Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 7Rutten T.17-07-2019

fijne vakantie gehad,prijs/kwaliteit zeker in orde

Camping lag redelijk afgelegen. Via touroperator stacaravan 'villa 4 personen' geboekt , 650 euro voor 9 nachten. Caravan was klein maar voorzien van alle benodigdheden (bv diepvries). Huisgerei eerst even afgewassen want was toch wel vuil.Caravans staan zeer dicht bij elkaar, je kan de gesprekken van de buren zo volgen. Camping oogt wat slordig door onkruid. Zwembad in orde, glijbanen top en vanaf 10h open, balletje gooien werd toegestaan. Te weinig ligstoelen en ondanks begin seizoen toch al 'vol' zwembad. In ijsjescorner en winkeltje voldoende aanbod maar wel duur, superU op 5 min. Pizza's zeer lekker en schappelijk van prijs. Veel wespen op de camping. Uitstapjes : dichtbij: watervallen Silans, Greoux le bain, Verdon zelf, Bauduen, Moustiers (moeite waard!)... verder : Castellane, Camp des Milles, Aix en Provence. Wegen met veel bochtenwerk! Klimpark Verdon Aventure: klimmen kost 20 euro maar als bezoeker betaal je ook 6 euro inkom.

• 8Eetgelegenheden

• 2018
    6Elzinga24-08-2018

Voor de Verdon prima camping ; 3 sterren waard

Wel goed is de ligging tov het meer; geweldig om uitstapjes naar het meer te maken; het zwembad is echter overvol en veels te klein! Al lijkt het op de foto’s groot; wij zaten 3 nachten in een stacaravan op het oude gedeelte van de camping ; we vonden het sanitair op de camping er verwaarloosd uitzien ; ook van buiten ziet het er niet uit; het nieuwe gedeelte waar het zwembad staat ziet er veel verzorgder uit; zijn hier geweest van 19-8 tm 21-08 en waren blij dat we maar 3 nachten hadden geboekt bij touroperator, ook onze stacaravan was oud qua interieur; prachtige dagen gehad vanwege het meer maar na 3 nachten hadden wij deze regio gezien; savonds geen vertier / shows gezien: wel was er nog een circus voor de kleintjes; prachtige speeltuin voor de kinderen aanwezig ; leuke camping maar zwembad te klein en al met al lang geen 4 sterren waard; oh ja en erg onweergevoelige regio

• 4Staat v/h sanitair

• 7Peeters18-08-2018

Leuke camping

Een heerlijke vakantie gehad op deze mooie camping. Mooi zwembad, met leuke glijbanen. Wel druk. Super dat de handdoeken worden gecontroleerd en evt worden weggepakt als men er niet is. Mooie speeltuin die geschikt is voor jongere en oudere kinderen. Animatie is in het Frans en hebben we dus bijna niet aan deelgenomen. Mobilhome is goed ingericht. Bedden zijn wat aan de krappe kant en vonden wij erg hard. Zeer mooie omgeving voor uitstapjes.

• 7P. Christiaens10-08-2018

Prima camping

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We zaten in een mobile home op het gedeelte van het zwembad. Erg rustig en een ruime plek. Als je een mobile home vlak bij het zwembad/speeltuin hebt zal dit anders zijn aangezien de jeugd hier s'avonds langer blijft hangen. Ik begrijp niet wat mensen bedoelen met de opmerking dat de camping slecht is onderhouden. We zijn niet in het gedeelte geweest aan de andere kant van de weg. Leuke glijbanen en natuurlijk is het zwembad druk in het hoogseizoen. Ik heb nog nooit op een camping gezeten waar dit niet zo is. Camping is Frans georiënteerd, voor ons geen probleem. Tips: met een bootje door de Gorges, waterval bij Silans de Cascade, Moustiers. Zelf heb ik nog een paar fietstochten gedaan in deze prachtige omgeving en hebben we een canyoningtocht gemaakt. Ook zeer de moeite waard.

• 8W. Bennink08-08-2018

Prima camping in een prachtige omgeving.

Prima camping in een prachtige omgeving. Wij hadden een mobil home van een touroperator. Compleet en schoon. De camping is inderdaad meer gericht op Fransen dan anderstaligen. Maar dit hoeft natuurlijk niet negatief te zijn. Voor de boodschappen is er in Régusse een grote Super U. De campingwinkel heeft een zeer klein assortiment, alleen geschikt voor het hoogstnoodzakelijke en voor het stokbrood en de croissantjes. Wij zaten op het 'oude gedeelte'; wij vonden de camping goed aangelegd en vonden het zeker geen verwaarloosde indruk maken. Zwembad met mooie glijbanen. Zeker druk, maar wij hebben nog geen camping meegemaakt waar het niet druk is bij /in het zwembad in het hoogseizoen. Animatie stelt niet veel voor. Wij hebben geen gebruik gemaakt van de eetgelegenheid op de camping. Vriendelijk personeel.

• 2017
    4Peter Van24-08-2017

nooit meer

Je heb een oud en nieuw gedeelte oud gedeelte is een ramp veel straat lawaai van de auto en honden . Caravan was niet netjes animaties waren ook een ramp . Zwembad was wel super voor de kinderen . EHBO was ook een ramp te veel jong personeel met zero ervaring

• 3Eetgelegenheden

• 9Bianca Rolvink17-08-2017

Super plek!

Mooie camping opgedeeld in 2 delen. Wij zaten op het rustige gedeelte!

• 9Groeneveld14-08-2017

upgrade geweest van zwembad met glijbanen.

Mooie omgeving als Gorge du verdon

• 6Gert Voskuilen27-07-2017

Mooie Caravan op matig camping

Camping waar nog veel aan verbeterd moet worden.Horeca was zeer matig.Zwembad met glijbanen zijn Super.Maar te weinig logbedjes .Annimatie matig en alleen op Fransen gericht. Zkeer geen 4 sterren camping

• 6Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

• Oude reviews

7Mevrouw m.16-08-2016

Hele mooie camping met heel leuk zwembad. Er waren weinig nederlanders maar aangezien het aan het einde van het seizoen was, Vonden wij dat logisch. Caravan is mooi, Zwembad groot genoeg voor iedereen, En leuke faciliteiten. Restaurant daarentegen was echt slecht. Ze hadden alleen mosselen en patat, Wat wij niet begrepen. Pizzeria is wel lekker. Omgeving is supermooi. In de avond bijna niks te doen. Kortom, leuke camping voor een paar dagen, langer wordt toch wel saai. Als wij nog een keer naar deze regio gaan, zouden wij deze camping wel weer boeken, Super! P.s Het is leuk om een keer naar de gorges du verdon te gaan of een tour door de bergen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin