Camping Les Lacs du Verdon

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

250 reviews over Camping Les Lacs du Verdon

• 9M.C.28-07-2013

Super!!!

Schitterende camping, restaurant kwaliteit goed en prijs ook prima. Personeel camping spreekt voor 80% frans en 20% engels. Mobile-home is volgens mij nieuw! Zwembad wel altijd erg druk, wil je een ligbed dan zul je al om 10uur voor het hek moeten staan en dan rennen om iets te bemachtigen. Verder betonnen vloer voor te zonnen, wel schoon, ook kwaliteit zwemwater is goed. Zwembad is nieuw sinds 2013, maar de betonverf op de bodem en rand van het zwembad laat overal los!!! De plakken verf kun je overal er vanaf trekken!! Dit zal toch aan het einde seizoen hersteld moeten worden? S' avonds na 23.00u is de muziek stil op de camping, de campinggasten die veel lawaai maakten na 23.30u waren helaas onze landgenoten: de nederlanders! Voor de rest super twee weken vakantie gehad en zou er zo weer terug komen.

• 9Eetgelegenheden

• 7Familie van de Bult03-09-2008

mooie omgeving!!!

7 dagen op deze camping geweest. We zaten in een caravan van een verhuurorg. en deze stond op een rustige grote plek. Wel pal in de zon, maar doordat het snachts erg afkoelt, is dit niet zo'n probleem. Het personeel op de camping wil niet teveel doen voor je. Je zal zelf reserveringen moeten maken om bijv. te kunnen kanovaren. Daarbij zijn ze ook nog eens overdreven streng met vuur. Zelfs een kaars in een houder mag niet eens aan als je s'avonds gezellig wil zitten! (Zonder muggen, dat wel) De omgeving is echt helemaal geweldig! Aanrader: met een kano of electrische boot door de Gorges du Verdon, echt indrukwekkend! Maar deze camping niet weer; te onpersoonlijk.Ook het zwembad is te druk tijdens het hoogseizoen. Er zijn daar betere en meer gezellige campings in de omgeving!

• 6Wim24-07-2008

veel nachtlawaai....

Wij verblijven de twee laatste weken van juli 2008 op deze camping, in de meest luxeuse 'mobilhomes' op de camping.

De camping zelf is weinig bezet, zelfs in het hoogseizoen zijn er nog veel plaatsen vrij.

In vergelijking met andere, bijvoorbeeld Spaanse viersterrencampings is dit toch wat een tegenvaller. Het domein is een stoffige bedoening: geen netjes aangelegde paadjes met bloemenperkjes of grastuintjes rond de caravans, doch wel een overvloed aan keien en stof...

Het zwembad is gewoon goed, niks speciaals, niet zoveel ligstoelen.

En dan komt het belangrijkste... elke avond is er muziek (lees: kabaal) tot na middernacht. Wat een ongelooflijk contrast met de ligging en de rustige ochtenden! Omwille van dit lawaai gaan wij elke avond ergens anders eten, ik hoef geen onophoudend 'geboenk'...

De mobilhome zelf is ok, al hadden we wel airco (tegen betaling verwacht).

Het weer en de omgeving zijn schitterend, doch Les Lacs du Verdon... non merçi!

Wim en familie

• 8stefanie16-07-2008

aangename camping

we hebben eind juni/begin juli 2008 op deze camping verbleven. het is erg goed meegevallen. vriendelijk personeel, er werd voortdurend opgeruimd. zwembad groot genoeg, goed onderhouden en voldoende ligzetels. speelplein voldoende groot, goed onderhouden en veilig. nadeel is wel dat de kids een (rustige, maar toch) straat moesten oversteken om er naartoe te gaan. er is gratis minigolf beschikbaar, als ook de mogelijkheid tot volleybal, basketbal, tennis en tafeltennis we zijn 2 maal pizza gaan afhalen, prijs viel goed mee en de piza's waren lekker en vers. winkeltje had een ruim aanbod. de caravan was proper onderhouden. frigo, apparte diepvries en microgolfoven aanwezig we hadden de pech geen schaduw te hebben op ons terras, wel een grote parasol beschikbaar. in het hoogseizoen is er een uitgebreid animatieprogramma, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. is trouwens uitsluitend in het frans. erg mooie omgeving. wij hebben er alvast een erg goeie vakantie gehad

• 9Eetgelegenheden

• 10Rottier13-05-2008

Prachtige omgeving. Zeer goede herinneringen aan het verblijf in dit park.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

• 6vermeij15-08-2007

Mooie omgeving, maar dat is dan ook alles.Er is verder in de omgeving niets te doen, voor een middelgrote plaats moet je minstens een half uur rijden.Verder is de caravan erg klein en word niet schoongemaakt. ook mag je het zwembad niet betreden met een short.Alleen strakke broeken zijn er toegestaan. De annimatie is alleen in het frans, en gaat door tot diep in de nacht en is overal op de camping te horen, net als de "geluidsdichte disco. De pizzas zijn wel lekker maar j krijgt niet wat er op de kaart staat.dus altijd controleren voor je hem mee neemt. en hebben ze geen tijd dan zeggen ze gewoon dat het op is.

Dit was voor ons de eerste en de laatste keer op deze camping.

• 5Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 7De Effies07-08-2007

Wij zijn in juni 2007 2 weken op deze camping geweest, hij ligt echt schitterend. Veel schaduw en vlakbij het mooiste natuurgebied van Frankrijk. Er werd veel verbouwd op de camping, daardoor oogde het rommelig. Het zwembad werd slecht schoongemaakt dat was erg jammer. De mobilhome die we hadden via Vacansoleil was supermooi en schoon, ruime plekken. Voor veel vertier hoef je hier niet heen, wel voor rust en een schitterende natuur.

• 7Eetgelegenheden

• 7veeke06-08-2007

Ongeveer 8 dagen geweest. Het is goed bevallen. Wij zaten op het rustige gedeelte van de kamping. Sta caravan was mooi en ruim genoeg voor 4 personen. Nadeel was dat er geen nederlands werd gesproken, alleen Frans en door sommige gebrekkig Engels. Eetgelegenheid liet ook te wensen over, kon alleen `s avonds na 19.00 uur. De omgeving was super en zeker voor herhaling vatbaar.

• 4Eetgelegenheden

• 8van den Brink02-08-2007

Net terug. Camping goed bevallen. Ook gebruikt als uitvalsbasis voor diverse uitstapjes. Veel te zien in de omgeving: Aups, Moustiers, Sillans le cascade, Gorges du Verdon. Ook stranden van Frejus goed te bereiken (ong. 5 kwartier), 2 x gedaan. Veel Fransen maar lijkt me logisch in Frankrijk, ook genoeg Nederlanders. Kinderen (4 en 6 jr.) hebben zich prima vermaakt (wij hebben overigens geen gebruik gemaakt van animatie).

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

• 6gerty stork29-07-2007

wij 3 personen zijn net terug gaan er niet meer heen pizzas niet te eten disco maar 2 keer per week en niet geluidsdicht folder zei iedere avond alles op zijn frans ,veel te veel fransen wel mooie omgeving lac st croix gorge du verdon geen krant en geen croissants

• 5Eetgelegenheden

10 tips over Camping Les Lacs du Verdon

• henrike, 14-04-2014

sillans-la- cascade is prachtig hier moet je geweest zijn en het ligt op ongeveer 25 min rijden. de gorges du verdon met een motorbootje af varen is ook heel prachtig

• van der vleuten, 19-07-2013

de watervallen in sillans-la-cascade zijn prachtig en liggen ongeveer op 25 min afstand van de camping. het sant croix meer is ook prachtig. in montmeyan plage kun je met een elektrisch bootje de rivier heen en terug varen hier heb je een schitterende natuur en de kinderen kunnen zelf ook varen omdat het bootje maar 10 km per uur gaat. bij het restaurant op de camping kun je op dinsdag paella eten en op vrijdag mosselen zoveel als je wilt voor 14 euro wel even van te voren reserveren.

• M.C., 28-07-2013

Lac saint Croix super om te zwemmen. Er is ook een stuk strand bij het plaatsje saint croix waar honden mogen! Aups is een leuk dorpje en grote supermarkt. Ook lekkere restaurantjes.

12 vragen over Camping Les Lacs du Verdon

• Brenda van Gool, 08-05-2018

Zwembroek

Mag je in het zwembad gewoon een zwemshort aan? Of moet het echt een aangesloten zwembroekje zijn vraagt mijn puberzoon van 14.

Jill, 24-07-2018

Het moet een strakke zwembroek zijn, geen short dus

• Miranda, 16-08-2017

Afstand tot strand Lac de St Croix

Hoe lang rijden is het tot het dichtsbijzijnde (leuke) strand aan het meer van St. Croix?

• marian van berne, 06-04-2016

Kampeerplaats

Wij zoeken contact met uw camping voor reserveren met caravan van half juni t/m eind juni.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin