leeftijden 7 en 9 jaar. Zij hebben (net zoals wijzelf) genoten van het leuke waterpartij, met súper glijbanen. Ook in het voorseizoen heerlijke watertemperaturen en bij slecht weer de mogelijkheid om binnen te zwemmen. Mooie nieuwe speeltuin en diverse sportvoorzieningen. Het sanitairgebouw (net achter het zwembad) is geheel vernieuwd en ziet er keurig uit. Ook de omgeving vonden wij erg mooi! Wel moet je rekening houden met de reisafstanden. Een uurtje rijden is niets om ergens te komen. Voor jongere kinderen is er in het voorseizoen niet zo heel veel te doen, m.u.v. een klimpark op ong. 45 min. rijden. De kustplaatsen: Fréjus, Marseille...etc op ongeveer anderhalf uur reisafstand.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke camping in een geweldige omgeving

Bob
7-5-2018

Leuke camping. Geboekt via touroperator met een erg vriendelijk onthaal van James. Hij heeft ons veel tips gegeven en staat altijd klaar voor een praatje. De huisjes zijn netjes maar we zijn beter gewend via andere touroperator. De standaard huisjes van touroperator liggen allemaal bij elkaar een beetje aan de rand van camping. Lekker rustig en toch op loopafstand van het centrum en zwembad. Waar de kinderen met veel plezier verbleven. Leuke baden. Redelijk heftige glijbanen voor onze kids. Ook een mogelijkheid om 1 zwembad of delen hiervan te overdekken waardoor het ook goed te vertoeven is bij minder weer. De speeltuin is erg leuk. De animatie en het avondprogramma is niet veel. Het eten was netjes, maar verwacht er niet te veel van. Organisatie van bv pizza bakken was matig, waardoor soms een wachttijd van 2 uur op 1 pizza opgegeven werd. Zelfs tot 2 keer toe. Maar dan de omgeving. Super. Tips; boot varen, kloof, grote meer, dagje Cote d Azur, Tourtour, etc

Gereisd Met jonge kinderen in april 2018

Prima verblijf en geweldige omgeving

Niels
19-9-2017

Ontvangst door alleen Frans sprekende receptioniste. Eerste indruk van stacaravan een beetje vervallen. Uiteindelijk een prima verblijf gehad en de kinderen (3 en 4 jaar) hebben zich top vermaakt in het leuke zwembad. Ook het nieuwe speelterrein met klimparcours is echt heel leuk. Ook de omgeving met het lac du croix en de lokale markten zijn een aanrader. Al met al een prima weekje in het naseizoen op deze camping gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nette camping

Carlijn
31-8-2017

Camping is onlangs opgeknapt. De stacaravans, sanitair en zwembad zijn netjes en schoon. Ook het nieuwe aquapark is erg leuk voor jong en oud. Nadeel is dat de camping erg Frans georiënteerde is, de animatie is alleen in het Frans, winkel/restaurant/receptie van 13:00-17:00 gesloten. Daarnaast zou er een snackbar, pizzeria en midgetgolfbaan zijn, maar deze zijn permanent gesloten. Al met al een fijne vakantie gehad, maar minder dan verwacht.

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs du Verdon in Régusse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.