Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 2018
    4Niels01-08-2018

Prachtige omgeving, maar deze camping nooit meer.

De prijs die wij betaalden voor deze viersterrencamping was het absoluut niet waard; het afgelegen campinggedeelte was slecht onderhouden.

Zwembad was relatief klein, zeker voor het aantal gasten dat er telkens in het zwembad aanwezig was en een vervelende zwembadbodem. Ook erg jammer dat de glijbanen zo kort open waren.

Badmeesters het belangrijker vonden om mensen met een "verkeerde zwembroek" aan te spreken, dan op de veiligheid in het bad zelf te letten.

Slechte kwaliteit en zeer weinig eten, voor een hele hoop geld. Wij hebben p.p. 15 euro betaald voor met vetdoordrenkte, donker gebakken frites +hamburger. Het personeel was bovendien uiterst onvriendelijk; toen andere klanten met het eten terugkwamen en hun beklag deden over de slechte kwaliteit van het eten, begon de kok hen toe te schreeuwen.

Weinig vermaak op de camping overdag.

Dit was een once in a lifetime experience, maar dan in negatieve zin. Helaas nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 2017
    6Carlijn31-08-2017

Nette camping

Camping is onlangs opgeknapt. De stacaravans, sanitair en zwembad zijn netjes en schoon. Ook het nieuwe aquapark is erg leuk voor jong en oud. Nadeel is dat de camping erg Frans georiënteerde is, de animatie is alleen in het Frans, winkel/restaurant/receptie van 13:00-17:00 gesloten. Daarnaast zou er een snackbar, pizzeria en midgetgolfbaan zijn, maar deze zijn permanent gesloten. Al met al een fijne vakantie gehad, maar minder dan verwacht.

• 7Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Caartje26-07-2010

goed

Heb deze camping een aantal jaren achter elkaar bezocht. Het is een camping die afgelegen ligt en je moet inderdaad een stuk rijden als je ergens naartoe wilt. Het zwembad is erg klein, maar een dag naar lac de st croix doet dat het al helemaal vergeten. Omgeving fantastisch.. leuk dorpje regusse en aups.. makkelijk aan te rijden. Helaas komen er wel veel Nederlanders op de camping. Animatie karaoke altijd erg leuk en druk.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Chr.van Bussel15-06-2009

vriendelijk ogende camping met behulpzame receptie

we hadden eigen sanitair(mobil home) maar het centrale sanitairblok zag er niet goed uit. Het kindonviendelijk bestaat uit de hoeveelheid kiezel rond de toestellen De bewegwijziging laat te wensen over. Bij het bord "suivre St.Julien" moet je nog ca 3 km doorrijden. Vanuit de camping zijn er legio dagtripjes in de omgeving te maken.

• 5Staat v/h sanitair

• 8S&H17-09-2008

rustig gelegen

Mooie camping tussen de bomen. Voldoende voorzieningen voor ontspanning. Half uur (auto)rijden van het meer.

Regusse is een klein rustig plaatsje waar je in het centrum heel lekker kunt eten in een heel leuk, vriendelijk restaurantje, nl. “Les temps du Secrets”. Zeker heen gaan als je in de omgeving bent!

• 4Staat v/h sanitair

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin