Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 6Hilkens27-07-2006

De eerste indruk die we hadden was in 1 woord waardeloos. Het lag er allemaal verschrikkelijk bij, bij de hoofdbalie spraken ze alleen Frans. en op het voetbalveldje en minigolf lagen grote keien. Korom onbespeelbaar. Verder zag het huisje er verder prima uit. Alleen had de camping totaal geen fatsoenlijk uiterlijk, kortom geen 4 sterren waard.

• 8Harry & joke11-09-2005

Het was onze eerste maal in de provence,dus ook op deze camping.Voortreffelijke camping voor mensen die van rust en natuur houden. Vooral als men in de gelegenheid is om in het naseizoen te gaan,aanrader voor mensen die gebruik maken van de campingcheque, dit scheelt echt behoorlijk. Volgend jaar weer terug.

• 8Dea Boogaart05-09-2005

Mooie camping met hoofdzakelijk stacaravans. Wij hadden een 6-persoons caravan met terras en we waren met 2 volw. en 2 kinderen, dat was goed te doen, met 6 pers. erg krap. De slaapkamers ook klein. De caravan was wel schoon. Het zwembad is prima. Eén keer pizza's gehaald bij het restaurant, lekker en niet te duur. De winkel heeft aardig assortiment in het hoogseizoen, naseizoen wat minder en behoorlijk duur. Het meer Le lac de St. Croix is prachtig en ca. 25 km rijden van de camping. Alle stranden zijn grind/rots, wel mooi. Aups is een leuk marktplaatsje met een supermarkt. Draguignan en Riez zijn steden waar je beslist niet heen hoeft te gaan, niks aan. Moustiers-Ste-Marie, Ste.-Croix-de-Verdon. Tourtour en Bauduen zijn leuke plaatsjes om te kijken. (Grand Canyon) Gorges du Verdon echt de moeite waard om te bekijken, prachtig!

• 8toeristje01-07-2005

Prachtige ligging!De Gorge-du-Verdon en het Lac du St.Croix zijn makkelijk te bereiken en zeker de moeite waard!!Verder heel veel gezellige en mooie dorpjes in de omgeving zoals Aups, Baudinard, Tourtour, Moustiers,...Wat je zeker moet doen is Sillans les Cascades: een prachtige waterval en je kan er zwemmen.Als je naast het schooltje parkeert en de zandweg ernaast te voet afloopt kan je de watervallen langs bovenaf zien.Ook héél mooi!De camping zelf is zeer goed voor het laag seizoen.In het hoogseizoen is het er naar het schijnt heel druk.Het sanitair is oud maar proper.Het restaurantje zou ik er niet proberen.Ga ook geen kip of pizza halen want die is niet te eten.De campeerplaatsen zijn heel ruim en schaduwrijk.Uiteraard vind je in deze streek veel keien in de grond.Het zwembad valt goed mee,ik vrees enkel dat het te klein gaat zijn voor het hoogseizoen (juli en augustus).

• 9P.Dekkers16-01-2005

Zeer mooie camping voor mensen die van rust en natuur houden!!kindvriendelijk,ruime standplaatsen en schoon,goed sanitair!!prima eten in het restaurant.leuke bar!!Er worden ook avonden georganiseerd,leuk en gezellig!! Mooie dorpjes in de omgeving en in Aups± 5km afstand grote supermarkt! Het mooie Lac de ste Croix op ± 8km van de camping!!Wij hebben de camping in mei 2001 en 2003 bezocht en vinden het een aanrader,ook voor mensen met kinderen!!Voor meer info,even mailen!!

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin