Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 8Liane03-09-2019

Top vakantie gehad!

Leuke camping, jammer dat deze camping zo laag scoort. Wij hebben dat niet zo ervaren. Het is een leuke camping, leuk zwembad en goede glijbanen! Kortom een fijne vakantie gehad.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Heidi20-08-2019

Ontzettend leuke vakantie gehad!

Erg leuke camping in een prachtige omgeving. Wij zijn hier geweest met onze kinderen van 4 en 2 jaar. Het zwembad is leuk, wij hebben ons hier prima vermaakt. Met beide kids mochten we gewoon van de gele glijbaan. Eten in het restaurant is ook erg lekker en je hoeft niet lang op je eten te wachten. In de omgeving is er genoeg zwemwater te vinden, ook zijn de watervallen bij Barjols een aanrader. Wij hebben het wel een beetje als een nadeel ervaren dat je behoorlijk wat kilometers moest maken voor een dagje uit voor de kids, hiermee bedoel ik iets van een pretpark. Wij zijn bij Aoubre l’adventure in Flassants geweest, dit is een klimpark voor kleine kids, maar ook voor grote kids en volwassenen, met daarbij een blote voetenpad. En ook een aanrader is The Village des Automates in Saint Cannat, een erg leuk attractiepark voor weinig geld. Kortom een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

• 8Rpol18-08-2019

Top vakantie gehad

Leuke camping! Zwembad was wat druk, maar dat is te verwachten in hoogseizoen. Erg leuke glijbanen voor de kids. Je moet hier alleen wel 140 lang voor zijn (dat waren die van ons gelukkig).

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Britt Verheyen14-07-2019

topzwembad, mooie speeltuin, lekker restaurant

Gezellige camping, ruime plaatsen, zwembad is super voor de kids, bungalow wat verouderd maar alles werkte. Lief dat er aan een ventilator was gedacht.

• 2018
    3Sven Beekmans05-09-2018

Waardeloze camping en waardeloze reisorganisatie

De camping bestaat uit een oud en nieuw gedeelte. Het oude gedeelte is ook echt oud. Slecht verzorgd terrein, oude stacaravans, veel ongedierte. De stacaravan was niet wat je zou verwachten voor de prijs van ruim € 1200,- per week. De douche was oud en vies. de watertemperatuur was slecht te af te stellen. slechte bedden. De 2 mooiste glijbanen bij het zwembad gingen pas om 14:00 open, en soms nog later door een conflict tussen de campingbeheerder en de lifeguards die een oogje in het zeil moesten houden. Toen wij er daar wat van zeiden kregen wij als antwoord dat ze daar niks aan konden doen. Deze camping / vakantie is een echte teleurstelling geweest. Je boekt een camping speciaal voor de glijbanen bij het zwembad zodat de kinderen zich hier lekker kunnen uitleven, zijn ze de helft van de tijd gesloten. De receptiemedewerkers en de medewerkers van touroperator doen werkelijk niks aan je klacht en staan je schaapachtig aan te kijken.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 1Dhr. van Santvoort15-08-2018

Nooit meer, pure ellende!!!!

De mooie praatjes en plaatjes op de website blijken helaas niks meer dan een illusie te zijn! De mobile home die we gehuurd hadden was erg klein. De bedden zijn te klein voor personen van 1.90 en de matrassen zijn zo dun als papier daardoor zeer slecht geslapen tijdens de gehele vakantie. Na meerdere malen aangeven aan de contactpersoon van de touroperator, gaven zij pas na drie dagen aan hier niks in te kunnen betekenen. Wij zaten aan de andere kant van de camping en deze is zeer slecht onderhouden!! Overal onkruid en bij de sanitair voorziening overal kapotte tegels. Zorg dat je 's nachts geen vuilnis buiten laat staan want de wilde zwijnen zijn er dol op..... En als klap op de vuurpijl blijken de waterglijbanen pas iedere dag om 14:00 uur open te gaan. Als reden geeft men aan niet genoeg personeel te hebben. Voor bijna 1300 euro voor 7 nachten had ik toch echt een andere verwachting van deze camping!!!

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

• 7Jill24-07-2018

Leuk voor een keer

Camping bestaat uit twee delen, gescheiden door een weg. Het oude deel ziet er verwaarloosd uit, het nieuwe deel waar ook het zwembad is ziet er prima uit. Leuk zwembad met leuke glijbanen. De twee nieuwe, grote, glijbanen zijn alleen van 14 tot 18.30 geopend, dat is jammer want daardoor is het steeds erg druk. Zwembad te klein voor aantal mensen. Speeltuin erg leuk. Restaurant qua eten ok maar bediening slecht ( ongeïnteresseerd en stralen uit er geen zin in te hebben) Klein winkeltje met elke dag lekker stokbrood en croissants etc. Camping ligt 20 minuten rijden van meer af. Voor uitstapjes meestal 40 minuten in de auto. Erg mooie omgeving. Huur een kano of bootje en vaar over de gorges! Aups, Moustiers, Tourtour en waterval in sillans les cascades en grotten in Villecroze zeker een bezoek waard. Wij zaten in stacaravan op oude deel, ondanks dat dit deel niet mooi is wel blij hier te zitten ivm animatie op nieuwe deel.

• 6Eetgelegenheden

• 3Ingrid20-06-2018

Nooit meer

Wat viel deze camping tegen. In een mooie omgeving is deze sterk verwaarloosde camping te vinden. Zeker geen 4 sterren waard! Chalets zijn verouderd en staan erg op elkaar. De camping is slecht onderhouden. Rondom het zwembad wordt het ook niet schoongehouden. Er zijn zelfs in het laagseizoen al te weinig bedjes. Regelmatig dreunt daar keiharde muziek uit de speakers en is het niet een plek om met jonge kinderen ontspannen te gaan zwemnen. Camping is in tweeen gedeeld. Het oude gedeelte is rustiger, maar nog slechter onderhouden dan het 'nieuwere' gedeelte. Het positieve is dat er een keurige speeltuin is en er iedere ochtend vers brood is in het kampwinkeltje. Omgeving is ook mooi. Leuke dorpjes, strandjes, restaurants.Wij komen nooit meer naar deze camping!

• 1Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

• 9Oprins11-05-2018

Heerlijk verblijf, mooie omgeving!

Aangezien je kunt zien dat deze campingbeheerder(s) volop bezig zijn met het doorvoeren van vernieuwingen/aanpassingen, vind ik dat een review welverdiend is. Wij hebben gereisd met kinderen in de leeftijden 7 en 9 jaar. Zij hebben (net zoals wijzelf) genoten van het leuke waterpartij, met súper glijbanen. Ook in het voorseizoen heerlijke watertemperaturen en bij slecht weer de mogelijkheid om binnen te zwemmen. Mooie nieuwe speeltuin en diverse sportvoorzieningen. Het sanitairgebouw (net achter het zwembad) is geheel vernieuwd en ziet er keurig uit. Ook de omgeving vonden wij erg mooi! Wel moet je rekening houden met de reisafstanden. Een uurtje rijden is niets om ergens te komen. Voor jongere kinderen is er in het voorseizoen niet zo heel veel te doen, m.u.v. een klimpark op ong. 45 min. rijden. De kustplaatsen: Fréjus, Marseille...etc op ongeveer anderhalf uur reisafstand.

• 9Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 7Bob07-05-2018

Leuke camping in een geweldige omgeving

Leuke camping. Geboekt via touroperator met een erg vriendelijk onthaal van James. Hij heeft ons veel tips gegeven en staat altijd klaar voor een praatje. De huisjes zijn netjes maar we zijn beter gewend via andere touroperator. De standaard huisjes van touroperator liggen allemaal bij elkaar een beetje aan de rand van camping. Lekker rustig en toch op loopafstand van het centrum en zwembad. Waar de kinderen met veel plezier verbleven. Leuke baden. Redelijk heftige glijbanen voor onze kids. Ook een mogelijkheid om 1 zwembad of delen hiervan te overdekken waardoor het ook goed te vertoeven is bij minder weer. De speeltuin is erg leuk. De animatie en het avondprogramma is niet veel. Het eten was netjes, maar verwacht er niet te veel van. Organisatie van bv pizza bakken was matig, waardoor soms een wachttijd van 2 uur op 1 pizza opgegeven werd. Zelfs tot 2 keer toe. Maar dan de omgeving. Super. Tips; boot varen, kloof, grote meer, dagje Cote d Azur, Tourtour, etc

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin