Camping La Vigneraie 1860

8,7

2 reviews over Camping La Vigneraie 1860 in het Nederlands

heerlijke camping op een mooie locatie

henrike
19-1-2017

De camping is basic maar door de strategische ligging en de relaxte sfeer is het heerlijk vertoeven hier. Het strand van Pampelonne is ongeveer 300 meter verderop lopend te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Basic camping dichtbij pampelonna strand

San89
27-6-2016

Top locatie en omgeving, heel erg mooi, dicht bij strand (200m) en tussen wijngaarden. Enorme plekken, zon of schaduw. Jammer dat staan plaatsen niet heel erg fijn zijn, gras niet gemaaid, geen grint of verharding, stof/modder problemen afhankelijk van het weer. Heel vriendelijke relaxed eigenaar. Maar helaas eigenaar honden mogen los op terrein en dit veroorzaakt hondepoep op het terrein, heel erg. Honden graaien ook vaak door vuilnis en pakken eten, dagelijks . Veel muggen (waarschijnlijk door nat seizoen). Super service van bakker dagelijks brood levering op de camping. Sanitair basic en ok, niet super schoon. Geen echt heet water bij afwas. Alleen 1 wasmachine en iedere keerde sleutel afhalen receptie, niet echt handig omdat receptie heel vaak dicht is. Geen loos plek camper, geen makkelijk bereikbaar water vulpunt ( slang).

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Vigneraie 1860 in Ramatuelle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Vigneraie 1860 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.