Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon

Camping Les Lacs du Verdon heeft een mooie ligging ten opzichte van het meer. Het is een leuke camping met een zwembad, een circus voor de kleintjes en een speeltuin voor de kinderen. De regio is enigszins onweergevoelig, maar dat maakt de omgeving niet minder mooi. Een auto is nodig, vanwege de vele kronkelwegen door de bergen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Lacs du Verdon voor je op een rij gezet:

12 reviews over Camping Les Lacs du Verdon in het Nederlands

Keurig

Ans Romelingh
26-6-2019

Leuke camping, mooie plaats alleen veel verkeer van de campinggasten maar ook van het personeel met die golfkarretjes

Gereisd Met partner in juni 2019

fantastisch

Hans
9-4-2019

Heerlijk verblijf, goed ontvangst met een drankje,mooie omgeving

Gereisd Met partner in september 2018

Nooit meer!

P.W.
5-7-2016

Als je boekt via touroperator krijg je op deze camping in ieder geval niet de accommodatie, die je geboekt hebt, want die is niet beschikbaar! Dit wordt ook bevestigd door de bedrijfsleidster. Ondanks het feit, dat zij touroperator er verschillende keren op gewezen heeft, dat de aangeboden accommodatie niet aanwezig is wordt daar niets aan gedaan. In goed Nederlands heet dat misleiding van de klant! De stacaravan op deze camping was overigens oud, te klein en vochtig, terwijl er slechts 2 elektrische kookpitten aanwezig waren ( en dit anno 2016!). Ook was er een zeer klein terras en dat voor een stacaravan voor maximaal 6 personen! De receptie was wel vriendelijk, maar sprak geen woord Engels, terwijl dit wel op de website van touroperator was vermeld. Touroperator lost de klachten niet op en is slecht bereikbaar. Een grotere stacaravan was niet beschikbaar, terwijl daar wel voor was betaald. Dus de conclusie is: boek nooit via touroperator een stacaravan op deze camping. De camping zelf was netjes, het restaurant zeer matig, zwembad wel schoon, maar te klein als de camping volgeboekt is ( erg veel stacaravans op kleine plekken), algehele beeld is niet positief. Enige lichtpunt was eigenlijk de omgeving, die is prachtig!

Gereisd Met partner in juni 2016

Geweldige vakantie

j Harmsen
25-2-2013

Camping Les lacs du Verdon is een super camping, we hebben hier volop genoten, de dames achter de receptie zijn super vriendelijk en doen er alles aan om je vakantie goed te laten verlopen. Vriendelijke dame en jongeman in het winkeltje, altijd in voor een praatje. Het kioskje bij het zwembad is grotendeels geopend en als er iets niet is, regelt het personeel iets bij het restaurant. Deze camping zullen wij zeker iedereen aanraden.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima plek voor rustzoekers in voor- en naseizoen.

Jan
1-7-2012

90 % huur-mobilhomes. Wij 60-plussers, boekten via touroperator (Betrouwbare organisatie, goede service.). Waren er laatste 3 wkn. juni. Veel leegstand toen, dus rust op deze bomenrijke, schaduwrijke, vlakke camping op plm. 2 km van het mooie dorpje Regusse. Ontvangst zakelijk/vriendelijk, evenzo afscheid. Geen vragen als: "Goede reis gehad? Vakantie goed bevallen? Nog tips/opmerkingen/suggesties?" Nee, sleutel in ontvangst nemen en na afloop weer inleveren. Op camping werkzame pers. leden vriendelijk en correct. Goede, snelle service. Baliemedewerkers spreken/verstaan engels. Zo ook medewerkster van een niet zo ruim assortiment biedende kampwinkel. Geen ned. kranten, geen postzegels. Wel in dorp Regusse. Daar een nieuwe 'Super U' winkel met uitgebreid assortiment. Kleine, gezellige (familiebedrijfje) bakkerij in dorp met b.v. wel ruim aanbod kranten. Restaurant niet bezocht. Kleine speeltuin. Mooi zwembad. Omgeving (Verdon, Lac de Sainte Croix) en weer SUPER zoals altijd!

Gereisd Met partner in juni 2012

Reuze camping en rustig

Mous Suzanne
24-6-2012

Heel rustige camping waren daar 2 weken , zeker aan te raden voor mensen die van rust houden maar dan wel in voor de schoolvakantie. De omgeving is mooi en veel te zien, men moet wel rondrijden anders ziet men niks. De caravan was super proper, en goed onderhouden. Het personeel van de camping verdient een pluim voor vriendelijkheid als ik de reactie gelezen had van sommige mensen had ik een beetje men bedenkingen maar daar hebben we helemaal niets van gemerkt super camping voor mensen die van rust houden buiten de schoolvakanties.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Familiecamping in stukje schitterende natuur

carlos
24-8-2011

Na enkele zeer negatieve berichten te hebben gelezen geef ik voor het eerst in 14 jaar ook eens mijn mening weer via het internet. Ik vind het schandalig dat mensen toiletblokken zo afkraken, terwijl deze in ieder geval tussen 9 en 19 augustus zeeeeer proper waren en minimaal 3 maal daags werden schoongemaakt of onderworpen aan inspectie en indien nodig bijgewerkt. Blijkbaar beseft men niet dat met dergelijke ongenuanceerde opmerkingen daarmee de inkomsten van vele gezinnen op het spel worden gezet. Voor de rest is de camping ook prima in orde. Helemaal geen last gehad van lawaaioverlast, terwijl wij ook gewoon in een eigen tent sliepen. Als er al iets te doen is bij het begin van de camping is dit in ieder geval voor middernacht afgelopen. Als er al iets op te merken valt over de camping is dat het zwembad inderdaad wel wat klein is. Echt zwemmen is daardoor moeilijk. Maar daarvoor kun je naar het Lac du Ste. Croix op ca. een kwartier afstand met de auto.

Gereisd Met partner in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvaller

André
2-11-2010

In mei 2008 hier geweest. 1e week in Spanje en de 2e week hier in Frankrijk Helaas veel slecht weer gehad, dus eerder weer weggegaan. Partner was ook zwanger. Sanitair zag er slecht uit. Veel onkruid groei. De camping ligt erg afgelegen. Het dorp is niet lopend te bereiken. Zeker niet met kleine kinderen. Omgeving is wel prachtig. George du Verdon is echt heel mooi. De camping is een tegenvaller voor ons geweest, maar misschien komt dat dat wij vroeg in het seizoen hier waren. De plekjes van de touroperator zijn niet mooi en de caravan was redelijk. In tegen stelling tot andere caravans van de touroperator was deze beter onderhouden en het servies schoon. Misschien komt dat dat de eigenaren ook de beheerders zijn van de camping. Bij de grotere campings heb je een team van de touroperator zitten en meestal is dit jong grut wat niet op de kwaliteit let. Dit meegemaakt in Spanje.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

goede uitvalsbasis om te fietsen

Kees en Connij
20-9-2008

geen camping voor mountainbikers of met de gewone fiets. erg rustig, klein zwembad, maar wel schoon. helaas ging het restaurant dicht toen wij er waren. personeel in winkeltje is vriendelijk en probeerd engels te spreken. caravan was zeer schoon, camping is over genomen door home air. voor wie houd van winkelen, boulevards is dit geen camping. je moet van rust en eenvoud houden, zoals frankrijk is, veel mooie dorpjes in de omgeving waar kleine restaurants aanwezig zijn.

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Wij zijn er buiten het hoogseizoen geweest

Hans Wouters
24-9-2007

Wij zijn er buiten het hoogseizoen geweest. (8-15 september 2007) Heel rustig. Nu geen animatie, weet dus niet of het wat voorstelt in het hoogseizoen. Tennisbanen altijd gratis beschikbaar. Zwembad heel rustig voldoende gratis bedjes. Nadeel van onze mobile home (105) dat ons terras heel dichtbij het terras van de mobilhome achter ons stond. Sanitaire voorzieningen niet beoordeeld, zijn in de mobilhome aanwezig. IJskast zonder diepvriesvakje! Eerdere beschrijvingen maken melding van een supermarche in Aups maar er is inmiddels een grote (dure) supermarkt in Regusse verrezen de zogenaamde ATAC. De camping ligt overal ver van af. Is echt geschikt voor mensen die rust en ruimte zoeken. Tip: Uit eten in Regusse “Les temps du Secrets”

Resumé: Voordeel; heel rustige en vriendelijke camping Nadeel: Privacy tussen mobilhomes en redelijk geïsoleerde ligging

Gereisd Met partner in september 2007

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BuitensportenBoccia, Fietsen
  • BalsportenVolleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Lacs du Verdon in Régusse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Lacs du Verdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.